ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه ساعت مچی اصل بخریم؟

تصور کنید به یک مهمانی مهم و رسمی دعوت شده‌اید و مهمانان زیادی از دوستان و آشنایان تا افراد غریبه به این مهمانی دعوت شده‌اند. شما بی‌صبرانه منتظرید تا با حضور در این مهمانی هم ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تصور کنید به یک مهمانی مهم و رسمی دعوت شده‌اید و مهمانان زیادی از دوستان و آشنایان تا افراد غریبه به این مهمانی دعوت شده‌اند. شما بی‌صبرانه منتظرید تا با حضور در این مهمانی هم حال و هوایتان عوض شود، هم با استایلی که خاص خودتان است، در میان جمعیت بدرخشید! بعد از پوشیدن کت‌وشلوار همراه با کراوات و یا لباس‌های شب زیبا، بعد از بستن دکمه‌ی سردست و استفاده از جواهرات درخشان و عطر و ادکلن های دلپذیر، متوجه می‌شوید که انگار چیز مهمی کم است! بله درست حدس زدید! قطعه‌ی گمشده‌ی پازل استایل شما، یک ساعت مچی زیباست که هم استایل و هم ظاهر شما را تکمیل می‌کند.

می‌توان گفت امروزه ساعت مچی به‌قدری اهمیت پیدا کرده است که به همراه اکسسوری‌های دیگر مانند زیورآلات یا کیف پول و کمربند نقش مهمی در اثر گذاری شخصیت و افزایش زیبایی شما دارد. به همین دلیل اکثر آقایان و بانوان در مراسم رسمی یا ملاقات‌های کاری حتماً یک ساعت مچی روی مچ دست خود دارند. در سال های اخیر، ساعت مچی به‌ قدری کاربردی و محبوب شده است که حتی به زندگی روزمره مردم نیز راه پیدا کرده است و به‌ نوعی تبدیل به یکی از اجزای مهم پوشش افراد شده است. با وجود اینکه در سال‌های اخیر تلفن‌های هوشمند و به دنبال آن‌ها ساعت‌های مچی هوشمند روانه‌ی بازار شدند اما هیچ‌کدام نتوانسته‌اند جای خالی یک ساعت مچی کلاسیک زیبا را پر کنند.

شاید در گذشته ساعت مچی به‌ عنوان یک اکسسوری لاکچری محسوب می‌شد، اما امروزه با گسترش برندهای ساعت مچی در سراسر جهان و تنوع در مدل‌ها و طیف قیمت، شما می‌توانید حتی با خرید یک ساعت مچی ارزان‌قیمت، رنگ و لعابی تازه به استایل خود بدهید. حالا می‌خواهیم ببینیم که اصلاً از کجا شروع کنیم و چگونه باید یک ساعت مچی اصل و جذاب مناسب خودمان پیدا کنیم؟

عوامل مؤثر در خرید ساعت مچی اصل

اگر برای اولین بار قصد خرید ساعت مچی دارید و به دنبال یک ساعت مچی مناسب هستید، لازم است به چند نکته که در هنگام خرید یک ساعت مچی اصل ضروری هستند توجه کنید و با پرسیدن چند سوال از خودتان به هدف موردنظرتان نزدیک‌تر شوید. در ابتدا بررسی کنید که به دنبال خرید یک ساعت مچی مردانه هستید یا قصد خرید یک ساعت مچی زنانه دارید؟ آیا می‌خواهید ساعت مچی را به‌ عنوان هدیه برای عزیزی بخرید؟ می‌خواهید برای موقعیت‌های رسمی یک ساعت داشته باشید یا برای فعالیت‌های ورزشی و کوهنوردی؟ مشخص کردن جواب این سوال‌ها تا حد زیادی به شما برای انتخاب یک ساعت مچی مناسب کمک خواهد کرد.

عوامل مؤثر در انتخاب و خرید ساعت مچی مناسب برای شما

می‌خواهیم ببینیم چه عواملی در انتخاب و خرید یک ساعت مچی اصل اهمیت دارند و به طور اساسی چطور می‌توانیم اصل بودن یک ساعت مچی را تشخیص دهیم.

بودجه

یکی از اولین پارامترهایی که باید برای خرید ساعت مچی در نظر بگیرید، بودجه‌ای است که می‌خواهید هزینه کنید. می‌خواهید یک ساعت سوئیسی گران‌قیمت داشته باشید یا یک ساعت ژاپنی باکیفیت و جان‌سخت؟ تعیین بودجه برای خرید ساعت به شما کمک می‌کند تا جستجوی خود را محدود کنید و زودتر به هدف برسید.

جنس بند ساعت مچی

بند ساعت مچی به‌ عنوان یک عضو مهم در ساعت تاثیر بسیاری در ظاهر شما خواهد داشت. در مجموع انواع مختلفی از مواد و متریال برای استفاده در بند ساعت مچی به کار می‌رود؛ از چرم طبیعی  و رزین گرفته تا استیل ضدزنگ و طلا!

یک ساعت مچی مردانه‌ی بند چرمی به‌ راحتی با کیف، کمربند و سایر اکسسوری‌های مردانه قابل ست شدن است و نمایی اسپرت و پرحرارت به استایل شما می‌‌بخشد. در مقابل، ساعت مچی بند استیل با چاشنی وقار و متانت استایل شما را کامل می‌کند. یک ساعت مچی زنانه‌ی بند استیل به‌ آسانی با جواهرات بانوان ست می‌شود و با خلق یک هارمونی زیبا، منعکس‌کننده‌ی ظرافت و لطافت زنانه خواهد بود.

نوع موتور

به‌ طورکلی ساعت‌ها از لحاظ نوع موتور به سه دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند: ساعت مچی مکانیکی، ساعت مچی اتوماتیک و ساعت مچی کوارتز.

 ساعت مکانیکی در واقع ساعتی است که با کوک شدن به صورت دستی شارژ می‌شود و تا چندین ساعت از این نیرو استفاده می‌کند تا زمان را نشان دهد. یک ساعت مچی مکانیکی انتخاب کسانی است که از کوک‌ کردن ساعتشان لذت می‌برند.

 ساعت مچی اتوماتیک را می‌توان از خانواده‌ی ساعت‌های مکانیکی دانست؛ با این تفاوت که ساعت اتوماتیک نیروی حرکت عقربه‌های خود را از حرکت دست تامین می‌کند و تا مدتی شارژ خود را نگه می‌دارد؛ بنابراین نیازی به کوک دستی نخواهد داشت.

ساعت مچی کوارتز در واقع موج انقلابی در صنعت ساعت‌سازی به شمار می‌رود؛ ساعت‌هایی که با یک باتری کوچک در قلبشان کار می‌کنند و تا چند سال هم نیاز به تعویض باتری ندارند.

در نتیجه مشخص کردن نوع موتور در هنگام خرید ساعت موردعلاقه‌ی شما کمک شایانی خواهد بود.

تشخیص ساعت مچی اصل از تقلبی

  • یکی از راه‌های سریع و راحت تشخیص ساعت مچی اصل، تناسب میان کیفیت برند و قیمت است. برای مثال اگر جایی با یک ساعت تگ هویر 3 میلیون تومانی مواجه شدید، یقین بدارید که این ساعت فیک است. 
  • برای شناخت یک ساعت مچی اصل به کد رسمی ساعت که در پشت آن حک می‌شود، دقت کنید. همچنین، در یک ساعت اصل، به طور معمول نام برندها با یک فونت زیبا و برجسته در داخل صفحه حک‌ شده‌اند. در غیر این صورت، احتمال تقلبی بودن آن وجود دارد.
  •  اگر با خرید اینترنتی می‌خواهید یک ساعت مچی برای خودتان تهیه کنید، مطمئن شوید که از یک فروشگاه اینترنتی معتبر که دارای نماد الکترونیک و مورد تایید مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیک است، خرید می‌کنید.

انتخاب ساعت مچی زنانه برای بانوان خوش‌سلیقه

به‌ طورکلی تنوع ساعت مچی زنانه از جهت طراحی و مناسبت برای موقعیت‌ها به نسبت ساعت مچی مردانه کمتر است. با این حال پارامترهایی که برای انتخاب یک ساعت مچی زنانه باید در نظر گرفت کم نیستند. اگر قصد خرید ساعت مچی زنانه برای موقعیت‌های روزمره را دارید، یک ساعت زنانه بند استیل یا بند رزین می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. می‌توانید برای استفاده‌ی روزمره‌ی خود یک ساعت کلاسیک و اقتصادی داشته باشید تا استایل روزمره‌تان را در خانه و محل کار تکمیل کند و همراه همیشگی‌تان باشد. اگر به ساعت‌های مچی پر زرق و برق‌تر و نگین‌دار علاقه دارید بهتر است این مدل ساعت مچی زنانه را برای موقعیت‌های رسمی‌تر مانند مجالس و مهمانی‌ها نگه‌ دارید. مگر اینکه شما از آن دسته خانم‌هایی باشید که طرفدار استایل مینیمال هستند؛ در این صورت یک ساعت مچی زنانه کلاسیک و مینیمال برای شما مناسب خواهد بود. برای فعالیت‌های ورزشی هم به طور معمول ساعت مچی کاسیو سری Baby-G گزینه‌ی مناسبی است. در مجموع، می‌توانید برای انتخاب ساعت مچی زنانه زیورآلات خود را هم در نظر بگیرید و ساعت خود را با آن‌ها ست کنید. به‌این‌ترتیب جلوه‌ی زیباتر و هارمونی چشم‌نوازی به استایل خود خواهید بخشید.

خرید ساعت مچی مردانه برای آقایان خاص پسند

ساعت مچی مردانه به‌ قدری متنوع هستند که آقایان به‌ راحتی می‌توانند چندین ساعت مچی برای موقعیت‌های مختلف در کمد خود داشته باشند. برای انتخاب یک ساعت مچی مردانه‌ی مناسب، ابتدا مشخص کنید برای چه موقعیتی به این ساعت مچی نیاز دارید؛ زیرا این نیاز شماست که شما را به سمت هدفتان هدایت می‌کند. اگر بیشتر اهل کت‌وشلوار و کراوات هستید و می‌خواهید یک ساعت مچی مردانه‌ی اصل و شیک داشته باشید که تجلی اصالت شخصیت خودتان باشد، بهتر است یک ساعت مچی مردانه‌ی اسپرت یا کلاسیک بخرید زیرا ست کردن این دو مدل ساعت با استایل رسمی به‌ مراتب ساده‌تر است. اما اگر روحیه‌ی ماجراجویی دارید و اهل کمپینگ و سفر هستید، یک ساعت مچی کوهنوردی یا یک ساعت مچی دیجیتال انتخاب هوشمندانه‌تری خواهد بود.

خرید آنلاین ساعت مچی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

با وجود تنوع زیادی که در دنیای ساعت وجود دارد، انتخاب یک ساعت مچی اصل از میان این دریای وسیع و رنگارنگ، کار دشوار و چالش‌برانگیزی است. تا پیش از سال 2020 و ورود مهمان ناخوانده‌ای که مردم را خانه‌نشین کند، فروشگاه‌های ساعت‌، هر روز میزبان افراد مختلفی از قشرهای مختلف جامعه بودند. اما بعد از آنکه کسب‌وکارهای اینترنتی رونق بیشتری گرفتند و تکنولوژی و فرهنگ خرید اینترنتی در ایران جا افتاد، اکثر مردم با خرید اینترنتی به سادگی یک استایل شیک و زیبا برای خود خلق می‌کنند و زمان ارزشمندشان را برای امور دیگر مانند کتاب‌خواندن و وقت گذراندن با خانواده صرف می‌کنند.

ساعت مچی هم از این قاعده مستثنا نیست و شما می‌توانید تنها با چند کلیک و خرید از فروشگاه اینترنتی معتبر، یک ساعت مچی اصل و با کیفیت داشته باشید. به این منظور، فروشگاه اینترنتی ساعت واچ آنلاین با سابقه‌ی طولانی در فروش آنلاین ساعت مچی، بستری برای خرید آسان و امن ساعت مهیا کرده است و اصالت و کیفیت ساعت‌های مچی ارائه شده را تضمین می‌کند. تیم پشتیبانی واچ آنلاین به صورت 24 ساعته آماده‌ی پاسخگویی و مشاوره به شما دوستان عزیز می‌باشد.

لذت خرید اینترنتی و آنلاین ساعت را با فروشگاه اینترنتی ساعت واچ آنلاین (www.watchonline.ir) تجربه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی