ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

TD-LTE نامحدود، اینترنتی که تمام نمی‌شود

با خوندن این مطلب خیلی زود متوجه می‌شیم تنها کسی که برامون دل می سوزنه فقط خودمونیم بارها پیام (مشترک گرامی: مهلت پرداخت صورت حساب دورهای شما تا 24 ساعت آینده به پایان می رسد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با خوندن این مطلب خیلی زود متوجه می‌شیم تنها کسی که برامون دل می سوزنه فقط خودمونیم

بارها پیام (مشترک گرامی: مهلت پرداخت صورت حساب دورهای شما تا 24 ساعت آینده به پایان می رسد و یا 85 درصد حجم بسته اینترنت خود را مصرف کرده اید)  برامون ارسال شده و حس تلخی رو به ما انتقال داده، طی 24 ساعت شبانه روز، نیاز به اینترنت پرسرعت و نامحدود برامون آرزویی شده که حتی برای جستجوی مطالب مورد نظرمون و استفاده از اینستاگرام و واتس آپ تلگرام و یا اپلیکیشن های ساخت داخل،  بارها آه حسرت کشیدیم.

تصورمون از کندی و قطع بودن اینترنت خیلی مواقع به جایی میرسه که با طنزی تلخ به خودمون می‌گیم ای کاش پاشون رو از روی سیم بردارن یا دوباره کشتی‌ها از روی کابل‌های اینترنتی تردد نکنن،  اما قریب به 8 سال شده که اینترنت TD-LTE)) با سرعت خارق العاده در دسترس مردم قرار گرفته و متاسفانه عدم آشنایی به این اینترنت باعث میشه از بسته های اینترنتی پرهزینه و محدود که حداقل دو یا سه بار در ماه نیاز به شارژ کردنش وجود داره، استفاده کنیم.

تنها ارائه دهنده اینترنت TD-LTE نامحدود و پرسرعت  به صورت کشوری می دونی کیه ؟ اپراتور‌ها و شرکت‌های مختلفی در چند سال گذشته اینترنت TD-LTE  نامحدود را به کاربران خود ارائه دادند که متاسفانه بسته های آنها دارای ترافیک منصفانه بوده و با محدودیت سرعت ارائه می شود و با پایان ترافیک تا اتمام زمان بسته اینترنتی، قادر به خرید بسته جدید نیستند؛ اما برای رفع این مشکلات و استفاده بهتر از این نوع اینترنت، با جستجوی کوتاه به اولین و تنها ارائه دهنده اینترنت TD-LTE نامحدود پر سرعت درکشور یعنی مبنا تلکام می رسیم که در   بسته حجمی سرعتی تا 100 مگابیت بر ثانیه  و در بسته نامحدود بالاتر از 50 مگابیت بر ثانیه ارائه میده.

مزایای استفاده از اینترنت TD-LTE نامحدود

همیشه کلمه های پر سرعت و نامحدود در اینترنت برای ما کاربران اینترنتی جذابیت داشته و حالا این امکان در تمامی شهرهای ایران با خرید مودم و سیم کارت مبنا تلکام  فراهم شده تا بدون وابستگی به خط های تلفن، با سرعت باور نکردنی و بدون محدودیت پورت قابل استفاده باشه. 

میخوای با مزیت‌های استفاده از اینترنت نامحدود مبنا تلکام نسبت به رقبا آشنا بشی؟

 مبنا تلکام،  سرویس TD-LTE خود را به صورت نامحدود در تمام شهر ها و استان های ایران، با پرداخت تنها یکبار و خرید اشتراک زمانی، ارائه کرده ، علاوه بر آن با تمرکز بر پایداری بالا و پینگ پایین جهت بهبود کیفیت اینترنت و ارائه ( IP STATIC )روی سرویس های TD-LTE خودش این امکان را جهت فعالیت های تخصصی کاربران اینترنت فراهم کرده.

تعرفه سرویس اینترنت TD-LTE نامحدود چقدره ؟

این سرویس مجموعه مبنا تلکام به دو حالت حجمی و غیر حجمی ارائه می شه، در حالت حجمی پرداخت هزینه سیم‌کارت، مودم و بسته‌های ترافیکی که حجم 540 گیگابایتی با مبلغ 2 میلیون 890 هزار تومان و 780 گیگابایتی با مبلغ 3 میلیون و 290 هزار تومان به مدت یکسال قابل عرضه اس و در بسته های نامحدود که به صورت یکساله و دوساله قابل ارائه اس ، به ترتیب میشه با مبلغ 3 میلیون 990 هزار تومان و 5 میلیون و 490 هزار تومان فقط با کلیک روی مبنا تلکام  از این شرایط بهرمند شد.

 روی راه های ارتباطی پایین با مبنا کلیک کن !

برای نمایش سرعت اینترنت در مبنا تلکام با چالشی که دراینستاگرام برگزار کردن که  میتونید سرعت اینترنت ها رو مشاهده کنید!!!!  فقط کافیه به یکی از صفحه های https://instagram.com/mabnatelecom?utm_medium=copy_link برید تا بتونین بعد از دیدن سرعت اینترنت و مقایسه آنها با هم دیگه از خبر ویژه ای که آماده شده، آگاه بشین.

در مبنا تلکام همیشه به دنبال این هستیم که ارتباط همراهان رو با سرعت بیشتر و بدون وقفه با دنیای اینترنت برقرار کنیم.

(اینترنتی که تمام نمی‌شود)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • peyman ansari
    peyman ansari | ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

    من ازشون گرفتم بعد چند وقت سرعتم از 35 مگابیت اومد رو 2-3 بهشونم که زنگ میزنم میگن تو دامنه سرعت ماست و مشکلی نیست و بهانه میارن. الان adsl خونمون سرعتش خیلی بهتر از اینه

مطالب پیشنهادی