ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

قیمت و خرید بهترین بیسیم واکی تاکی

جهت خرید بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز بایستی با مشخصات فنی و فیزیکی بیسیم واکی تاکی و همچنین ویژگی و امکانات انواع بیسیم واکی تاکی آشنا شوید. انواع مختلفی از دستگاه های بیسیم واکی تاکی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جهت خرید بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز بایستی با مشخصات فنی و فیزیکی بیسیم واکی تاکی و همچنین ویژگی و امکانات انواع بیسیم واکی تاکی آشنا شوید. انواع مختلفی از دستگاه های بیسیم واکی تاکی در برندها و مدلهای مختلف با قیمتهای متفاوت در بازار ایران موجود می باشد. اما خیلی از این مدل های بیسیم واکی تاکی دارای کیفیت مطلوبی نبوده و همچنین مشخصات فنی و فیزیکی آنها جوابگوی نیازی که ما از بیسیم واکی تاکی جهت کاربری خود داریم را نیستند، از همین روی در این مقاله ما قصد داریم شما را در خرید بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز یاری نموده تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

مجوز بیسیم واکی تاکی

بیسیم واکی تاکی در حالت کلی به دو نوع بیسیم واکی تاکی مجاز و غیرمجاز تقسیم بندی می شود.

اولین و بهترین روش تشخیص بیسیم مجاز از نوع غیرمجاز ، داشتن مجوز تایید نمونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد که از طریق استعلام مجوز بیسیم واکی تاکی در وب سایت Ott به صورت آنلاین قابل استعلام می باشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز

همانطور که ذکر شد بیسیم مجاز به بیسیمی گفته می شود که دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و از گمرک قانونی وارد کشور می‌شود. استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز (بیسیم واکی تاکی LPD433) بدلیل داشتن مجوز تایید نمونه برای استفاده عمومی نیازمند دریافت هیچگونه مجوزی نبوده و تمامی افراد حقیقی و حقوقی میتوانند از بیسیم واکی تاکی مجاز در همه اماکن عمومی استفاده نمایند. واکی تاکی مجاز دارای استانداردهای کیفی بالایی بوده و از امکانات کاربردی مختلفی برخوردار می باشد و همچنین دارای استانداردهای بین المللی از قبیل دارا بودن استاندارد IP (مقاومت در برابر گردوغبار ، ضربه و رطوبت) ، قابلیت شارژ توسط Port USB و ... نیز می باشند.

بیسیم واکی تاکی غیرمجاز

نوع متفاوتی از دستگاه بیسیم واکی تاکی موجود می باشد که به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشور می‌شوند و فاقد مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشند و بدون گارانتی معتبر شرکتی بوده و هیچگونه خدماتی برای این نوع بی سیم های غیر مجاز ارائه نمی گردد و چنانچه دستگاه بی سیم واکی تاکی غیرمجاز نیاز به تعمیر داشته باشد، هیچ تعمیرگاه رسمی و معتبری برای تعمیر بیسیم غیرمجاز وجود نداشته و همچنین لوازم جانبی واکی تاکی غیرمجاز مانند باتری و شارژر و ... وجود نداشته و استفاده کننده از این نوع بی سیم های غیرمجاز برای تعمیرات ، خدمات و تامین قطعات و لوازم جانبی و در کل پشتیبانی از بی سیم خود با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.

البته این موارد انتهای مشکلات نیست، از آنجا که این نوع بیسیم ها با ایجاد اختلال در فرکانس رادیویی کشور، غیرمجاز می باشند و استفاده کننده از آن برابر قانون، مجرم بوده و فرد استفاده کننده از این نوع بیسیم ها مشمول پرداخت جریمه و در مواردی تحمل حبس نیز می شود.

بنابراین توصیه میگردد جهت جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات ذکر شده، از بیسیم های واکی تاکی مجاز که دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات هستند، تهیه و استفاده گردد.

خرید بیسیم واکی تاکی از شرکت های معتبر

از موارد مهمی که در خرید بیسیم واکی تاکی باید آن را مورد توجه قرار داد اطلاع از معتبر بودن شرکتی است که میخواهید از آن بیسیم واکی تاکی خرید نمایید و تنها دارندگان پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجاز به خرید و فروش تجهیزات رادیویی میباشند.

Ott معتبرترین عرضه کننده انواع بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران و دارای مجوز واردات، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی و تجهیزات رادیویی و مخابراتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

 Ott عرضه کننده رسمی بهترین برندهای بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران و با استفاده از کارشناسان فنی مجرب و حرفه ای آماده ارائه تعمیرات ، خدمات پس از فروش و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی به سراسر ایران می باشد.

فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی

ott اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تخصصی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز ، دارای نماد اعتماد الکترونیک با امکان مقایسه و بررسی تخصصی و خرید اینترنتی بیسیم با پرداخت امن از طریق درگاه بانک ملت است.

امکانات و آپشن های منحصربفرد بیسیم واکی تاکی مجاز

هر دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز بسته به نوع برند و مدل آن، دارای ویژگی و امکانات کاربردی خاص خود می باشد که در زیر به برخی از این آپشن ها اشاره خواهیم داشت :

  • مجهز به صفحه نمایش LCD و LED
  • دارای استاندارد IP (مقاومت در برابر گردوغبار ، ضربه و رطوبت)
  • آنتن بلند و کوتاه - آنتن منعطف و سخت
  • قابلیت شارژ با Port USB Android , OTG
  • سیستم کدگذاری ضد شنود (دستی یا کابل پروگرام)
  • دارای باطری لیتیوم یونی (LI-ion) با قابلیت شارژ
  • رادیو موج FM
  • چراغ قوه LED
  • سیستم Battery Saver
  • سیستم اسکن کانال
  • طراحی بدنه دستگاه بیسیم بصورت ارگونومی
  • دارای رنگ بندی در بعضی از مدلها

کیفیت ساخت دستگاه واکی تاکی

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید بیسیم واکی تاکی مجاز مورد توجه قرار می گیرد کیفیت ساخت دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز می باشد. از موارد تاثیرگذار بر کیفیت دستگاه واکی تاکی میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • برند دستگاه واکی تاکی
  • توان و میزان برد بیسیم واکی تاکی
  • کیفیت قطعات الکترونیکی دستگاه
  • کیفیت بدنه دستگاه بی سیم
  • کیفیت صدای واکی تاکی
  • میزان ظرفیت باتری دستگاه
  • صفحه نمایش LCD , LED
  • طراحی ارگونومی و شیک
  • قابلیت و امکانات منحصربفرد دستگاه بیسیم

گارانتی یا ضمانت بی‌سیم واکی تاکی

در هنگام خرید بیسیم واکی تاکی مجاز باید به ضمانت یا گارانتی دستگاه بیسیم واکی تاکی توجه داشت. زیرا بسیاری از دستگاه های بیسیم واکی تاکی توسط فروشنده های غیرمجاز و سودجو به فروش میرسد که این واکی تاکی ها فاقد گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند که ممکن است دستگاه غیرمجاز یا فیک (غیر اصل) باشد.

تنها شرکتهای دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میتوانند گارانتی یا ضمانت و تعمیرات و خدمات پس از فروش به بیسیم واکی تاکی و تجهیزات رادیویی ارائه دهند.

تماس با ما

جهت سفارش ، خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Ott عرضه کننده انواع بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران، از طریق شماره تماس زیر و یا بازدید از وب سایت Ott با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس دفتر مرکزی : 66384022-021

وب سایت : www.ott.ir

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی