ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کسب درآمد از دیجیتال مارکتینگ با یادگیری نقشه راه بازاریابی دیجیتال

پیش از قدم گذاشتن در هر راهی، داشتن یک نقشه مطمئن و قابل‌اطمینان، اعتمادبه‌نفس ما را بالاتر می‌برد. اگر این نقشه توسط یک بلدِ راه تهیه‌شده باشد که همه زیروبم راه را سنجیده و به‌خوبی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پیش از قدم گذاشتن در هر راهی، داشتن یک نقشه مطمئن و قابل‌اطمینان، اعتمادبه‌نفس ما را بالاتر می‌برد. اگر این نقشه توسط یک بلدِ راه تهیه‌شده باشد که همه زیروبم راه را سنجیده و به‌خوبی از مسیر آگاه است بهتر خواهد بود. دنیای دیجیتال یکی از دنیاهای جدید و ناشناخته است که شروع به حرکت در آن نیازمند داشتن یک نقشه مطمئن و قابل اعتماد است. نقشه راه بازاریابی دیجیتال ما، نقشه‌ای است که شما را به موفقیت می‌رساند. این نقشه را با شرکت در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ به دست خواهید آورد.

چرا باید در دوره بازاریابی دیجیتال شرکت کنیم؟

در دنیای امروز، کمتر کسی را پیدا می‌کنید که یک گوشی هوشمند نداشته و عضو چند شبکه اجتماعی نباشد. درواقع مردم امروز بیشتر از نگاه‌کردن به در و دیوار و تابلوهای خیابان‌ها، شبکه‌های اجتماعی و صفحات وب را چک می‌کنند. طبیعی است که تبلیغات از خیابان‌ها به قاب کوچک گوشی‌ها کشانده شده است. در دنیای کسب‌ و کار شما باید به دنبال جایی بگردید که مشتری در آن حضور دارد و اکنون این مکان حوزه وب و شبکه‌های اجتماعی است.

با شرکت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال یک بازاریاب حرفه‌ای در فضای دیجیتال می‌شوید و دیگر لازم نیست برون‌سپاری پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ را انجام دهید یا اگر هم برون‌سپاری می‌کنید می‌توانید آن به شیوۀ موثری مدیریت کنید. بازاریاب دیجیتالی که می‌داند چگونه از قاب گوشی، لپ‌تاپ و تبلت پول بیرون بکشد و برندهای تازه به وجود آمده را به برندهایی مطرح و محبوب تبدیل کند.

این همان چیزی است که دنیای دیجیتال به آن نیازمند است. در این دوره یک نقشه راه بازاریابی دیجیتال در اختیار شما قرار می‌گیرد که به معنای واقعی کلمه یک نقشه گنج است. گنجی برای تضمین آینده شما و البته کسب‌وکار مشتریانی که در آینده با آن‌ها همکاری خواهید کرد و خدمات بازاریابی دیجیتالبه آن‌ها ارائه خواهید نمود.

در نقشه راه بازاریابی دیجیتال چه چیزهایی وجود دارد؟

قطعاً یک نقشه گنج خوب نقشه‌ای است که علاوه بر مسیر اصلی رسیدن به هدف، سختی‌های مسیر و راه‌حل مشکلات را نیز ارائه کرده باشد. در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از این نقشه در مسیر دیجیتال مارکتینگ قدم بردارید و به گنج موفقیت دست پیدا کنید. در این نقشه همه سختی‌های مسیر به شما نشان‌داده‌شده و مدرس دوره هر آن چیزی را که برای عبور از این مسیرهای سخت نیاز دارید، به شما خواهد داد.

در نقشه راه بازاریابی دیجیتال تهیه‌شده توسط مدرس دوره بازاریابی دیجیتال، عادل طالبی از مبانی ابتدایی بازاریابی دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی و سایت تا تمرین‌های عملی با پروژه‌های واقعی گنجانده شده است. کافی است تصمیمی جدی گرفته و قدم در راه بگذارید تا با راهنمایی‌های عادل طالبی در مسیر موفقیت گام بردارید. نقشۀ راهِ این دوره، یک نقشه معمولی نیست. قرار است راهنمای شما در مسیر تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال حرفه‌ای و متخصص باشد.

تفاوت دوره بازاریابی دیجیتال با دیگر دوره‌ها در چیست؟

شاید بعضی افراد تجربه تلخ شرکت در دوره‌هایی با مدرسین غیرحرفه‌ای را داشته باشند و اکنون از خود بپرسند که چه چیزی ثابت می‌کند که این دوره بهترین دوره بازاریابی دیجیتال است. بیان تفاوت‌های این دوره با دیگر دوره‌ها نشان می‌دهد که شما می‌توانید به آن اعتماد کنید و مطمئن باشید که در پایان مسیر یک صندوقچه پر از جواهر را به دست خواهید آورد.

مدرس اصلی دوره بازاریابی دیجیتال عادل طالبی است. کافی است نام او را جستجو کنید تا مطمئن شوید که این مدرس از تجربه و مهارت کافی برخوردار است؛ بنابراین می‌توان گفت یکی از وجوه تمایز دوره نسبت به دیگر دوره‌ها، تجربه بسیار طولانی و موفق مدرس دوره در این حوزه است. علاوه‌برآن وجود نقشه راه بازاریابی دیجیتال یک تفاوت مهم است. این نقشه راه از پس سال‌ها تجربه در دنیای واقعی کسب‌وکار به‌دست‌آمده و راهی مطمئن را پیشروی شما می‌گذارد.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها که این دوره را به بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ تبدیل می‌کند، استفاده از تمرینات کاملاً عملی و فعالیت در پروژه‌های واقعی است. شما در این دوره به حال خود رها نمی‌شوید. هر هفته تمرین خواهید داشت و همه دانسته‌های خود را در مسیری عملی به کار می‌گیرید. به‌این‌ترتیب می‌توانید همه مشکلات خود را رفع کرده و در طول دوره یک رزومه قدرتمند برای خود خواهید ساخت. علاوه بر این با یادگیری طراحی سایت رایگان فروشگاهی می‌توانید کسب‌وکار خود را راه بیاندازید.

از دیگر تمایزهای این دوره با دوره‌های مشابه می‌توان به شبکه‌سازی اشاره کرد. قطعاً وجود یک نقشه پشتیبان در پیمودن مسیر به شما کمک زیادی خواهد کرد. زمانی که نقشه راه دیجیتال مارکتینگ را برای شروع مسیر در دست می‌گیرید، آموزش استفاده از آن برای پیمودن مسیر درست در سایت دوره به شما ارائه خواهد شد. بعد از دریافت آموزش‌ها با استفاده از گروه پشتیبان و شبکه‌سازی می‌توانید از تجربیات دیگر شرکت‌کنندگان نیز استفاده کنید و با اطمینان بیشتری پا در مسیر بگذارید.

چگونه می‌توان نقشه راه بازاریابی دیجیتال را به دست آورد؟

برای رسیدن به این نقشه تنها کافی است که در بهترین دوره جامع دیجیتال مارکتینگ ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام در این دوره، به سایت mydmc.ir مراجعه کرده و پس از مطالعه توضیحات کامل دوره فرم ثبت‌نام را پر کنید. پس از پرکردن این فرم و پرداخت هزینه دوره، نقشه راه بازاریابی دیجیتال در اختیار شما قرار می‌گیرد و در ویدئوهای هفتگی شیوه استفاده از آن را یاد خواهید گرفت. این ویدئوها قدم‌به‌قدم شما را تا رسیدن به قله موفقیت همراهی می‌کنند.

در این مسیر مدرس شما را تنها نمی‌گذارد و با ارائه تمرینات هفتگی و برگزاری جلسات زنده پرسش‌وپاسخ به همه سؤالات شما پاسخ خواهد داد. البته در همه ساعات روز و همه روزهای هفته می‌توانید سؤالات خود را در سایت مطرح کنید تا تیم پشتیبانی پاسخگوی شما باشد. نکته مهم این است که همه سؤالاتی که توسط شرکت‌کنندگان در دوره‌های قبلی پرسیده شده نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا اگر مشکلی وجود دارد که شما راه‌حل آن را نمی‌دانید، به جواب برسید.

نحوه پرداخت هزینه و برگزاری بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

اگر نگاهی به سرفصل‌های دوره بیندازید، متوجه خواهید شد که این دوره بیشتر از هر دوره دیگری اطلاعات به شما می‌دهد. این دوره بازاریابی دیجیتال ترکیبی از چند دوره مختلف دیجیتال مارکتینگ است که همه اطلاعاتی را که باید برای حضور در این حوزه داشته باشید، در اختیار شما می‌گذارد؛ بنابراین هزینه آن به نسبت دیگر دوره‌های مشابه کاملاً مناسب است. به‌خصوص که اگر همین‌الان اقدام به ثبت‌نام کنید، می‌توانید با یک کد تخفیف (که موقع ثبت‌نام برای شما ارسال می‌شود) از بیش از 500 هزار تومان تخفیف استفاده کنید.

اگر هنوز برای ثبت‌نام دوره شک دارید، می‌توانید 10 جلسه اول دوره را با تخفیف مناسبی خریداری کنید و بعد از اطمینان از کیفیت دوره، دیگر جلسات را نیز بخرید. این دوره به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود؛ بنابراین در هر شهر و کشوری که باشید می‌توانید در آن شرکت کنید. به‌علاوه مزیت اصلی این دوره این است که جلسات آن در همه ساعات شبانه‌روز در دسترس شما هستند؛ بنابراین اگر نمی‌توانید در ساعت خاصی در کلاس حاضر شوید، انتخاب مناسبی برای شما است.

نکته دیگر اینکه حتی پس از پایان دوره نیز به همه فیلم‌ها دسترسی خواهید داشت؛ بنابراین اگر مبحثی را فراموش کردید، می‌توانید دوباره به آن رجوع کنید. نکته مهم دیگر این است که اگر دیر به دوره پیوستید، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. شما به همه جلسات قبلی دسترسی دارید و مدرس دوره شما را برای رسیدن به دیگران راهنمایی خواهد کرد.

سخن پایانی

در دنیای دیجیتال مارکتینگ که بازاریابان زیادی در حال فعالیت هستند، داشتن نقشه راه بازاریابی دیجیتال یک برگ برنده است. به‌خصوص اگر این نقشه توسط کسی تهیه شده باشد که در این حوزه سال‌ها تجربه دارد و با مشتریان واقعی سروکله زده است. با شرکت در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در هرجایی از دنیا و هر زمانی می‌توانید درآمد کسب کنید. دیجیتال مارکتینگ یک‌دنیای بی‌پایان است که دوره بازاریابی دیجیتال شما را برای ورود به آن آماده خواهد کرد. تنها کافی است که بند کفش خود را محکم ببندید و عزمتان را جزم کنید تا به درآمدهای چند ده‌میلیونی در ماه برسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی