ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سئو چیست؟

سئو (SEO) کوتاه شده عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو است. به زبانی ساده سئو مراحلی است که طی آن شانس دیده شدن محتوای سایت شما افزایش پیدا می کند. یعنی افراد بیشتری ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سئو (SEO) کوتاه شده عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو است. به زبانی ساده سئو مراحلی است که طی آن شانس دیده شدن محتوای سایت شما افزایش پیدا می کند. یعنی افراد بیشتری هنگام جستجوی محصول یا خدمات مربوط به شما می‌توانند محتوای شما را مشاهده کنند.

برای درک اینکه سئو چگونه کار می‌کند کتابخانه بسیار بسیار بزرگی را در نظر بگیرید که کتابدار آن بر اساس اینکه کدام کتاب بهتر و کامل‌تر می‌تواند پاسخ نیازتان را بدهد به شما معرفی می‌کند. حال، سرویس جستجویی مثل گوگل بر اساس اینکه کدام صفحات اطلاعات مورد نیاز شما را البته با در نظر گرفتن چندین و چند صد فاکتور دیگر پاسخ می‌دهند آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کند و به شما نشان می‌دهد.

متخصص سئو کیست؟

متخصص سئو کسی است که محتوای شما را در نتایج موتورهای جستجویی مهمی مانند گوگل بهینه‌سازی می‌کند. محتوای وبسایت شما بعد از آزمایشِ، تجزیه و تحلیل توسط متخصص سئو دچار تغییراتی می‌شود. نتایج جستجو در گوگل مرتبط می‌گردد ، کاربری مثبت، ترافیک رو به رشد وبسایت، حجم سرنخ و آگاهی از برند اتفاق می‌افتد. سئوکاران یا متخصصان سئو در دنیای اینترنت همان بازاریابان در بازار سنتی و حقیقی‌مان هستند که برای فروش و سودآوری مثبت شرکت خود در پلتفرمی مجازی تلاش می‌کنند.

متخصص سئو چه کارهایی می‌کند؟

وظایف یک متخصص سئو متعدد است اما در عین حال همه به نوعی به هم ارتباطی تنگاتنگ دارند. افرادی که به کار در این حوزه علاقه دارند با کسب اندکی مهارت در سئو خود می‌توانند نتایج خوبی بگیرند.در مقابل اگر هدف‌تان در به کارگیری سئو در کسب‌وکار خود جدی است برای دستیابی به سئو حرفه‌ای چه باید کنید؟ تعدادی از وظایف یک متخصص سئو حرفه‌ای را برایتان توضیح می‌دهیم.

  • اول این‌که برای رسیدن به صدر جدول رتبه‌بندی موتور جستجو استراتژی‌های بهینه‌سازی را می‌چیند و آن‌ها را توسعه می‌بخشد.
  • هزینه‌ها را در جستجوهای پولی مدیریت می‌کند وبا جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها و نتایج بهترین روند را انتخاب می‌کند تا سرمایه بازگشت پیدا کند.
  • همکاری با تیم‌های تحریریه و بازاریابی برای تولید محتوا را برعهده دارد.
  • همکاری با تیم توسعه وب برای دستیابی به بهترین شیوه‌های سئو برعهده دارد.
  • مسؤول بهینه‌سازی صفحه به منظور بازاریابی موتورهای جستجو است.
  • پیوسته در حال تحقیق و کشف درباره کلمات کلیدی جدید است.
  • تحقیق درباره توصیه‌ایی که موتورهای جستجو برای بهینه‌سازی و اجرای این مفاد.
  • به جهت بهبود موقعیت سئو برای کلمات کلیدی در صورت نیاز در معماری وبسایت و محتوا تغییراتی ایجاد می‌کند.

آژانس پرفورمنس مارکتینگ

به تیم متشکل از متخصصان سئو گفته می‌شود که بازاریابی و تبلیغات آنلاین انجام می‌دهند. پرفورمنس مارکتینگ به معنای بازاریابی نتیجه‌گراست. آژانس‌های بازاریابی به اجرا و تجزیه و تحلیل کمپین‌های بازاریابی عملکرد در کانال‌های دیجیتالی مختلف کمک می‌کنند.

جهت بهبود کسب‌وکارتان و ورود به دنیای رقابتی واقعی پیشنهاد می‌شود که با یک آژانس پرفورمنس مارکتینگ در ارتباط مستقیم باشید.

سئو حرفه ای

یک آژانس پرفورمنس مارکتینگ زمانی در سئو حرفه‌ای موفق عمل می‌کند که بتواند محتوای صفحات سایت شما را در اولین رتبه‌بندی‌های موتور جستجو قرار بدهد. همین‌طور سئو حرفه‌ای به معنای این است که از روش‌های بنیادین و کاملاً قانونی بهره برده شده باشد. در این قسمت بر آن‌چه در سئو حرفه‌ای اهمیت دارد تیتروار مروری می‌کنیم.

  • رعایت کامل قوانین و ممیزی‌های لحاظ شده در SEO
  • توسعه استراتژی
  • تحقیق درباره کلمات کلیدی و ادغام آن‌ها
  • بهینه‌سازی روی صفحه
  • تجزیه و تحلیل سرعت صفحه
  • تولید محتوا
  • بهینه‌سازی خارج از صفحه
  • تجزیه و تحلیل پروفایل پیوند
  • ساختن لینک
  • سئو فنی
  • سئوی محلی و
  • تجزیه و تحلیل نتایج و گزارش

موارد بالا در حوزه سئو حرفه‌ای تلاش برای دیده شدن نام سایت شما در نتایج سرویس‌های جستجو است. موفقیت برخی از کسب‌وکارها در دستیابی به رتبه برتر در (صفحات نتایج موتور جستجو) به تیم سئو‌ که از آن کمک گرفته‌اند و یا تلاش‌های یک متخصص سئو می‌توان نسبت داد. کسب‌وکارهای موفق در کنار خود مشاور سئوی حرفه‌ای دارند. این افراد می‌توانند جستجوی نتایج شما را در موتورهای جستجو به برترین رتبه برسانند.

مشاور سئو حرفه‌ای چه کسی است؟

در یک کلام مشاور سئو حرفه‌ای به برند شما کمک می‌کند تا بیشتر دیده شود. او استراتژی‌های بازاریابی را فقط برای شما طراحی می‌کند که اصطلاحاً به بازاریابی ارگانیگ نیز معروف است. مشاور سئو کسی است که در بهینه‌سازی موتورهای جستجو خبره عمل می‌کند. یک مشاور در زمینه‌های خاصی از بازاریابی جستجو، تخصص دارد تا دید برند را به روش‌های مختلف ارگانیک افزایش بدهد. ممکن است شما و سایر اعضای تیم‌تان درک شفافی از چیستی سئو و اجرای آن به صورت عملی  نداشته باشید و با کمک گرفتن از مشاور سئو، در پیشبرد اهداف کسب‌وکارتان  پیشتاز شوید. مشاور سئو حرفه‌ای تمامی جنبه‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو ماهر است. به این معنا که این شخص باید دارای اطلاعات عمومی زیادی هم باشد.

این روزها بازار آنلاین رونق بیشتری از بازارهای سنتی دارند، در نتیجه کسب‌وکارها به سمت دیجیتال مارکتینگ و صد البته به صورت آنلاین سوق پیدا کرده است. بنابراین از یک مشاور سئو حرفه‌ای کمک بگیرید تا از این طریق به مشتریان خود پاسخ مثبت بدهید. اما پاسخ مثبت به چی؟ در ادامه بیشتر با نیازهای مشتری و چگونگی رفع آن و چگونگی کیفیت آن آشنا می‌شوید.

خدمات مشاوره سئو آژانس پاسخ

پاسخ، یک آژانس پرفورمنس مارکتینگ است که با داشتن ۱۴ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات در بستر وب فعالیت دارد. از جمله سوابق درخشان پاسخ بهره‌ برداری از برندهای موفق و مطرح در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. علاوه بر این‌ها به بیش از هزاران مشتری در سطوح داخلی و خارجی در زمینه سئو مشاوره داده است.

آژانس پرفرومنس مارکتینگ پاسخ برای پاسخ به طیف متفاوتی از نیازهای مشتری در بازار راه‌اندازی شده و در حوزه‌های گوناگون گردشگری، فروش کالای دیجیتال، آرایشی و بهداشتی، صنایع تندمصرف، مد و لباس و معاملات آنلاین با شرکت‌ها همکاری و تعامل مستقیم دارد. مجموعه فعالیت‌های پاسخ تحت عنوان خدمات مشاوره سئو پاسخ برای مشتریان محترم ارائه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی