ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با وین ورک، استخدام و کاریابی متفاوتی را تجربه کنید

مدت‌های زیادی از آخرین تحول در فرآیند استخدام می‌گذرد. تنها تغییر قابل ذکر در این حوزه، انتقال آگهی‌های استخدام از روزنامه به سایت‌ها و بسترهای آنلاین بوده است. یکی از اصلی‌ترین علل رخوت و سکون ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مدت‌های زیادی از آخرین تحول در فرآیند استخدام می‌گذرد. تنها تغییر قابل ذکر در این حوزه، انتقال آگهی‌های استخدام از روزنامه به سایت‌ها و بسترهای آنلاین بوده است. یکی از اصلی‌ترین علل رخوت و سکون در این فرآیند بسیار مهم، عدم تمایل بازیگران اصلی آن به تغییرات و پیشرفت است؛ در صورتی که دنیای دیجیتال، می‌تواند امکانات و فرصت‌های بی‌انتهایی را در اختیار کاربران و فعالان در حوزه‌ی استخدام قرار دهد.

همین موضوعات باعث شده‌اند تا کسب‌وکارهای نو پا در صدد باشند تا از این فرصت برای ایجاد تحول در استخدام و کاریابی بهره ببرند. یکی از این استارت‌آپ‌های جوان، وین ورک است. این سایت جامع استخدام و کاریابی، خلاءهای موجود در سازوکار استخدام و کاریابی آنلاین را به خوبی درک کرده است و بر دنیای بیکران دیجیتال و اینترنت تسلط کامل دارد. همین موضوعات باعث شده‌اند تا تیم متخصص و جوان وین ورک، در راستای تحول این فرآیند قدم بردارد. اما چه موضوعاتی باعث می‌شوند تا وین ورک به عنوان جامع‌ترین سایت هوشمند استخدام شناخته شود.

دریافت کامل اطلاعات آگهی استخدام فقط در ۲ دقیقه

فرآیند دریافت اطلاعات آگهی در وین ورک به گونه‌ای طراحی شده است که در آن سعی می‌شود با توجه به دریافت اطلاعاتی محدود، برخی از موارد به صورت هوشمند تکمیل گردند و یا مقادیر برخی از موارد نیز به کاربران پیشنهاد داده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود.

رزومه‌ی آنلاین جامع با نام کاربری منحصر به فرد

هر کاربر در وین ورک، دارای یک پروفایل با نام کاربری منحصر به فرد است که می‌تواند به عنوان یک رزومه‌ی کامل مورد استفاده قرار گیرد. این رزومه علاوه بر داشتن اطلاعات شخصی مانند سن، محل سکونت، عکس، تحصیلات و سابقه کار، دارای قسمتی برای بارگذاری نمونه کار و دسته‌بندی آن‌ها است. وجود این پروفایل باعث می‌شود تا فرآیند دسته‌بندی، بررسی و مرتبط نمودن رزومه‌ها با یک موقعیت شغلی به فعالیتی بسیار آسان و دقیق تبدیل شود.

فیلتر کردن هوشمند رزومه‌های هر آگهی

از آنجایی که در تمام مراحل، از قبیل درج آگهی و تکمیل پروفایل هر کاربر در وین ورک، اطلاعات دریافتی به طور دقیق و با توجه به نیاز کارجویان و کارفرمایان دریافت می‌شود، انطباق هر رزومه‌ی آنلاین وین ورک با آگهی‌های ثبت شده با دقت بالا قابل انجام است و بسیار کاربردی خواهد بود. وین ورک از این موقعیت استفاده کرد است و پیشنهادات و رزومه‌های ارسال شده به هر آگهی را، برای تسهیل کار کارفرمایان، به صورت هوشمند بررسی نموده و موارد منطبق و نامنطبق را به اطلاع کارفرمایان می‌رساند.

ارسال پیشنهادات و رزومه‌های شخصی سازی شده

یکی از محدودیت‌های بسترهای استخدام آنلاین این است که برای هر آگهی و فرصت شغلی، فقط به یک حالت می‌توان ارسال رزومه و اعلام آمادگی نمود. این در حالی است که بهترین حالت برای بالاتر رفتن شانس استخدام شدن بهتر است برای هر آگهی، پیامی منحصر به فرد ارسال نمود. وین ورک به عنوان پیشرو در زمینه، این امکان را برای کارجویان فراهم نموده است تا در فرآیند ارسال رزومه بتوانند برخی از موارد مرتبط با آگهی را به صورت شاخص به کارفرمایان نمایش دهند؛ مواردی از قبیل مهارت، نمونه کار، سوابق کاری و غیره که در رزومه با یک آگهی خاص مرتبط هستند.

جامعیت در ارائه‌ی خدمات کاریابی

وین ورک اولین بستر کاریابی است که علاوه بر ارائه‌ی خدمات استخدام تمام وقت و پاره وقت، امکانات مورد نیاز برای استخدام موقت و پروژه‌ای را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به طوری که علاوه بر ارائه‌ی امکاناتی مانند شاخص نمودن موارد مرتبط در رزومه با یک آگهی، فیلتر نمودن پیشنهادات و رزومه‌ها و غیره را، در کنار خدمات انجام به صورت پروژه‌ای و موقت، همانند مرحله‌بندی پروژه، پرداخت امن، قضاوت و داوری را نیز ارائه می‌نماید.

پیوستن به وین ورک، وارد شدن به مسیری جدید در زندگی کاری

وین ورک یک سایت استخدام بسیار جوان به حساب می‌آید که برای رسیدن به اهداف بزرگی تلاش می‌کند. با گذشت کمتر از ۱ سال از آغاز فعالیت خود، توانسته است امکانات متفاوتی را ارئه نماید و اعتماد هزاران کاربر را به خود جلب کند. این بستر کاریابی خلاق همواره بر پایه‌ی ایده‌های نوآورانه فعالیت خود را ادامه داده است و مشخص است که این موضوع را همواره سرلوحه‌ی فرآیندهای خود قرار خواهد داد. از همین رو، همراه شدن با این سایت باعث می‌شود تا همواره از خدمات متفاوت و جدیدی که ارائه می‌دهند بهره‌مند شوید و از پیشنهادات ویژه‌ی آن‌ها استفاده نمایید. در حال حاضر، از بهترین حوزه‌هایی که در وین ورک در حال پیگیری است و آگهی‌ها و کارجویان بسیاری در آن حضور دارند، استخدام نویسنده محتوا و استخدام برنامه نویس وب و موبایل قابل ذکر هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی