ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

طراحی سایت صرافی

بسیار از صرافی‌های ‌سنتی و افرادی که به دنبال کسب درآمد از طریق خرید و فروش ارز‌های دیجیتال مثل بیتکوین و اتریوم و دیگر رمز‌ارزها هستند، بهتر است این‌بار از زوایه بازتری به آینده بنگرند. برای ورود به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بسیار از صرافی‌های ‌سنتی و افرادی که به دنبال کسب درآمد از طریق خرید و فروش ارز‌های دیجیتال مثل بیتکوین و اتریوم و دیگر رمز‌ارزها هستند، بهتر است این‌بار از زوایه بازتری به آینده بنگرند. برای ورود به دنیای رمزارزها و مراحل ساخت ارز دیجیتال،  نیاز به بسترها و ابزارهایی است که یکی از آنها صرافی اتوماتیک و طراحی سایت صرافیآنلاین است.  طراحی سایت ارز دیجیتال با هدف افزایش امنیت و جلوگیری از تقلب و کلاهبرداری ارزی، باعث آسان شدن هرچه بیشتر مبادلات و حذف واسطه ها از بین خریدارارن و فروشندگان و در نهایت افزایش سود دهی دوطرفه می‌شود.

ارز دیجیتال چیست؟

رمز ارز یا ارز دیجیتال ( cryptocurrency)، نوعی پول است که جایگزین ارز‌های رایج در دنیای دیجیتال شده است. این نوع ارزها به صورت غیر متمرکز و در بستر شبکه بلاک چین فعالیت می کنند. بلاک چین‌های عمومی، قابلیت مشاهده تمامی تراکنش‌ها را چه برای افرادی که در شبکه حضور دارند و چه برای افراد خارج از شبکه فراهم می‌کند. این شبکه با استفاده از پروتکل های رمز گذاری شده قوی طراحی شده اند.  رمز ارزها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها کاربرد خاصی داشته و به دلیل ویژه گی‌های منحصر به فردشان مورد استقبال بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است. ارزهای دیجیتال در حال ورود به بازارهای اقتصادی جهان هستند و ارزش آنها به صورت پویا و سیستماتیک در حال رشد است. فعالیت بصورت آنلاین .  طراحی سایت ارز دیجیتال یا طراحی سایت کریپتوکارنسی برای صرافان توسط پیام آوا پردازش بهترین پیشنهاد می‌تواند باشد.

طراحی سایت صرافی

صرافی آنلاین ارز دیجیتال، از بسیاری از جنبه ها نسبت به صرافی سنتی ارجحیت دارد. هنوز تعداد زیادی از صرافی‌های  ما در سطح کشور، فاقد سایت هستند. این یعنی شمایی که تصمیم به خرید سایت ارز دیجیتال دارید، در وهله اول یک قدم جلوتر هستید. کمترین مزیت صرافی آنلاین  این است که طیف مخاطبان شما گسترده‌تر می‌شود و آدرس و اطلاعات تماس شما راحت‌‌تر در اختیار مشتریان قرار میگیرد.  کسی که برای طراحی سایت ارز دیجیتال مراجعه میکند، هدف خود را همان ابتدا از راه‌اندازی سایت، مطرح می‌کند. شما در سایت خود می‌توانید به مشتریان خود بگوید که چه خدماتی ارائه می‌دهید و از ارائه چه خدماتی معذورید تا از رفت و آمدهای غیرضروری و پاسخ دادن‌های وقت گیر به سوالات حضوری مشتریان بکاهید.

 در کشور ما امکان تبادلات ارزی به صورت آنلاین بسیار محدود است اما شما می‌توانید با ارائه اطلاعاتی که مشتریان نیاز دارند، مثل قیمت‌ بیت کوین و دیگر ارزها را به صورت غیر حضوری و خیلی ساده، در اختیار مشتریان قرار دهید. از طرفی با طراحی یک سایت آنلاین، نسبت به بازگشایی یک صرافی فیزیکی، سرمایه کمتری نیاز دارد. با حذف این هزینه اضافی، درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

امتیازات طراحی سایت صرافی آنلاین

  • مبادله و خرید و فروش ارز دیجیتال
  • خرید و فروش سکه و طلا و جواهرات
  • قابلیت ایجاد پنل پیامکی در داخل سایت برای هر کاربر فعال، بصورت کاملا اختصاصی
  • ایجاد پنل قیاس قیمت ارزهای مختلف در سایت صرافی آنلاین به صورت نموداری
  • مشاهده ساعت کشورهای مختلف در درون خود سایت
  • قابلیت ریسپانسیو بودن سایت جهت مراجعه آسان و سریع افراد، با دیوایس های مختلف در مواقع اضطراری
  • دسترسی آسان به فن آوری اطلاعات در داخل سایت صرافی اتوماتیک و اطلاع از بخش‌های مختلف آن
  • بهینه سازی سایت طبق آخرین الگوریتم های روز دنیا
  • انتشار اخبار تازه و جدیدترین مقالات در مورد ارزهای دیجیتال مانند سولانا، بیت‌کوین، اتریوم، مونروو...
  • ارسال نرخ لحظه‌ای ارز دیجیتال برای اقدامات آنی کاربران علاقمند
  • ایجاد صفحه اشتراک جمعی، تحت عنوان پرسش و پاسخ  جهت تعامل کاربران
  • تخفیف‌ها و پورسانت‌های وسوسه انگیز ویژه، جهت ترغیب افراد به اطلاع از آخرین وضعیت بازار
  • اعلام آمار بازدید روزانه، ارزهای پرفروش، مشتریان برتر و … در صرافی آنلاین
  • بهینه سازی سایت صرافی آنلاین از طریق ایجاد ورود دومرحله ای یا سه‌مرحله‌ای، رمزگذاری سه‌لایه، اضافه کردن لیست سیاه، ذخیره سازی ایمن مدارک، کنترل سطح دسترسی، طراحی لاگهای ورود و خروج و اطلاع‌رسانی
  • خرید سایت طراحی ارز دیجیتال به همراه خدمات و امکانات روزانه و در لحظه
  • پوشش دهی شبکه جهانی، بخصوص داخل کشور
  • افزایش اعتبار و اعتماد سازی شما نزد کاربران با طراحی سایت ارز دیجیتال معتبر
  • معرفی به دوست ها و آشنایان در صورت رضایت کاربران
  • سود و درآمد مازاد در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت
  • ایجاد مزیت‌های  پیشنهادی بیشتر جهت سفارشی سازی سایت با بروزترین برنامه نویسی سایت ارز دیجیتال

طراحی سایت ارز دیجیتال:

مهم ترین عاملی موفقیت ،در طراحی سایت ارز دیجیتال، داشتن یک بخش فروش بسیار ایمن است. اگر ایمنی سایت صرافی شما با نیازهای امنیتی تطابق نداشته باشد، سایت شما هک شده، مقدار زیادی از اطلاعات مشتریان و سرمایه‌های آن‌ها به سرقت خواهد رفت. طراحی چشم نواز و تجربه کاربری خوب باعث اشتیاق بیشتر مشتریان به مراجعه تکراری آنها به سایت خواهد بود. از طرفی سرعت زیاد در بارگذاری و رفرش شدن صفحات برای بازدیدکننده، عامل موثر بعدی است که آنها را از کلافگی مراجعات حظوری به مکانهای صرافی باز خواهد داشت. طراحی یک سایت خوب توسط شرکت اطلاعاتی معتبر، در ارائه یک پهنای باند خوبی که هاست در اختیار کاربران می‌گذارد، نقش عمده ای خواهد داشت.

طراحی سایت صرافی این امکان را به شما می‌دهد تا بسیاری از سوالات مشتریان خود را با قرار دادن جواب‌های آن‌ها روی سایت خود پاسخ دهید. وجود صفحه مقالات در سایت صرافی نیز به خریداران کمک میکند، تا با معاملات ارزی آشنا شوند. تمامی این موارد توسط کارشناسان طراحی سایت، سئو و تولید محتوای تیم « پیام آوا پردازش » با بهترین کیفیت انجام می‌شود، تا شما به یک سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزها تبدیل شوید.

طریقه طراحی سایت ارز دیجیتال

در قدم اول نیازسنجی‌های اولیه پروژه، مثل مدت زمان تکمیل پروژه، انتظارات مورد نیاز مشتریان، ارتباط بین بخش های مختلف پروژه از کارفرما سفارشگیری می‌شود. طراحی وایرفریم حرفه ای توسط شرکت پیام اوا پردازش یکی از اقدامات اولیه کار است. تیم طراحی رابط و تجربه کاربری یا همان تیم ui/ux شروع به طراحی گرافیکی سایت صرافی آنلاین می‌کنند. سپس تیم برنامه نویسی وب سایت، شروع به api نویسی می کنند تا سایت ارز دیجیتال شما پویا و داینامیک شود. داشتن ماشین حساب تبدیل قیمت، آموزش تصویری استفاده از خدمات و امکانات سایت، انجام معاملات آنلاین به صورت لحظه‌ای، درج اطلاعیه‌های مختص به خرید و فروش ارز دیجیتال، بارگذاری مدارک هویتی در حساب کاربری افراد، معرفی و بررسی نحوه برداشت هزینه برای کارمزد، نمودار داینامیک افزایش یا کاهش ارزش ارزها از امکاناتی است که لازم است در سایت طراحی شود. بعد از طراحی سایت توسط این شرکت سایت شما تست و ارزیابی می شود. در نهایت اینکه این تیم خدمات پشتیبانی وب سایت‌ها را نیز انجام می دهد. 

معرفی شرکت پیام آوا پردازش

شرکت فناوری اطلاعات «پیام آوا پردازش » کار خود را با طراحی وب و خدمات هاستینگ، با نام تجاری « میهن وب گستر»  شروع کرده است. در ادامه فعالیت مجموعه، افراد متخصصی در زمینه های IT ، طراحی انواع سایتها، برنامه نویسی با بروزترین زبانهای دنیا به این تیم ملحق شده و با همراهی اساتیدی مجرب جهت سئو و بهینه سازی سایت در بالاترین رتبه‌‍ی خود قرار گرفته است. برنامه نویسی سایت ارز دیجیتال یکی از نمونه شاخه هایی است که  این شرکت، برای ساخت صرافی آنلاین، برای بسیاری ازصرافان و مبدلان ارز انجام داده است. در حال حاظر این شرکت با نام تجاری پیام آوا پردازش به شمار ثبت ۱۱۸۸۶، نزدیک به یک دهه تجربه و آشنایی با علم روز دنیا بستری مناسب برای پروژهای فوق تخصصی در زمینه های مختلف از جمله، طراحی سایت صرافی فراهم آورده است.

در نهایت:

این شرکت می‌تواند طراحی سایت صرافی را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهد، کافیست با ما تماس بگیرید تا سایتی برای خرید و فروش آنلاین و انجام معاملات راحت با طراحی قسمت پروفایل کاربری و امکانات مدیریتی و ... داشته باشید. از ویژگی‌های بارزسایت می‌توان به امکان انجام معاملات بر پایه ریال و کم بودن کارمزد آن اشاره کرد. پیام آوا پردازش، احراز هویت بسیار دقیق و حرفه‌ای را برای کاربران خود انجام می‌دهد تا امکان هک شدن حساب و انجام کلاهبرداری‌ها را به صفر برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی