ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

به راحتی با سفته از قسطی کلاب خرید کن

امروزه اکثر افراد تمایل دارند که از مزایای خرید اقساطی برخوردار شوند و بدون نیاز به پس انداز در مدت زمان طولانی، خرید مورد نظر خود را انجام دهند. با توجه به قیمت‌های سرسام آور ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه اکثر افراد تمایل دارند که از مزایای خرید اقساطی برخوردار شوند و بدون نیاز به پس انداز در مدت زمان طولانی، خرید مورد نظر خود را انجام دهند. با توجه به قیمت‌های سرسام آور و تورم بالا، خرید لوازم خانگی و کالای دیجیتال سخت و دشوار شده و حتی قشر متوسط جامعه دیگر توانایی خرید نقدی را ندارند. به همین منظور اکثر فروشگاه‎‌ها شرایط خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم ساخته‌اند.

در گذشته اکثر افراد برای خرید کالای مورد نیاز خود پس انداز می‌کردند و از این روش برای خرید کالاهای گران قیمت استفاده می‌کردند، اما امروزه دیگر پس انداز روش مناسبی برای خرید نیست و روز به روز قیمت کالاها در حال افزایش است.

باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، خرید اقساطی کالا بهترین گزینه برای مردم است. شما با برنامه‌ریزی مالی دقیق و درست می‌توانید کالای مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری کنید و بدون تحمل بار فشار اقتصادی از خرید خود لذت ببرید.

آیا از فروشگاه‌ اینترنتی می‌توان خرید اقساطی کرد؟

یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌ اینترنتی فعال در زمینه فروش اقساطی کالا، قسطی کلاب می‌باشد که در مدت زمان کوتاهی موفقیت‌های بسیاری را کسب نموده است. وبسایت قسطی کلاب برای سهولت خرید، شرایط خرید اقساطی با ارائه چک یا سفته را فراهم ساخته است.

سایت قسطی کلاب دارای دسته‌بندی‌ متنوع است و انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال را به فروش می‌رساند. در بخش کالای دیجیتال این سایت شما می‌توانید جدیدترین موبایل، لپ‌تاپ‌، تبلت، هارداکسترنال، ساعت هوشمند، کامپیوتر، مانیتور را خریداری کنید و در بخش لوازم خانگی این سایت کالاهایی مانند تلویزیون‌، یخچال‌ فریزر، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و وسایل گرمایشی و سرمایشی موجود می‌باشند. با مراجعه به سایت قسطی کلاب یک خرید اینترنتی لذتبخش را تجربه کنید.

شرایط خرید اقساطی کالا در قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب دارای شرایط بسیار آسان می‌باشد و شما بعد از ثبت نام در سایت با انتخاب لیزینگ مورد نظر، می‌توانید خرید اقساطی بی دردسری را داشته باشید، همچنین شرایط خرید اقساطی با سفته و چک در سایت قسطی کلاب وجود دارد. یکی دیگر از مزایای خرید اقساطی از قسطی کلاب عدم محدودیت است و شما می‌توانید خرید جهیزیه خود را از سایت قسطی کلاب انجام دهید و اقساط خود را به صورت ماهیانه بپردازید. ناگفته نماند که در این سایت خرید نقدی نیز امکان پذیر می‌باشد و تخفیفات ویژه‌ای برای مشتریان وفادار در نظر گرفته شده است.

خرید اقساطی موبایل چه مزایایی دارد؟

در عصر جدید تلفن‌های همراه گوناگونی با تکنولوژی خارق‌العاده‌ای وارد بازار ایران شده است و تمامی کمپانی‌ها سالانه محصولات جدید را روانه بازار می‌کنند. در هنگام خرید تلفن همراه باید به نکات بسیاری توجه کنید و سعی کنید که موبایل باکیفیت و مناسب خریداری نمایید.

شما می‌توانید به سادگی موبایل‌های ارزان قیمت و ساده را به صورت نقدی خریداری کنید، اما اگر شرایط خرید اقساطی موبایل برای شما وجود داشته باشد، می‌توانید موبایل گران قیمت و مناسب خریداری نمایید و دیگر نیازی به تعویض آن تا چندین سال نداشته باشید. بنابراین خرید اقساطی موبایل می‌تواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد تا بتوانید گوشی موبایل مورد علاقه خود را بدون پرداخت کامل هزینه خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب جدیدترین و به روزترین موبایل‌های دنیا را در سایت خود دارد و هر برندی که مدنظر شما باشد، از جمله سامسونگ، اپل، شیائومی، ال جی، هوآوی و موارد دیگر با گارانتی‌های معتبر شرکتی در این سایت به فروش می‌رسد، بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است.

چرا خرید اینترنتی طرفداران بسیاری دارد؟

امروزه خرید به صورت آنلاین در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و مردم ترجیح می‌دهند که فرآیند خرید کردن را به صورت اینترنتی انجام دهند. در دنیای امروز اکثر افراد جامعه مشغول به کار می‌باشند و زمان کمی را برای سپری کردن با خانواده خود دارند.

خرید اینترنتی وقت کمتری از شما می‌گیرد و یکی از دلایل عمده استقبال مردم از خرید آنلاین همین موضوع می‌باشد. خرید اینترنتی بدون هیچ محدودیتی به شما کمک می‌کند تا در هر زمان از شبانه روز قابلیت خرید داشته باشید.

به طور مثال شما می‌توانید در نیمه شب وارد یک فروشگاه اینترنتی شوید و به راحتی با پرداخت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و فردای آن روز سفارش خود را درب منزل دریافت کنید، در حالی که فروشگاه‌های غیر آنلاین دارای ساعت کاری مشخص می‌باشند و شما فقط در ساعات خاصی می‌توانید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت خرید اینترنتی قابلیت مقایسه کردن قیمت یک کالا و مشاهده نظر کاربران است. اگر شما قصد خرید یک تلویزیون را داشته باشید، می‌توانید به سایت‌های مختلف مراجعه کرده و قیمت را در چندین سایت چک کنید، این موضوع سبب می‌شود تا شما مناسب‌ترین قیمت بازار را پیدا کرده و از فروشگاه آنلاین که قیمت خوبی دارد، خرید خود را انجام دهید.

در هنگام تصمیم گیری نظر کاربران کمک بزرگی به شما خواهد کرد. با توجه به تبلیغات وسوسه برانگیز انتخاب یک محصول مناسب تصمیم بسیار دشواری است. اما اگر شما نظرات کاربرانی که کالای مورد نظر شما را خریداری کرده‌اند را بدانید، به طور حتم تصمیم درستی خواهید گرفت.

خرید اینترنتی مزایای بسیار زیادی برای شما دارد و شما با انتخاب یک فروشگاه اینترنتی معتبر می‌توانید خریدهای اینترنتی لذتبخشی را تجربه کنید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود فروش اقساطی انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال را امکان پذیر کرده است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و دریافت اعتبار خرید اقساطی، کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و به صورت ماهیانه اقساط‌ خود را پرداخت می‌کنید.

سایت قسطی کلاب مانند فروشگاه اینترنتی دیجی کالا توانسته مشتریان بسیاری را جذب کند و برای حمایت از مشتریان وفادار خود شرایط آسان خرید قسطی را امکان پذیر کرده است. بنابراین اگر قصد خرید جهیزیه دارید یا قصد تعویض لوازم خانه خود را دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و دیگر نگرانی از بابت پرداخت کامل مبلغ نداشته باشید.

با توجه به شیوع بیماری کرونا در دنیا فروش اینترنتی بیش از پیش در کشور ایران طرفدار پیدا کرده است و شما می‌توانید در محیط امن خانه تمامی خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهید و دیگر مجبور به بیرون رفتن از خانه نباشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سید محمد جواد هاشمی
    سید محمد جواد هاشمی | ۲ آذر ۱۴۰۰

    سلام و وقت بخیر ، به عنوان کسی که در مجموعه بانکی مشغول به کار هستم از دیجیاتو تاسف میخورم بابت تبلیغاتی که داره نمیدونم به چه قیمتی انجام میده ، تسهیلاتی که این سایت در اختیار افراد قرار میده با محاسبه سود بانکی چیزی در حدود 53% در میاد ، واقعا با این شرایط جامعه انصاف هست که همچین تبلیغاتی میکنید ؟؟ تسهیلات بانک 18% هست

  • سید محمد جواد هاشمی
    سید محمد جواد هاشمی | ۲ آذر ۱۴۰۰

    سلام

    • avvvvab
      avvvvab | ۳ آذر ۱۴۰۰

      انتقاد:
      بانکداری ایران، بانکهای عالم را روسفید نموده بدتر اینکه اسمش را «بانکداری اسلامی بدون ربا» گذاشته: وقتی اسم «سود» بشود «کارمزد» پس «نزولخوری» هم میشود «تسهیلات»!!!
      پیشنهاد:
      بانک مرکزی لطفاً امر کند این تسهیلات را بجای مشتری در اختیار فروشنده بگذارند چون من نوعی شرعاً نمی‌توانم برای خرید کالای ضروری هم، وام کذائی بگیرم امّا فروشنده مجاز است کالا را با سود -متعارف و در قالب فروش اقساطی بدون کارمزد- بفروشد زیرا «أَحَلَّ اللهُ الْبَيْعَ وَ حَرَّمَ الرِّبا» (البقرة ۲۷۵)

مطالب پیشنهادی