ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

از هر جایی هندزفری شیائومی نخر

اسم برند شیائومی برای همه ما آشناست. با وجود محصولات فوق العاده ای که این کمپانی در سال های اخیر تولید کرده، عجیب نیست ، اگر برای خرید هر محصول و گجت الکترونیکی به دنبال ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اسم برند شیائومی برای همه ما آشناست. با وجود محصولات فوق العاده ای که این کمپانی در سال های اخیر تولید کرده، عجیب نیست ، اگر برای خرید هر محصول و گجت الکترونیکی به دنبال نام این برند باشیم.

یکی از محبوب ترین کالاهای شیائومی بعد از گوشی های هوشمند این کمپانی، انواع هدفون و هندزفری شیائومی است. اما با وجود تنوعی که این برند در محصولاتش دارد، انتخاب و خرید یک هندزفری باکیفیت و عالی آنقدرها هم ساده نیست.

اگر در فکر خرید هندزفری  بلوتوثی شیائومی هستید اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید، دقیقا جای درستی قرار دارید. این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا بهترین هندزفری را انتخاب کنید.

هندزفری شیائومی به شرط چاقو!

اگر بودجه محدودی برای خرید بهترین هندزفری دارید شاید اولین انتخاب، آخرین شانس شما برای گوش دادن به موسیقی های دلخواه‌تان باشد. پس بهتر است قبل از خرید چند ویژگی مهم را بررسی کنید.

فراموش نکنید که همیشه گران ترین هندزفری، بهترین انتخاب برای شما نیست. وقتی از راهنمای خرید صحبت می کنیم یعنی به شما کمک می کنیم تا بهترین انتخاب مخصوص به خودتان را داشته باشید. پس نگران جیب‌تان نباشید و نکات زیر را پیش از خرید انواع هندزفری ساده و بلوتوثی مقایسه کنید.

هندزفری برای چند ساعت؟!

یکی از ویژگی های مهم هندزفری های بلوتوثی عمر باتری آنهاست. باید ببینید که در طول روز قرار است چند ساعت از آن استفاده کنید.

اگر برای زمان کمی مثلا 1 تا 2 ساعت در روز از هدفون ها استفاده می کنید، عمر باتری دغدغه مهمی برای شما نیست و می توانید به سراغ مدل های ارزان تری که باتری متوسطی دارند بروید.

اما اگر می خواهید در طول روز چندین ساعت هندزفری را استفاده کنید باید تا ریال آخر جیب خودتان را برای خرید آن کنار بگذارید! چرا که قدرت باتری یکی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت هدفون است.

هندزفری با میکروفون خوب؟!

بسیاری از انواع هدست های بلوتوثی و هندزفری های سیم دار شیائومی به میکروفون مجهز هستند؛ اما اگر میکروفون از معیارهای مهمی برای شما محسوب می شود و دوست دارید در طول روز بدون نگرانی از هندزفری خود برای مکالمه استفاده کنید، مدل هایی را تهیه کنید که میکروفون قوی تری دارند.

این موضوع را می توانید با کارشناسان می لَندز یا خواندن نقد و نظر خریداران قبلی متوجه شوید.

از کجا بخریم؟!

متاسفانه از آنجایی که استقبال افراد از محصولات شیائومی بالا بوده، بسیاری شرکت های کوچک بی نام و نشان از محصولات شیائومی کپی برداری کرده و محصولاتی با ظاهر مشابه هندزفری های شیائومی را روانه بازار کرده اند.

حقیقت این است که تشخیص کالاهای تقبلی از اصلی ساده نیست  تنها راهی که به شما کمک می کند کالاهای اصل را خریداری کنید، خرید از مراکز معتبر است. مراکزی که به صورت تخصصی روی محصولات شیائومی مانور می دهند گزینه های بهتری هستند.

از بین فروشگاه های اینترنتی مختلفی که محصولات شیائومی را به فروش می رسانند، فروشگاه Milands تنوع خوبی از محصولات شیائومی و انواع هندزفری (ساده ، گردنی ، بی سیم )را فراهم کرده است.

بی سیم یا با سیم؟!

شاید هندزفری های بلوتوثی بی سیم در چند سال اخیر ترند شده باشند، اما هنوز برخی از افراد هستند که اتصال با سیم هدفون ها و هدست ها را می پسندند. این دو نوع هندزفری هم هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. اما برای انتخاب درست از بین این دو، باید ببینید از هندزفری شیائومی در چه شرایطی استفاده می کنید؟!

در زمان دویدن و تمرینات ورزشی از هندزفری استفاده می کنید؟! پس حتما به دنبال مدل های بلوثوتی و بدون سیم باشید.

در طول روز و در مسیر رفت و آمد با موسیقی همراه هستید و ترجیح می دهید کیفیت صدایی بیشتر را در قبال هزینه کمتری در اختیار داشته باشید؟! مدل های سیم دار برای شما انتخاب بهتری هستند.

هندزفری و هدست های شیائومی چه مزایایی دارند؟!

حالا که متوجه نکات مهم برای خرید هندزفری های شیائومی شدید، بد نیست نگاهی به مزایای محصولات این کمپانی به خصوص هدست های آن بیندازیم.

طراحی شیک و ساده و در عین حال ارگونومیک

یکی از مزایای هندزفری های شیائومی طراحی آنهاست. این کمپانی سعی کرده برای طراحی محصولات خود سادگی را از برند اپل الهام بگیرد و با همین سیاست، بسیاری از طرفداران اپل را به سمت خود کشانده است.

هندزفری های شیائومی کاملا مینیمال طراحی می شوند؛ اما مهم تر از آن این که اصول ارگونومی در آنها رعایت می شود. به همین خاطر استفاده طولانی مدت از این هندزفری ها مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد؛ مگر این که دیگر نخواهید هندزفری شیائومی را از گوش‌تان درآورید!!

باتری فوق العاده و شارژ سریع

در جهانِ پر سرعتِ تکنولوژی، یکی از مهم ترین معیارها برای هر فردی زمان است. اگر هندزفری بلوتوثی و وایرلس شما برای شارژ کردن به چند ساعت زمان نیاز داشته باشد، قید استفاده کردن از آن را می زنید؛ چون بیشتر از این که از هندزفری استفاده کنید مجبورید آن را برای شارژ کنار بگذارید!

یکی از مزایای جدیدترین هندزفری های شیائومی پشتیبانی از فناوری فست شارژ است که می تواند در زمانی کوتاه، هندزفری را برای استفاده آماده کند. از طرف دیگر شیائومی از باتری های قدرتمندی در هدست های وایرلس خود استفاده می کند و می توانید تا ساعت ها با پلی موسیقی دلخواه‌تان لذت ببرید.

کیفیت عالی صدا و قیمت مناسب

در نهایت باید به سیاست کمپانی شیائومی اشاره کنیم. این کمپانی محصولات خود را با کیفیت بالا و استانداردهای جهانی تولید می کند؛ اما از آنجایی که حاشیه سود کمی روی محصولات خود دارد، قیمت آنها کاملا مقرون به صرفه است.

همین سیاست باعث شده شیائومی در کمتر از یک دهه تبدیل به یکی از قدرتمندترین غول های تکنولوژی باشد. پس بدون نگرانی از کیفیت صدا می توانید انواع هندزفری های شیائومی را خریداری کرده و نگران جیب خود نباشید!

خرید هندزفری شیائومی با با برندهای هایلو ، وان مور و غیره

نکته آخری که برای خرید هندزفری و هدست های شیائومی نباید فراموش کنید این است: شیائومی هندزفری های خود را معمولا با برند Mi روانه بازار نمی کند. هندزفری های این کمپانی با برندهایی همچون Redmi، Haylou، 1More، QCY و غیره قابل خریداری هستند. برای خرید جدیدترین و بهترین هدست های شیائومی می توانید به فروشگاه اینترنتی می لَندز سر بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی