ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی سازه افزار، مرجع نیازمندی های صنعت ساختمان

صنعت ساختمان سازی، صنعت پیچیده و پیشرفته‌ای است. برای ساخت یک سازه از صدها مصالح ساختمانی و شاید ده‌ها نیروی انسانی کمک گرفته می‌شود. به همین دلیل است که نمی‌توان آن را ساده گرفت. زمانی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صنعت ساختمان سازی، صنعت پیچیده و پیشرفته‌ای است. برای ساخت یک سازه از صدها مصالح ساختمانی و شاید ده‌ها نیروی انسانی کمک گرفته می‌شود. به همین دلیل است که نمی‌توان آن را ساده گرفت. زمانی که یک پیمانکار تصمیم به ساخت یک سازه می‌گیرد، باید افراد زیادی را استخدام کند و بخش های مختلفی را به آن ها بسپارد. از مهندسین ناظر گرفته تا کارگران و استادکاران!

اما این تنها بخشی از کار یک سازنده است. یک پیمانکار قبل از هر چیزی باید به فکر خرید مصالح ساختمانی مرغوب و با کیفیت باشد. به خاطر داشته باشید که کیفیت نهایی سازه به مصالحی بستگی دارد که در آن استفاده شده است. اگر به سراغ مصالح بی‌کیفیت و نامرغوب برود، سازه‌ای که در نهایت ساخته می‌شود، کیفیت لازم را نخواهد داشت.

البته امروزه خیلی از مصالح ساختمانی باید استاندارد باشند و سازمان استاندارد کشور بر آن ها نظارت می کند؛ اما واقعیت این جاست که مصالحی مثل سیمان و آجر که اصلی ترین موادی هستند که برای ساخت یک سازه به آن احتیاج دارید، تنوع زیادی دارند و همین تنوع باعث شده است که اجناس و کالاهای بی کیفیت نیز فراوان باشد. به همین خاطر است که هر سازنده یا پیمانکاری باید دقت و توجه زیادی به مصالح ساختمانی مورد نظر داشته باشد. با این مقدمه می‌خواهیم به سراغ معرفی وب سایتی برویم که به عنوان مرجع نیازمندی های صنعت ساختمان می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

وب سایت سازه افزار، جایی است که فروشنده و خریدار می‌توانند ارتباطی مستقیم و بی واسطه داشته باشند. در واقع فروشندگان مصالح و کالاهای مربوط به ساختمان می توانند آگهی مربوط به کار خود را در این وب سایت به صورت رایگان درج کنند و خریداران نیز با مراجعه به این آگهی و مشاهده ی ویژگی‌های محصول اقدام به خرید نمایند. اما چند مزیت بزرگ در مورد خرید یا فروش از طریق این وب سایت وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

مزایای استفاده از سازه افزار برای فروشندگان

اولین و بزرگ ترین مزیت این وب سایت، این است که استفاده از آن رایگان می باشد. به این معنی که می توانید آگهی های خود را در آن درج کرده و به طور مستقیم با بازار هدف خود در ارتباط باشید. این ویژگی، به طور تخصصی برای فروشندگان مصالح ساختمانی یا خدمات مربوط به آن، در هیچ وب سایت دیگری وجود ندارد؛ بنابراین می توانید مطمئن باشید که اگر فروشنده ی مصالح ساختمانی هستید، هیچ کجا بهتر از سازه افزار برای دیده شدن محصولاتتان وجود ندارد.

دومین مزیت بزرگ استفاده از این وب سایت برای فروشندگان این است که تقریباً تمامی مصالح و کالاهای مربوط به ساختمان را پوشش می دهد. از سیمان و آجر گرفته تا سیستم های مربوط به تهویه هوای ساختمان مثل فن کویل!

از دیگر منافع درج آگهی ساختمانی برای فروشندگان این است که می‌توانند کالای خود را در معرض بازدید صدها خریدار بالقوه قرار بدهند که به صورت روزانه از سازه افزار بازدید می کنند. به این ترتیب شانس فروش بیشتری خواهند داشت و می توانند رونق خوبی به کسب و کار خود بدهند.

هم چنین فروشندگان آگهی های مصالح ساختمانی خود را می توانند به طور دقیق کنترل کنند. به این معنی که پنل کاربری خواهند داشت و می توانند ببینند که آگهی آن ها چقدر بازدید داشته است و به این ترتیب استراتژی بهتری برای تبلیغات خود داشته باشند.

در کل وب سایت سازه افزار، از هر بابت می تواند منبع فوق العاده ای برای تمام فروشندگان مصالح ساختمانی باشد تا بتوانند فروش بالایی داشته باشند و خود را به عنوان یک برند منحصر به فرد به خریداران معرفی نمایند.

خرید فن کویل

مزایای خرید مصالح ساختمانی از سازه افزار برای خریداران

منافعی که بر شمردیم تنها برای آگهی دهندگان و فروشندگان صدق نمی کند. خریدار نیز می تواند به امکانات خوبی دست پیدا کند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.

اولین و مهم ترین مزیت سازه افزار برای خریداران این است که با تنوع بی نظیری از جنس و کیفیت رو به رو می شوند. فقط در بخش فروش سیمان، بیش از 1000 آگهی از طرف فروشندگان مختلف وجود دارد که هر کدام از آن ها، یک کالای خاص با ویژگی ها و کیفیت های متنوع را عرضه می کنند. به این ترتیب دست خریدار برای انتخاب یکی از این محصولات کاملاً باز است. شما می توانید در میان دسته بندی های مختلف جست و جو کرده و در نهایت با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید کالای مورد نظرتان کنید.

برای یک خریدار، هیچ چیز بهتر از یک خرید راحت و آسوده نیست. بیشتر کسانی که مشتری مصالح ساختمانی هستند، خود سازنده یا پیمانکار می باشند و می‌خواهند در سریع ترین حالت ممکن، بهترین کالا یا محصول را خریداری کنند. سازه افزار این امکان را به خریداران می دهد که با فیلتر کردن نیازهای خود، فوراً به آن چه که می خواهند دسترسی پیدا کرده و به طور مستقیم با فروشنده در ارتباط باشند.

شما به عنوان خریدار می توانید ویژگی تمامی محصولات آگهی‌ها را مشاهده کرده و سپس بر اساس نیاز خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برخی از آگهی های وب سایت، دارای قیمت نیز می باشند؛ بنابراین در بعضی از موارد، می توانید قبل از هر چیزی قیمت محصول را مشاهده کنید و سپس با توجه به بودجه ی خودتان، اقدام به تماس با فروشنده و خرید کنید.

همان طور که گفتیم بیشتر سازندگان و پیمانکاران، افراد مشغولی هستند که وقت کافی برای گشت و گذار طولانی مدت در بازار مصالح ساختمانی را ندارند. به همین دلیل دنبال جایی هستند که بتوانند به طور یک جا، محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. همان طور که گفتیم وب سایت سازه افزار، دسته بندی های گوناگونی دارد که در انتهای همین مطلب توضیح می دهیم؛ اما این دسته بندی گوناگون که شامل تمامی مصالح و کالاهای مورد نیاز ساختمان می‌شود، مزیت بزرگی برای سازندگان دارد که می توانند به صورت یک جا اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنند.

علاوه بر این، کیفیت عرضه شده توسط فروشندگان وب سایت سازه افزار، کیفیت قابل قبولی است و شما می توانید این نکته را با مقایسه ی محصولات آن ها متوجه شوید. در نهایت این که سازه افزار، وب سایت محبوب و مشهوری میان فروشندگان و خریداران است. به همین دلیل فعالیت در آن، از هر سمت و سو می تواند مفید و مؤثر باشد.

خرید مصالح از سازه افزار

آگهی‌های درج شده در سازه افزار

دسته بندی آگهی‌های سازه افزار بسیار جامع و کامل است. در هر یک از مشاغل ساختمانی که کار می کنید یا هر چیزی مربوط به ساختمان که می خواهید بخرید، مطمئن باشید که در وب سایت سازه افزار پیدا می شود.

اما شاید مهم ترین دسته بندی سایت، مربوط به سیمان باشد. همانطور که می دانید سیمان یکی از اصلی ترین و ابتدایی ترین مصالح ساختمانی است که از همان ابتدا نیز به کار گرفته می شود. تنوع آگهی های مربوط به سیمان در این سایت بسیار بالاست؛ بنابراین شما می توانید با توجه به بودجه و کیفیت، یکی از سیمان های عرضه شده توسط فروشندگان را خریداری کنید.

آجر و گچ و خاک و ماسه و ... نیز از دیگر مصالح ساختمانی رایج و پر مصرف است که در بخش‌های مختلفی از ساختمان سازی به کار می‌روند. به همین دلیل است که آگهی های زیادی توسط فروشندگان این مصالح در وب سایت سازه افزار درج شده است و کمبودی از این بابت نیز وجود ندارد.

تأسیسات سرمایشی و گرمایشی نیز بخش مهمی از ساختمان هستند. در واقع این بخش جزو استاندارد اجباری ساختمان های جدید محسوب می شوند و حتماً باید سطحی از استاندارد را داشته باشند. به همین خاطر است که تا به این حد اهمیت دارد. خوشبختانه ها ده ها آگهی مربوط به فروش و اجرای تأسیسات سرمایشی و گرمایشی ساختمان در وب سایت وجود دارد. شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از تیم های اجرا و نصب را انتخاب کنید.

هم چنین باید به فروشندگان کاشی و سرامیک و موزاییک در این وب سایت اشاره کنیم که تنوع خیلی زیادی در محصولات خود دارند و می توانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید. از دیگر مصالحی که در این وب سایت خرید و فروش می شوند، آهن آلات است که امروزه بازار خیلی خوبی در فضاهای آنلاین پیدا کرده اند. در واقع امروزه بیشتر سازندگان، قبل از خرید آهن آلات مورد نظر خود، جستجوهای خود را به شکل اینترنتی انجام می دهند و سپس اقدام به خرید می کنند.

باید باز هم اشاره کنیم که سازه افزار، به واقع یکی از بهترین مراجع نیازمندی های صنعت ساختمان سازی است که می تواند برای هر دو قشر خریداران و فروشندگان، مفید و مثمر ثمر باشد. در نهایت امیدواریم که از این مطلب استفاده کرده باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی