ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بلک فرایدی یا جمعه سیاه لباس و پوشاک | تا ۷۰ درصد تخفیف

جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی چند سالی است در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است، برنس که به تازگی نیز در تبلیغات صداسیما برای اولین بار توانسته پوشاک زنانه را تبلیغ کند حراج لباس ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی چند سالی است در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است، برنس که به تازگی نیز در تبلیغات صداسیما برای اولین بار توانسته پوشاک زنانه را تبلیغ کند حراج لباس زنانه بی نظیری از 30 آبان تا 5 آذر بر روی تمامی پوشاک زنانه گذاشته است. برنس برند تخصصی حوزه پوشاک بانوان می باشد که با تکیه بر توان داخلی و با تجربه چندین ساله از سلیقه بانوی ایرانی تلاش میکند پوشاک شایسته ایشان را تولید کند. فروش ویژه لباس های برنس در بلک فرایدی یکی از بهترین فرصت ها برای خرید این لباس با کیفیت می باشد. یادتان باشد بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه فقط یکبار در سال تکرار می شود شما میتوانید از سه روش یاد شده که در ادامه ذکر شده برای خرید با تخفیف ویژه اقدام کنید و از این فرصت ویژه استفاده کنید.

روش اول: مراجعه به وب سایت برنس مد

شما میتوانید به صورت 24 ساعته در بازه زمانی 30 آبان تا 5 آذر به سایت تخصصی پوشاک زنانه برنس وارد شوید و خرید خود را خیلی راحت انجام دهید. یک نکته اینکه شما میتوانید از فیلتر های بیشترین تخفیف یا پرفروش ترین کالا برای پیدا کردن لباس دلخواه خود نیز کمک بگیرید. هر لباس دارای یک راهنمای سایز در هر صفحه می باشد که شما با کلیک کردن بر روی آن به صورت دقیق سایز خود را متوجه شده و از بلک فرایدی نهایت لذت را ببرید. سفارش های شما در بازه بلک فرایدی به سرعت در مرکز انبار برنس پردازش شده و در کوتاه ترین زمان به دست شما خواهد رسید.

روش دوم: مراجعه به صفحه اینستاگرام برنس مد

صفحه اینستاگرام برنس با 257 هزار دنبال کننده میباشد شما میتوانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام برنس به نشانی Bornosmode مراجعه کرده در بازه زمانی بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه کلیه محصولات به صورت مرتب استوری و پست شده و شما میتوانید از طریق دایرکت و با راهنمایی کارشناسان برنس سفارشات خود را ثبت نمایید. سفارش های شما در بازه بلک فرایدی به سرعت در مرکز انبار برنس پردازش شده و در کوتاه ترین زمان به دست شما خواهد رسید.

روش سوم : مراجعه حضوری به ساختمان برنس واقع در ظفر

همچنین شما میتوانید در این ایام از تخفیف های حضوری برند برنس نیز استفاده کنید و یک خرید با رعایت پروتکل های بهداشتی را در فروشگاه حضوری برنس به نشانی تهران خیابان شریعتی بالاتر از ظفر خیابان جم پلاک 21 ساختمان برنس مراجعه کنید. سفارش های شما در بازه بلک فرایدی به سرعت در مرکز انبار برنس پردازش شده و در کوتاه ترین زمان به دست شما خواهد رسید.

 در آخر این نکته را یاداور میشویم موجودی محصولات در هر رنگ و سایز محدود بوده و به سرعت تمام میشود پس از خرید خود در جمعه سیاه لباس زنانه بیشترین استفاده را ببرید. همچنین شما میتوانید در صورت اندازه نبودن لباس خریداری شده به صورت اینترنتی آن را تا مدت زمان مشخصی مرجوع نموده و سایز جدیدی را انتخاب کنید. برای اطلاع از جدیدترین رویداد های لباس و پوشاک زنانه در ایران و آخرین ترند های لباس زنانه به مجله مد و فشن برنس مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی