ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ابزارهایی که لازم است برای مدیریت کسب و کارتان داشته باشید

امروزه با توجه به پیچیدگی‌های موجود در کسب و کارها و اهمیت مسائل مالی و اقتصادی، فرایند حسابداری و مدیریت کسب و کارها از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و باید با دقت و مهارت بالایی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۸

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه با توجه به پیچیدگی‌های موجود در کسب و کارها و اهمیت مسائل مالی و اقتصادی، فرایند حسابداری و مدیریت کسب و کارها از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و باید با دقت و مهارت بالایی انجام شود. کوچک‌ترین خطا و اشتباه در مدیریت مجموعه و امور حسابداری می‌تواند بزرگ‌ترین ضررها را به بار بیاورد.

از این رو سال‌هاست استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری وارد چرخه کسب و کارها شده و نقش این نرم‌افزارها در مدیریت کسب و کارها روز به روز پررنگ‌تر از گذشته می‌شود. در کشور ما نیز شرکت‌های مختلفی دست به طراحی و تولید نرم‌افزارهای متنوع زده‌اند تا نیازهای انواع کسب و کارهای بزرگ و کوچک را برطرف کنند.

یکی از باقدمت‌ترین و بهترین نرم‌افزارهای حسابداری موجود در بازار که کاربران بسیار زیادی در سراسر کشور دارد، نرم‌افزار حسابداری هلو است که روز به روز با ارائه امکانات بیشتر و گسترده‌تر، به صاحبان مشاغل برای مدیریت و رشد کسب و کارشان کمک می‌کند.

در حال حاضر، کاربران نرم‌افزار هلو با بهره‌گیری از سرویس‌ها، اپلیکیشن‌ها و افزونه‌های متصل به نرم‌افزار هلو می‌توانند در مدیریت کسب و کار خود خیالی آسوده‌تر داشته و حرفه‌ای‌تر عمل کنند. در ادامه به معرفی سرویس‌های متصل به نرم‌افزار هلو و مزایای هر یک خواهیم پرداخت تا چنانچه از کاربران نرم‌افزار هلو هستید، با امکاناتی که از سوی این نرم‌افزار در اختیارتان قرار گرفته بیشتر آشنا شوید و فرایند مدیریت و حسابداری را برای خود شیرین‌تر کنید.

افزونه‌های متصل به نرم افزار حسابداری هلو

پنج سرویس متصل به نرم‌افزار هلو عبارتند از:

  • اپلیکیشن ویزیت یار وبکام
  • ‌افزونه نیلا
  • داشبورد مدیریتی کپیش
  • سرویس حسابداری از راه دور
  • فروشگاه‌ساز آنلاین بیدُک

افزونه نیلا، اتصال‌دهنده فروشگاه اینترنتی و نرم‌افزار حسابداری هلو

با افزایش روزافزون فروشگاه‌های اینترنتی در ایران و استقبال عمومی از خرید آنلاین، مدیریت انبار و موجودی کالاها و ثبت اطلاعات فروشگاه‌های آنلاین، تبدیل به کاری چالش‌برانگیز و دشوار شده است. فروش محصولات به صورت حضوری و خارج از وب‌سایت و تغییر روزانه‌ی قیمت‌ها باعث تغییر مداوم در مقادیر مربوط به کالا می‌شود که این موضوع، وجود راهی برای هماهنگ‌سازی اطلاعات موجودی و قیمت کالا را به یک ضرورت تبدیل می‌کند.

افزونه نیلا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا دارای راه‌هایی اقتصادی و مقرون به‌صرفه برای گرفتن سرنخ فروش و افزایش فروش است. در واقع این افزونه مناسب کسب و کارهایی است که می‌خواهند ارتباط با مشتری را یکپارچه کنند. علاوه بر این، کسب و کارهایی مثل فروشگاه‌ها که به یک راه آسان برای اتصال به نرم‌افزار حسابداری خود نیاز دارند، بسیار مناسب است و به‌راحتی می‌توانند تمام سیستم حساب و کتاب خود را یکپارچه کرده و تحلیل کنند.

در صورتی که نیازمند برقراری ارتباط بین وب‌سایت ووکامرس و نرم‌افزار هلو از طریق وب‌سرویس هستید اما امکان برنامه‌نویسی برای ایجاد این ارتباط را ندارید، می‌توانید از افزونه‌ی نیلا برای هماهنگ‌سازی اطلاعات بین ووکامرس و برنامه‌ی حسابداری هلو استفاده کنید. با نصب افزونه نیلا، هنگامی که مشتری مشغول خرید بر روی وب‌سایت است، شما نیازی به ثبت فاکتور فروش در هلو نخواهید داشت و افزونه به صورت خودکار فاکتور مربوط به هر خرید را در بانک مشخص شده توسط شما ثبت می‌کند.

فروشگاه‌ساز آنلاین بیدُک

بیدُک یکی دیگر از سرویس‌های متصل به نرم‌افزار هلو است. با استفاده از فروشگاه‌ساز آنلاین بیدک بدون نیاز به هیچ دانش فنی و برنامه‌نویسی می‌توانید اقدام به راه‌اندازی مارکت آنلاین خود کنید و محصولات‌تان را در معرض دید هزاران یا حتی میلیون‌ها کاربر قرار دهید. یکی از قابلیت‌های مهم بیدک، اتصال این فروشگاه‌ساز به بات تلگرام است. به این ترتیب مشتریانتان حتی از طریق مسنجر تلگرام نیز می‌توانند محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و شما هم می‌توانید از طریق این بات، سفارش مشتریان را ثبت کنید. بیدک همکاران بسیاری در دنیای تجارت دارد و همین موجب افزایش کارآمدی این فروشگاه‌ساز شده است. چرا که می‌توانید گزینه‌های متعددی را برای ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی خود در نظر بگیرید. همچنین بیدک برند شما را در موتورهای جست‌وجوگر کالا تبلیغ می‌کند. هزینه استفاده از بیدک بسیار کم‌تر از دیگر سرویس‌ها است و از این رو گزینه‌ای عالی برای کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها محسوب می‌شود.

اپلیکیشن ویزیت یار وبکام

اپلیکیشن ویزیت‌یار، ابزاری ساده و کارآمد با امکانات بسیار گسترده است که در اختیار ویزیتورها قرار گرفته و عملیات ثبت سفارش کالا و ارسال آن را آسان می‌کند. ویزیت یار بستری برای صنایع پخش و توزیع فراهم آورده تا توسط آن، تمام مراحل فروش و سفارش‌گیری محصول، از مراحل ابتدایی تا تایید نهایی به صورت خودکار و با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی انجام شود.

مهم‌ترین و اولین نکته در مورد اپلیکیشن پخش و توزیع ویزیت یار وبکام این است که می‌توان این اپلیکیشن را بدون تغییر و هزینه اضافی به سیستم حسابداری هلو متصل کرد. در واقع بدون هیچ دردسری و در کم‌ترین زمان ممکن، اپلیکیشن به سیستم حسابداری هلو متصل و اطلاعات لازم به سیستم مذکور منتقل می‌شود. مورد بسیار کاربردی بعدی، امکان دسترسی آنلاین به اطلاعات است. در واقع کاربر می‌تواند به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای همه اطلاعات لازم را شامل مناطق و مشتریان مورد نظر کارفرما برای ویزیت و همچنین لیست کالاها، قیمت، موجودی، تخفیف‌ها و اشانتیون‌ها را دریافت کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن ویزیت یار، داشبورد مدیریتی آن است که می‌توان از طریق آن سفارش را ثبت کرده تا به‌صورت کاملا خودکار به سیستم حسابداری ارسال شود. مورد آخر نیز که از کاربردی‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن ویزیت یار است، امکان مدیریت سفارش‌های بازاریاب است. به این معنی که دامنه بالایی از گزارش‌های موجودی کالا، فروش و بازاریاب‌ها را در اختیار کارفرما قرار می‌دهد. به علاوه، این اپلیکیشن دارای قابلیت اتصال به تمام نسخه‌های نرم‌افزار هلو است و سیستم یکپارچه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که تمام بی‌نظمی‌های کسب و کار را سر و سامان می‌بخشد.

داشبورد مدیریتی کپیش

شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو سیستمی را فراهم آورده است تا از طریق آن بتوانید بدون نیاز به نیروی انسانی و فقط با دسترسی به اینترنت، تمامی اطلاعات حسابداری شغل خود را از طریق پیام‌رسان‌های بله / تلگرام / گپ دریافت کنید. 

کپیش، برنامه‌ای جهت گزارش‌گیری و اطلاع مدیران از وضعیت کسب و کارشان فقط از طریق گوشی موبایل است.

در هر لحظه و هر مکانی که هستید، برنامه هوشمند کپیش به شما امکان کنترل و بررسی دقیق کسب و کارتان را تنها از طریق گوشی موبایل می‌‌دهد. می‌توانید با استفاده از برنامه کپیش و یک گوشی، به اطلاعات کسب و کار خود دسترسی داشته باشید و بر آن نظارت کنید.

به منظور استفاده از این امکان فقط کافی است نسخه تجاری نرم‌افزار کپیش را بر روی سیستم خود نصب کنید. برنامه هوشمند کپیش به شما این امکان را می‌دهد تا فقط توسط گوشی موبایل، کنترل بیشتر و دقیق‌تری نسبت به کسب و کار خود داشته باشید.

برنامه هوشمند کپیش مناسب افراد زیر است:

  • تمامی کارفرمایانی که از نرم‌افزار هلو شبکه استفاده می‌کنند
  • تمامی کارفرمایانی که شریک تجاری دارند
  • تمامی کارفرمایانی که کسب و کارشان چندین شعبه یا فروشگاه دارد
  • تمامی کارفرمایانی که مجموعه پخش دارند و با ویزیتورها کار می‌کنند
  • تمامی کارفرمایانی که می‌خواهند از راه دور سیستم مالی‌شان را کنترل کنند

سرویس حسابداری از راه دور

امروزه سیستم‌های دورکاری، انجام کار را با روش‌های غیرمرسوم امکان‌پذیر می‌کنند. از آن جایی که بسیاری از شرکت‌ها متوجه مزایای دورکاری از جمله کنترل هزینه‌های خود شده‌اند، این امر موجب شده است تا نرم‌افزارهای تحت وب به‌ طرز چشمگیری خواهان پیدا کند.

سرویس حسابداری از راه دور امکانی جدید برای اجرای نرم‌افزار حسابداری هلو در همه‌ی نقاط جهان است که اتصال به سیستم سرور برای ارتباط و بهره‌مندی از یک پایگاه اطلاعاتی یکپارچه را فراهم می‌کند. با استفاده از این سرویس، در هر کجای دنیا که باشید می‌توانید به سرور مرکزی خود که در شهر دیگری قرار دارد، متصل شده و از امکان ثبت اطلاعات و گزارش‌گیری استفاده کنید.

سرویس حسابداری از راه دور یک نوع مدیریت جدید نرم‌افزارهای تحت ویندوز در بستر وب محسوب می‌شود و مشاغلی که پراکندگی جغرافیایی دارند، از طریق این ابزار می‌توانند اطلاعات تمامی نرم‌افزارهای تحت ویندوز خود را مانند نرم‌افزار هلو در بانک اطلاعاتی واحد به‌صورت یکپارچه ذخیره کرده و حتی برای امنیت بیشتر، سرور مرکزی را در محل امنی در خارج از محل کار خود نگهداری کنند.

در سرویس حسابداری از راه دور، بدون توجه به فاصله جغرافیایی می‌توانید به امور حسابداری خود از دفتر مرکزی، کارخانه، انبارها، فروشگاه‌ها، شعبه‌ها یا هر مکان دیگری در داخل یا خارج از کشور رسیدگی کنید.

این موضوع به مراتب موجب افزایش سرعت و سهولت در فرایندهای کاری و صرفه‌جویی در منابع می‌شود. با استفاده از امکان دورکاری و سرویس حسابداری از راه دور می‌توانید هر کجای دنیا که هستید به سادگی از سیستم مالی خود بدون محدودیت استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید می‌توانید به صفحه سرویس‌ها و افزونه های متصل به نرم افزار هلو مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی