ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

۹ راه سنجاق برای کاهش هزینه‌ی بازسازی خانه

احتمالا ماه‌ها منتظر تعویض کابینیت‌های قدیمی،فرش قدیمی و کاغذ دیواری رنگ پریده بوده‌اید اما نگران هزینه‌های بازسازی هستید. ما در اینجا با 10 نکته به شما کمک می کنیم تا هزینه های بازسازی خانه را ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

احتمالا ماه‌ها منتظر تعویض کابینیت‌های قدیمی،فرش قدیمی و کاغذ دیواری رنگ پریده بوده‌اید اما نگران هزینه‌های بازسازی هستید. ما در اینجا با 10 نکته به شما کمک می کنیم تا هزینه های بازسازی خانه را بدون حذف هیچ یک از رویاهای بزرگ طراحی خود، کاهش دهید. ارائه طرحی که شامل بودجه دقیق باشد نیاز به زمان و فکر دارد ، اما در نهایت ارزش آن را خواهد داشت.

بازسازی خانه

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت بازسازی خانه را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال یافتن بازسازی خانه در غرب تهران باشید می‌توانید سفارش برای بازسازی خانه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

 ۹ نکته کاهش هزینه بازسازی خانه

1. بودجه بازسازی خانه  خود را مشخص کنید

ارائه طرحی که با بودجه شما هماهنگ باشد نیاز به زمان و فکر دارد، اما در نهایت ارزش وقت گذاشتن را خواهد داشت. یک دفترچه تهیه کنید و تمام موارد بازسازی و پیمانکاران را یادداشت کنید. در این صورت می‌توانید با افزایش هزینه از برخی موارد چشم پوشی کنید.

2. سبک خانه را تغییر دهید.

به جای خراب کردن کل دیوار آشپزخانه، کابینت‌های کم مصرف یا قفسه های داخلی نصب کنید، که فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. به همه چیز در آشپزخانه خود فکر کنید و نقشه ای را تهیه کنید که همه چیز را در تحت پوشش قرار می‌دهد: آیا اصلا نیاز به تغییر کشوها است؟ آیا می توانید کشوها را با سازماندهی و تقسیم کننده‌ها مجهز کنید؟ همچنین می توانید کابینت های خود را تغییر دهید و درها را به جای تعویض کامل آنها به روز کنید.

3. خرید دست دوم

برخی لوازم جانبی مانند لوازم خانگی، روشنایی، مصالح ساختمانی و... را به صورت دست دوم خریداری کنید.

 4. برخی کارهای بازسازی خانه را خودتان انجام دهید.

هرچند انجام برخی کارها تخصصی است اما تخریب فضاهای بیرونی را می‌توانید خودتان انجام دهید.برخی دیوارهای داخلی نیز به راحتی تخریب می‌شوند فقط باید مراقب سیم کشی و لوله‌کشی‌ها باشید. انجام نظافت توسط خودتان در پایان روز کاری نیز در سرعت انجام کار و کاهش هزینه‌ها موثر است.

5. بازسازی خارج از فصل

بسیاری از پروژه های نوسازی فصلی هستند و پیمانکاران انتظار دارند که کارها در فصول خاص برای برخی پروژه ها شلوغ باشد و در فصول دیگر آرام باشد. به عنوان مثال ، تعویض پنجره ها از پروژه های محبوب تابستانی هستند ، بنابراین می‌توانید در فصل بهار مصالح را خریداری کرده و در صورت کم بودن تقاضا با پیمانکار خود مذاکره کنید. برنامه ریزی برای بازسازی از قبل بهترین راه برای تعیین زمان مناسب بازسازی است.

6. لوله کشی را در محل خود نگه دارید

سینک آشپزخانه، توالت یا هر چیز دیگری که به لوله کشی متصل است را جابجا نکنید. در صورت نیاز به تنظیم لوله کشی، هزینه های کلی شما به شدت افزایش می‌یابد.

7. در زمینه روشنایی تجدید نظر کنید

به جای نورپردازی در محفظه، نصب روشنایی روی دیوار و سقف را در نظر بگیرید، که معمولاً توان بیشتری را ارائه می دهد و در هزینه های کار ناشی از ایجاد حفره و نصب عایق صرفه جویی می کند.

8. به صورت استراتژیک خرید کنید

روشهای زیادی برای یافتن مصالح و لوازم با نرخ تخفیف وجود دارد.  می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین که دارای تخفیف هستند خرید کنید.

9. آشپزخانه را تعطیل نکنید

به جای سفارش غذا از رستوران می‌توانید امکانات اولیه و مقدماتی برای طبخ غذا را داشته باشید. مثلا ماکرویو،گاز یخچال و... را از کار نیندازید تا محبور به خرید غذا از بیرون نباشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی