ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید سررسید ۱۴۰۱؛ هدیه ای برای سال نو

خرید سررسیدیکی از راه های جذاب و البته پربازده برای رونق هر پیشه ای است که در آن مشغول به فعالیت هستید. برای کسانی که از این روش تاکنون استفاده نموده اند این امر بدیهی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید سررسیدیکی از راه های جذاب و البته پربازده برای رونق هر پیشه ای است که در آن مشغول به فعالیت هستید. برای کسانی که از این روش تاکنون استفاده نموده اند این امر بدیهی است. شرکت هایی که از این راه برای تبلیغات استفاده می کنند با نزدیک شدن به پایان هر سال، یعنی در ماه های آذر، دی و بهمن سفارش سررسید خود را ثبت می کنند تا آن را به شرکت های دیگر، کارمندانشان یا به مشتریان خود و دیگر شرکت ها هدیه کنند. در چشم بر هم زدنی سال 1400 گذشت و تولیدکنندگان از سررسید 1401 رونمایی کرده اند.

 اما برای آن دسته که در گیر و دار بهترین تصمیم برای انتخاب تبلیغ مناسب در شکل هدیه سال نو هستند نیاز به توضیحات بیشتر حس می شود. اغلب کسانی که به کتاب هایی چون چگونه ثروتمند شویم یا قانون جذب مراجعه می کنند دارای کسب و کارهایی هستند که قصد توسعه دادن آن را دارند و یا از عملکرد و فروش خود راضی نیستند. در اطراف من عده ی زیادی هستند که حجم بزرگی از این کتاب ها را مطالعه کرده اند پس من نیز به لطف این دوستان با کتاب هایی از این دست آشنا شدم.

معقول ترین روش رونق سازمان ها یا کسب و کارهای کوچک

بعد از خواندن بیش از پنج کتاب به این نتیجه رسیدم که چکیده ی اکثر آنها به این نکته اشاره دارد که ابتدا حرفه ی خود را به صورت عمیق آنالیز کنیم و پس از آن مخاطبانمان را خوب بشناسیم تا بتوانیم با شلیک مستقیم به هدف و با کمترین هزینه بهترین نتایج را کسب نماییم. برای رسیدن به یک حرفه ی شناس و تبدیل آن به برند برتر، راه های زیادی وجود دارد اما همه ی آن راه ها برای هر شخص حقیقی یا حقوقی مناسب نیست. به همین دلیل است که می گوییم ابتدا کسب و کار خود را آنالیز نمایید. با این حال بعضی از روش ها هستند که تقریبا برای هر پیشه ای با هر اندازه ای جوابگو خواهد بود. خرید سررسید 1401 یکی از این راه هاست.

دلایل محبوب بودن سررسید

در میان تمامی هدایای تبلیغاتی سالنامه دارای برتری قابل توجهی ست که چند دلیل عمده را شامل می شود. با نکاتی که می توان از کتاب های انگیزشی و تجربی افراد موفق که در بالا به آن اشاره کردیم، برداشت نمود، می توان دریافت که همگی آن ها به داشتن نظامی همانگ و منظم برای انجام دادن کارها تاکید کرده اند. پس اولین گام برای رسیدن به هدف بزرگ برند برتر شدن کشور یا جهان، نظم و برنامه ریزی در کارهاست. سررسید ابزاری است که نظم و هماهنگی ذهن و انجام دادن کارها را به ارمغان می آورد. چه یک دانشجو باشید و چه یک مدیر مدبر، سررسید برایتان ابزاری است که قرارهای کاری، خانوادگی، یاد آورها، نکات علمی و تجاری، مناسبت های کاری یا رسمی و خلاصه هر چیز دیگر را مشاهده و علامت گذاری می نمایید.

اثر طولانی مدت سررسید

بعضی از تبلیغات هستند که فقط اثری لحظه ای دارند و با گذشت کسری از ثانیه به فراموشی سپرده می شوند. اما سررسید از این قائده مستثناست. طراحی یک سررسید یا سالنامه تقویم به این صورت است که بر اساس مناسبت ها و تاریخ یک سال نوشته می شود. اگرچه تقویم سال گذشته و سال آینده نیز برای برنامه ریزی های عمیق تر در آن تعبیه شده است. البته از این نکته قافل نشویم که اطلاعات ضمیمه ای چون مناسبت های ضمیمه، نقشه آپدیت شده ی مترو، شرح علائم اختصاری تجاری، شماره تماس های ضروری و بسیاری دیگر موجب شده است تا از یک سررسید 1401 بتوان به عنوان کتاب مرجع استفاده نمود. وجود تمامی این اطلاعات به صورت یک جا در کنار فضای یادداشت وسیع در یک سررسید وزیری یا سررسید رقعی اثر سررسید را پررنگ نموده است. یک سررسید برای حداقل یک سال متوالی در دستان یک کارمند، بازاری یا مدیر شرکت باقی می ماند.

البته مکررا مشاهده شده است که افراد سالنامه های سال گذشته اشان را به دلیل وجود مطالب مهم نوشته شده در آن حفظ می کنند.

سررسید 1401،  بازدهی بالا،  صرفه ی اقتصادی، شان اجتماعی

با وجود افزایش قیمت به روی تمامی محصولات، همچنان سررسید در عین بازدهی بالا دارای قیمت مناسبی است. اینکه نه تنها از تعداد مشتریان سفارش دهنده ی سررسید کاسته نشده است بلکه به جمعیت آنها افزوده شده است به این نکته اشاره دارد که تقویم سررسید امتحان خود را به خوبی گذرانده است. تجربه به ما نشان داده است که بازخورد مشتریان همیشه مثبت بوده است و سخنان آنان برای سفارش سررسید سال آینده گواه بر این بوده است که نرخ مشتریانشان 300% افزایش داشته است. دلیل دیگر محبوبیت سررسید که تا به حال به آن اشاره نکرده بودم حفظ شان شرکت هاست.

بعضی از هدایای تبلیغاتی هستند که شاید کمی سبک جلوه کنند. آنها حالت رسمی ندارند و صد البته که کاربرد رسمی نیز ندارند. کاربرد رسمی و اداری یک سالنامه موجب می شود تا موسسات از رضایت هدیه گیرندگان اطمینان خاطر داشته باشند و بدانند که این محصول مورد استفاده ی مثبت و به جا قرار می گیرد.

نوع سررسید را بر اساس نیازتان انتخاب نمایید

تنوع سایز و قطع سررسید کم نیست. تولیدکنندگان سالنامه آن را در انواع سررسید اروپایی بزرگ، سررسید اروپایی کوچک، سررسید رقعی، سررسید وزیری و سررسید خبرنگاری و بسیاری دیگر به چاپ می رسانند. واضح است که هرچه یک تقویم کوچک تر باشد ارزان تر است و البته که فضای یادداشت کمتری نیز دارد. پس بهتر است که ابتدا نیاز سنجی نمایید و سپس قطع مورد نظر خود را انتخاب کنید. در اینترنت مطالب زیادی در مورد انواع قطع سررسید موجود است که می توانید سایز آن ها را به تفکیک مشاهده و انتخاب نمایید.

خرید سررسید 1401 ؛ هدیه ای برای سال نو

شرکت ها عموما سررسید را پیش از سال جدید سفارش می دهند تا جزو اولین کسانی باشند که تقویم سال جدید را به مشتریانشان و دیگر مخاطبان هدیه می کنند. مشخصا اینگونه تاثیر گذاری آن بیشتر می شود و صفحاتی که محصولاتشان را به روی آن معرفی می کنند (لت سررسید) بیشتر نمود پیدا می کند. سالنامه را می توانید مستقیما از تولیدکنندگان تخصصی سررسید که دارای سایت اینترنتی نیز می باشند تهیه نمایید. در غیر اینصورت فروشگاه های لوازم کتاب و تحریر در سطح شهر این محصولات را به تعداد محدود در اختیار دارند و شما می توانید به سادگی آن را تهیه نمایید.

آدرس : تهران، خیابان مطهری، خیابان علی اکبری، کوچه صحاف زاده، پلاک ۲۰، واحد ۱

آدرس سایت : gamutprint.com

تلفن تماس : 88814456 – 88814457 – 88515897

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی