ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی افترافکت و پریمیر و کاربرد پروژه‌های آماده

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش محتواهای کاربردی در اینترنت، ادیت و تدوین ویدیوها تبدیل به یک حرفه جذاب و البته پول‌ساز شده است اما اولین نکته‌ای که افراد برای پردازش و ادیت ویدیوها به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش محتواهای کاربردی در اینترنت، ادیت و تدوین ویدیوها تبدیل به یک حرفه جذاب و البته پول‌ساز شده است اما اولین نکته‌ای که افراد برای پردازش و ادیت ویدیوها به آن نیاز دارند، یک نرم افزار قدرتمند برای ایجاد تغییرات، حذف و یا اضافه کردن آهنگ، برش ویدیو و هزاران موارد دیگر است اما در برخی از مواقع تدوین و ادیت ویدیو به همین‌جا ختم نمی‌شود بلکه با اضافه کردن افکت‌های ویژه و یا اضافه کردن موشن گرافیک می‌توان، جذابیت یک ویدیو را چندین برابر کرد.

قطعا اگر به حوزه تدوین یا ادیت ویدیوها علاقه‌مند هستید، نام نرم افزارهای افترافکت و پریمیر به گوشتان خورده زیرا این دو نرم افزار از قدرتمند ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای موجود در سراسر دنیا است که با استفاده از آن‌ها می‌توان، فیلم و ویدیوها را به‌صورت کاملا حرفه‌ای ادیت و تدوین کرد. این دو نرم افزار فوق العاده توسط کمپانی مشهور ادوبی توسعه داده شده که همین موضوع می‌تواند دلیل خوبی بر کیفیت بالای آن‌ها باشد.

نرم افزار افترافکت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

نرم افزار افترافکت یک برنامه قدرتمند برای ایجاد جلوه‌های ویژه، اضافه کردن افکت‌های تخیلی و حرفه‌ای به ویدیوها، ساخت موشن گرافیک و ایجاد هزاران تغییر در فیلم‌ها و ویدیوها است البته با استفاده از این برنامه می‌توان ادیت های مختلفی درون ویدیوها ایجاد کرد اما معمولا از این نرم افزار برای ادیت معمولی استفاده نمی‌شود و قدرت این برنامه در ایجاد صحنه‌های تخیلی و افکت‌های حرفه‌ای است.

همان طور که می‌دانید برای ساخت برخی افکت‌های حرفه‌ای زمان زیادی نیاز است تا فرد متخصص بتواند آن را به عنوان یک پروژه ایجاد کرده و به بهترین شکل آن را تکمیل کند به همین دلیل بسیاری از افراد که به‌صورت حرفه‌ای با نرم افزار افترافکت کار می‌کنند، ترجیح می‌دهند تا به جای صرف زمان بسیار زیاد برای ایجاد برخی جلوه‌ها از تمپلت های ویدیویی آماده استفاده کنند تا بتوانند پروژه‌های خود را به سرعت جلو ببرند و در زمان صرفه جویی کنند.

افترافکت کاربردهای فراوانی دارد، برای مثال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه و ساخت انواع انیمیشن‌های دوبعدی و سه‌بعدی به‌صورت حرفه‌ای
  • طراحی و ساخت انواع تیزر و تیتراژهای مختلف
  • ایجاد انواع افکت‌های مختلف
  • طراحی شخصیت‌های دوبعدی و سه‌بعدی
  • حذف پرده کروماکی (پرده سبز)
  • امکان اضافه کردن انواع پلاگین ها برای افزایش کیفیت و سرعت پروژه‌ها

در حال حاضر سایت‌های بسیار زیادی هستند که پروژه آماده افتر افکت را در ازای مبالغی به فروش می‌رسانند و افراد می‌توانند با پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کنند. اما در هنگام خرید این تمپلت ها باید موارد گوناگونی را مورد بررسی قرار دهید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قیمت پروژه‌ها اشاره کرد، در واقع هزینه پرداختی باید به صرفه و منطقی باشد. یکی از بهترین روش‌ها برای خرید و دانلود پروژه‌های آماده افترافکت، استفاده از سایت‌های ایرانی است زیرا مبلغ پرداخت شما به ریال محاسبه می‌شود و در مقایسه با سایت‌های خارجی که واحد پولیشان دلار است، بسیار مقرون به صرفه است.

نرم افزار پریمیر چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار پریمیر به‌صورت تخصصی در حوزه تدوین و ادیت فیلم‌ها، تیزرها و ویدیوها کاربرد دارد و افراد می‌توانند بر اساس نیاز خود از آن استفاده کنند. با توضیحاتی که در قسمت مربوط به نرم افزار افترافکت ارائه شد، می‌توان تفاوت این دو نرم افزار را متوجه شد، در واقع می‌توان گفت که تمرکز اصلی پریمیر بر روی ایجاد یک محیط حرفه‌ای برای تدوین فیلم و ویدیوهای مختلف است و افراد می‌توانند انواع فیلم‌ها و ویدیوهای خام را با استفاده از آن تبدیل به یک پروژه حرفه‌ای کنند.

شرکت ادوبی به‌صورت منظم برای بهبود عملکرد نرم افزار پریمیر، آپدیت‌های مختلفی را منتشر می‌کنند تا کاربران بتوانند از نسخه‌های بهتر و کامل‌تر این نرم افزار بهره‌مند شوند. در واقع افراد با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می‌توانند یک استودیو ساخت و ویرایش فیلم در اختیار داشته باشند زیرا نرم افزار پریمیر تمامی ابزارهای لازم، برای تغییرات در صدا و ساختار ویدیو را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

این نکته را در نظر داشته باشید که ساخت برخی از پروژه در پریمیر، همانند نرم افزار افترافکت نیازمند زمان زیادی است به همین دلیل برای افزایش سرعت و کیفیت کار می‌توان از پروژه آماده پریمیر استفاده کرد. پریمیر کاربردهای فراوانی برای تدوین و ویرایش حرفه‌ای فیلم‌ها دارد، در این بخش تنها به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم:

  • ادیت انواع ویدیو و فیلم با بالاترین کیفیت و سرعت ممکن
  • امکان صداگذاری و حذف صدا در ویدیو
  • ایجاد تغییرات گسترده برای بهبود نور و کیفیت ویدیو
  • امکان برش و یا اضافه کردن بخش‌های مختلف به ویدیو
  • قابلیت اضافه کردن انواع لوگو، متن، تایتل و ...
  • امکان ترکیب انواع فایل‌ها با یکدیگر (تصاویر، فایل‌های صوتی و تصویری)

پروژه‌های آماده پریمیر و افترافکت را چگونه خریداری کنیم؟

پروژه‌های آماده افتر افکت و پریمیر در بسیاری از موارد می‌تواند، تاثیرات مثبت فراوانی در افزایش کیفیت و راندمان کاری متخصصان این حوزه داشته باشد اما برای پیدا کردن انواع تمپلت های ویدیویی نیاز به پرداخت هزینه‌های فراوانی است و همچنین پیدا کردن پروژه‌های مناسب می‌تواند، زمان زیادی را هدر دهد به همین دلیل، شناخت یک مرجع تخصصی کمک فراوانی به افراد فعال در این حوزه می‌کند. باک، مرجع تخصصی انواع تمپلت های ویدیویی آماده است که افراد بر اساس نیاز خود می‌توانند از میان هزاران محصولی که در آن وجود دارد، بهترین پروژه آماده را بر اساس نیاز خود خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

وب سایت Baaak.ir مزایای فراوانی دارد اما قطعا قیمت مناسب محصولات و کیفیت بالا آن می‌تواند، بهترین مزیت برای افراد فعال در حوزه ساخت و تدوین ویدیو باشد. همچنین این سایت دارای نماد اعتماد از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و همین موضوع می‌تواند، معتبر بودن این سایت را تایید کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی