ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

همه آنچه که در مورد خرید عینک هوشمند ریبن فیس بوک باید بدانیم؟

شاید بتوان گفت همکاری مشترک ریبن و فیس بوک در طراحی یک عینک هوشمند جدید یک تحول در عرصه گجت های هوشمند علی الخصوص عینک بود.  این مقاله مرور کوتاهی روی تحول عینک های هوشمند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید بتوان گفت همکاری مشترک ریبن و فیس بوک در طراحی یک عینک هوشمند جدید یک تحول در عرصه گجت های هوشمند علی الخصوص عینک بود.  این مقاله مرور کوتاهی روی تحول عینک های هوشمند تا عینک هوشمند ری بن فیس بوک خواهد بود و هر آنچه که شما در مورد عینک هوشمند نیاز دارید را می‌توانید در این مقاله بیابید.

در دنیا امروز جذاب ترین موضوعاتی که درباره اش صحبت می‌شود بحث تکنولوژی  است که هر روز پیشرفته تر و هیجان انگیز تر می‌شود. در چند سال اخیر تکنولوژی وارد اکسسوری ها شده است و رقابت بر روی این محصولات در بین غول های فناوری دنیا افزایش یافته است. ساعت های هوشمند ، عینک های واقعیت مجازی و بسیاری دیگر از انواع این گجت ها را میتوان در این مجموعه نام برد. در این بین ساعت های هوشمند توانستند جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کنند و شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ روی این محصول با هم به رقابت بپردازند. یکی دیگر از این اکسسوری ها که شرکت گوگل روی آن سرمایه گذاری کرد عینک های گوگل بود که سر و صدای زیادی به پا کرد ولی شاید به بسیاری از نکات و نیاز های کاربران در آن توجه نشده بود و نتوانست جایگاه خاصی در بین این فرم گجت ها پیدا کند همچنین بسیاری از شرکت ها بر روی عینک های هوشمند AR سرمایه گذاری کردند و آنها هم موفقیت چندانی کسب نکردند.

ولی جذاب ترین خبری که درباره این نوع گجت  از یک سال پیش به گوش می‌رسید شراکت برند معروف عینک ریبن و شرکت  فیسبوک برای ساخت یک عینک ویژه بود. (لازم به توضیح هست که صاحبت امتیاز برند ریبن شرکت لوکس اتیکا ایتالیاست) در آن زمان حدس بر این بود که این عینک ادامه دهنده راه عینک های واقعیت مجازی باشد، ولی در نهایت در زمان اکران این محصول، این دو شرکت سورپرایز ویژه ای برای ما داشتند که می‌تواند دنیای عینک های هوشمند را متحول کند.

توجه به فرم و ظاهر عینک از مهترین الویت ها در ساخت عینک هوشمند ریبن فیسبوک بود، احتمالا فیسبوک از تجربه رقیبانش کاملا استفاده کرد و به سراغ یکی از معروف ترین برندهای عینک های رفت تا علاوه بر دانشی که خود دارد از هنر طراحی و نیاز های ظاهری مشتریان باخبر باشد و ریبن هم که همیشه سعی کرده در دنیای عینک همیشه رقیبان را به چالش بکشد از این فرصت استفاده کرد تا با هم بتوانند بهترین عینک حال حاضر دنیا را تولید کنند و در نهایت عینک Ray-Ban Stories متولد شد، در حال حاضر این عینک هوشمند ممتاز در عینک وحدت ،  نمایندگی ریبن اصل در ایران قابل سفارش است.

در ابتدا بهتر است که با مشخصات ظاهری این عینک آشنا شویم و بعد به سراغ امکانات ویژه این مدل برویم.

بررسی مشخصات ظاهری عینک ریبن فیسبوک

ریبن مدل های عینک مختص  به خودش را دارد و دلیل شهرتش در دنیا همین است و بعضی از مدل ها شناسنامه ریبن محسوب می‌شوند. ریبن با زیرکی خاصی برای ساخت مدل هوشمند خود به سراغ این مدل ها رفته است. مدل محبوب ویفیرر، مدل متئور و مدل گرد سه طراحی بود که برای ساخت این عینک در نظر گرفته شد. باید به این نکته حائز اهمیت توجه کنیم در مدل های عینک هوشمند در دیگر برندها هرگز شاهد تنوع مدل و یا رنگ نبودیم و ریبن در اینجا به انواع سلایق پاسخ گفته. ریبن با تغییرات جزئی در طراحی اصلی این مدل به طوری که ظاهر اصلی تغییر نکند مدلهای هوشمند خود را ساخته است. در مدل های اصلی از کائوچو برای ساخت عینک استفاده شده است ولی در مدل هوشمند از نوعی پلاستیک سبک استفاده شده و سیم پیچی داخلی بتواند درون آن قرار بگیرد. در مدل های اصلی کلاسیک از عدسی های شیشه استفاده شده است ولی در مدل هوشمند به دلیل اینکه کار سبک باشد از عدسی پلاستیکی ریبن استفاده شده ( در مدلهای جدید ریبن نیز از عدسی پلاستیکی استفاده می‌شود ) و به طور کلی بر روی صورت همان حسی را میدهد که مثلا ویفیرر میدهد. در ساخت این عینک توجه ویژه به وزن آن شده است تا به راحتی از آن استفاده کرد و با تمام این اوصاف مدل هوشمند 5 گرم سنگین تر از مدل اصلی است که بطور کلی حس نمی‌شود. عینک هوشمند ریبن فیسبوک در رنگ بندی جذابی ارائه شده که سلیقه رنگی مشتریان را نیز پاسخگو باشد. اگر دوست دارید جدیدترین مدلهای ریبن را ببینید و یا از قیمت ها مطلع بشید و یا مهمتر قصد خرید عینک هوشمند ریبن فیسبوک را دارید یک کلیک کنید.

اما جالبست بدانیم که چه امکاناتی را این عینک در اختیار ما قرار میدهد.

بررسی امکانات عینک هوشمند ری بن - فیس بوک

عینک ریبن فیسبوک علاوه بر ظاهری زیبا دارای امکانات ویژه ای است که دسترسی های فوق العاده ای به شما می‌دهد. دوربین های این عینک را می‌توان جذاب ترین بخش آن دانست. جایی که به شما این دسترسی را میدهد تا بهترین لحظات زندگی خود را از دید خودتان ثبت کنید. هنگام پیاده روی ، موتورسواری، دوچرخه سواری و حتی در جشن و مهمانی با این عینک میتوانید عکسبرداری و فیلمبرداری کنید و با اتصال به گوشی موبایل خود، این عکس ها و فیلم ها را به اشتراگ بگذارید. کیفیت این دوربین 5 مگاپیکسلی در نور روز بسیار عالی است و در شب آنرا میتوان قابل قبول دانست. این عینک قابلیت ذخیره 50 فیلم و حدود 300 عکس را داراست. مهمترین ویژگی دیگر آن پردازنده Snapdragon آن است.

میکروفون های قوی امکان ضبط صدا را در بهترین حالت فراهم میکند. این عینک دارای سه میکروفون قوی است. بلندگوهای این عینک از آنجایی که روی دسته ها قرار گرفته طوری طراحی شده که به راحتی شنیده شود و همچنین این امکان را می‌دهد تا به راحتی صدای محیط را از صدایی که از بلندگو هست مجزا کنید. این امکان فوق العاده ای هست که این عینک به می‌دهد.

کنترل عینک هوشمند با یک دکمه روی دسته آن قابل اجرا است البته با کمک از دستیار فیسبوک هم میتوانید دستورات خود را بصورت صوتی به این عینک بدهید که برایتان عکس بگیرد و به اشتراک بگذارد و یا اینکه برایتان موزیک پخش کند. این عینک هوشمند مانند هر گجت دیگری یک دگمه روشن خاموش نیز دارد.

هنگام استفاده از این عینک چراغ LED که روی فریم و درکنار دوربین تعبیه شده این امکان را میدهد که دیگران متوجه استفاده از این عینک توسط شما بشوند و این به نوعی رعایت حریم خصوصی دیگران محسوب می‌شود.

قاب این عینک به عنوان شارژر آن عمل میکند و یک قاب با شارژ کامل می‌تواند برای سه روز عینک را شارژ نگه دارد.

آیا عینک هوشمند ریبن فیس بوک، عینک خوبی هم هست؟

عینک های هوشمند Ray-Ban Stories اولین محصولی است که از مشارکت چند ساله فیسبوک با EssilorLuxottica  است و حتما در آینده این همکاری منجر به ساخت عینک های هوشمند ویژه تر با خصوصیات منحصر به فرد بیشتری می‌شود. قطعا کمپانی لوکس اتیکا که امتیاز برند ری بن را در اختیار دارد، نام برند خودش را با عینکی با ویژگی های فنی ضعیف از لحاظ اپتیکی بد نام نمی‌کند. در ویدئو آنباکسینگ این محصول به بررسی و مقایسه این مدل با ریبن ویفرر کلاسیک پرداختیم. برای آشنایی بیشتر با عینک ریبن – فیسبوک میتوانید مقاله آنچه درباره عینک هوشمند ریبن فیسبوک باید بدانید را مطالعه نمایید. در این مقاله لینک ویدئو آنباکسینگ این عینک که برای اولین بار در ایران انجام شده است را هم می‌توانید ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی