ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا آینده از آن ویدئومارکتینگ است؟

دیگر عصر تبلیغات تلویزیونی و رادیویی گذشته است و بازاریابی دیجیتال به‌سرعت در حال جایگزین شدن است. امروزه تبلیغات اینترنتی می‌تواند کسب‌وکار شما را به طور روزانه در مقابل میلیون‌ها مصرف‌کننده قرار دهد. البته این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دیگر عصر تبلیغات تلویزیونی و رادیویی گذشته است و بازاریابی دیجیتال به‌سرعت در حال جایگزین شدن است. امروزه تبلیغات اینترنتی می‌تواند کسب‌وکار شما را به طور روزانه در مقابل میلیون‌ها مصرف‌کننده قرار دهد. البته این را فراموش نکنیم که با قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به رسانه‌های سنتی ...

بدون شک می‌توان گفت آیندۀ دیجیتال مارکتینگ در تبلیغات ویدئویی است. چرا که تبلیغات ویدئویی در فضای دیجیتال، فرصت‌هایی کلیدی برای جمع‌آوری داده‌های آنالیزی، افزایش آگاهی از نام تجاری، هدف‌یابی پیشرفته و شخصی‌سازی پیام را به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌دهد. قابلیت‌هایی که تبلیغات بیلبوردی یا تلویزیونی سنتی به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند با آن رقابت کند.

از زمان همه‌گیری ویروس کرونا، مردم بیش از هر زمان دیگری با محتوای دیجیتال درگیر هستند. وقتی روندها و آمارهای بازاریابی محتوا را دنبال می‌کنیم، می‌بینیم که در حال حاضر، محتوای ویدئویی بیشترین محبوبیت را دارد.

فقط همین را در نظر بگیرید که 90 درصد از مشتریان اعلام کرده‌اند محتوای ویدئویی در تصمیم‌گیری برای خرید به آن‌ها کمک می‌کند. این تنها یکی از دلایلی است که بازاریابان آینده را از آن ویدئو مارکتینگ می‌دانند. اما چه دلایل دیگری را می‌توان ذکر کرد...؟

ویدئوها پربازدیدترین محتوای آنلاین هستند.

انتظار می‌رود تا سال 2022 حدوداً 82 درصد از ترافیک اینترنت جهانی را ویدئوها به خود اختصاص دهند. ماهانه 85 درصد از کاربران اینترنت حداقل یک ویدئوی آنلاین را مشاهده می‌کنند و 54 درصد از مصرف‌کنندگان مایل‌اند محتوای ویدئویی بیشتری از برندهای مورد علاقۀ خود ببینند.

باتوجه‌به این سطح از مخاطب، اصلاً جای تعجب ندارد که چرا 87 درصد از متخصصان بازاریابی، مایل‌اند از تبلیغات ویدئویی استفاده کنند. واضح است که تبلیغات ویدئویی از نظر مالی نیز به‌صرفه است. چراکه 88 درصد از بازاریابان ویدئویی از بازگشت سرمایۀ کمپین‌های ویدئویی خود راضی هستند.

از نظر جذب مشارکت در رسانه‌های اجتماعی، هیچ محتوایی توانایی رقابت با محتوای ویدئویی را ندارد. در پلتفرم‌های فیس‌بوک، پست‌های ویدئویی در مقایسه با پست‌های تصویری، 135 درصد دسترسی ارگانیک بیشتری دارند. در اینستاگرام، پست‌های ویدئویی دوبرابر بیشتر از عکس‌ها تعامل ایجاد می‌کنند. بدیهی است که هرچه میزان مشارکت شما بیشتر باشد، چشمان بیشتری به محصول شما خیره می‌شود. با محتوای ویدئویی، بیشترین شانس را خواهید داشت که کسب‌وکارتان را به مهم‌ترین مخاطبان معرفی کنید.

شاید برایتان جالب باشد: ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه با تیم اسپایرل

ویدئو برند شما را انسانی‌تر می‌کند.

محتوای نوشتاری هرگز به اندازۀ محتوای بصری توانایی برقراری ارتباط با مردم را نخواهد داشت. برای مثال، ظهور یوتوبرها به‌عنوان کارآفرینان دنیای مدرن، از این ادعا حمایت می‌کند. برندها نیز متوجه شده‌اند که انتشار محتوای ویدئویی آموزنده به آن‌ها کمک می‌کند تا رابطۀ عمیق‌تری با بینندگان خود ایجاد کنند.

همین موضوع باعث شده امروزه محبوبیت سرویس‌های ویدئویی نسبت به قبل بسیار بیشتر شده باشد. بدیهی است که برندها نیز تلاش می‌کنند انسانی‌تر شوند و با مخاطبان خود ارتباط مؤثرتری برقرار کنند. وقتی افراد از نظر احساسی تحریک می‌شوند، احتمال خرید بیشتر می‌شود.

 اگر ویدئومارکتینگ را جدی بگیرید، می‌توانید از این محتوای بصری ارزشمند برای بیان داستان خود به مردم استفاده کنید. اجازه دهید مردم از طریق ویدئوهایی هوشمندانه شرکت شما را بشناسند و خواهید دید که اعتمادشان به برند شما بسیار بیشتر خواهد شد.

ویدئوها نرخ تبدیل را چندین برابر می‌کنند.

آمارهایی که از تأثیر شگفت‌انگیز ویدئوها بر نرخ تبدیل می‌شنویم، افسانه نیستند. طبق آمارهای رسمی، انتشار ویدئوهای مرتبط در صفحات فرود سایت‌ها می‌تواند نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به خریدار را تا 80 درصد افزایش دهد! این درصد، درصدی نیست که بخواهید بی‌خیالش شوید!

افزودن یک ویدئو به صفحات فرود، مدت زمانی را که بازدیدکنندگان در وب‌سایت شما سپری می‌کنند طولانی‌تر می‌کند. هنگامی که علاقۀ آن‌ها را با محتوای سرگرم‌کننده برانگیختید، احتمالاً انگیزه بیشتری برای مرور بقیۀ وب‌سایت شما خواهند داشت. اینجا شما می‌توانید به همراه ویدئوی جذابتان، یک فراخوان برای اقدام یا یک متن الهام‌بخش اضافه کنید تا بازدیدکنندگان خود را تشویق به عمل کنید.

ویدئو محتوای شما را قابل‌هضم‌تر می‌کند.

انسانی که در عصر سرعت زندگی می‌کند، بی‌حوصله‌تر و عجول‌تر از هر دورۀ تاریخی دیگر است. مقالات طولانی اغلب اوقات می‌توانند خوانندگان را دلسرد کنند. حتی اگر شما اطلاعات مرتبط و حقایق و نکات کلیدی را ارائه می‌دهید، محتوای نوشتاری خسته‌کننده است. اما خوشبختانه محتوای ویدئویی این مشکل را حل می‌کند.

با ارائه نکات کلیدی مقاله یا پست به شکل ویدئویی، می‌توانید نکات ارزشمند خود را به‌راحتی قابل هضم کنید و همه چیز را برای بیننده ملموس کنید. بسیاری از برندهای جهانی مانند پاناسونیک از این تکنیک استفاده می‌کنند. آن‌ها علاوه بر ارائه‌ی پست‌های متنی آموزنده و ارزشمند، ویدئوهای کوتاهی را نیز اضافه می‌کنند که نکات کلیدی مقاله را خلاصه می‌کنند.

درحالی‌که یک مقاله ممکن است راه‌حل‌های عمیق ارائه دهد، یک ویدئوی جذاب و کوتاه، نکات اصلی را برجسته می‌کند. به‌این‌ترتیب می‌توانید واقعاً مخاطب بی‌حوصله را جذب کنید و علاقۀ آن‌ها را به موضوع افزایش دهید.

ویدئو سرگرم‌کننده‌تر و قابل اشتراک‌گذاری است.

یکی از اهداف اصلی شما در مسیر بازاریابی ایجاد آگاهی از برند است. خبر خوب این است که ویدیوها با قابلیت اشتراک‌گذاری بالایی که دارند، برای این کار عالی هستند. آمارها ادعا می‌کنند که مردم 12 برابر بیشتر از مجموع متن‌ها و تصاویر، ویدیوها را به اشتراک می‌گذارند.  

این نوع محتوای بصری برای کاربران شما سرگرم‌کننده‌تر و برای برند شما ارزشمند است. مثلاً یکی از گزینه‌های خوب برای انتخاب، ویدئوهای How To است. می‌توانید روی برجسته‌کردن مزایای محصول خود تمرکز کنید یا یک آموزش مفید در مورد نحوۀ استفاده از آن ارائه دهید.

اگر بتوانید ویدئوهای خود را هیجان‌انگیز و کمی شوخ‌طبعانه کنید، مخاطبین شروع به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی می‌کنند. پس برای موفقیت در ویدئو مارکتینگ، باید خلاقیت خود را ابراز کنید، محتوای منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده ایجاد کنید و به برند خود شخصیت بیشتری ببخشید.

حتی متخصصین پیش‌بینی می‌کنند که آیندۀ بازاریابی ویدیویی بیشتر به محتوای تولید شده توسط مشتریان یک برند متکی است تا محتوای تولید شده توسط خود برند! بنابراین صرف نظر از این که چه نگرشی در مورد اینفلوئنسرهای صنعت خود دارید، واقعیت این است که از محتوای آنها استقبال زیادی می‌شود و حتماً باید روی این صفحات سرمایه‌گذاری کنید. چراکه اغلب شرکت‌های هوشمند، برای تصاحب آینده در حال انجام این کار هستند.

با تیم تبلیغاتی اسپایرل ، بهترین و مؤثرترین ویدئوها را داشته باشید!

حال که با مزایای بازاریابی ویدئویی آشنا شدید، مطمئناً به این فکر می‌کنید که باید از کجا شروع کنید؟ پیشنهاد ما این است که با انتخاب اسپایرل‌تیم، اولین قدم خود را محکم بردارید! کار ما در تیم اسپایرل با شناخت گرایش‌ها، ترجیحات، مهارت‌ها و اهداف کسب‌وکار شما آغاز می‌شود.

پس از جلسات اولیه و آشنایی با داستان و پیام برند شما، ما بهترین ایده‌ها را برای ساخت بهترین ویدئوها انتخاب می‌کنیم. سپس تیم ما تمامی مراحل ساخت ویدئوی تبلیغاتی از نگارش اسکریپت گرفته تا فیلم‌برداری و تدوین را انجام می‌دهد و تنها کاری که شما باید بکنید این است که بازدیدهای شگفت‌انگیز ویدئوی خود را در فضای دیجیتال تماشا کنید.

زمان، توجه، وسواس و حوصله‌ای که طراحان ما در تیم اسپایرل برای ساخت ویدئوها صرف می‌کنند، تاکنون منجر به تولید ویدئوهایی شده است که بازدیدهای فراوانی در فضای دیجیتال داشته است. خوشبختانه شما نیز قرار است جزئی از این کارنامۀ درخشان باشید. ما به قدرت ویدئوها ایمان داریم. اینکه به‌جای تکیه بر متن، نمودارهای پیچیده یا سخنرانی‌های طولانی، طی چند ثانیه بتوانید منظور خود را به مخاطب نشان دهید و او را به سمت محصولات خود جذب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی