ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

۵ مدل از کاربردی ترین روش های تبلیغات در تلگرام با موبیتو

با روی کار آمدن پلتفرم های مختلف، مانند شبکه های مجازی، راه های ارتباطی میان مردم هرروز بیشتر و بیشتر شده است. همین عامل ارتباط میام مردم، سبب شده است تا وسیله آن انقلاب بزرگی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با روی کار آمدن پلتفرم های مختلف، مانند شبکه های مجازی، راه های ارتباطی میان مردم هرروز بیشتر و بیشتر شده است. همین عامل ارتباط میام مردم، سبب شده است تا وسیله آن انقلاب بزرگی در عرصه تبلیغات رخ دهد.

فعالیت در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی و داشتن حساب کاربری در آن ها، به امری طبیعی برای افراد تبدیل شده است و کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که حداقل در یکی از شبکه ها حساب کاربردی نداشته باشد.

یکی از معروف ترین شبکه های مجازی که علاوه بر اینکه راه ارتباطی میان افراد است در جهت تبلیغات و برندینگ نیز از شهرت بسیاری برخوردار است، تلگرام می باشد. در ادامه قصد داریم شما را با این برنامه کاربردی و مدل های مختلف تبلیغات در تلگرام بیشتر آشنا کنیم، بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

تلگرام، یکی از اولین ها

تلگرام به عنوان یکی از اولین برنامه های کاربردی در سال 2013 شروع به فعالیت کرد و با سرعت فراوانی میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شد. در ایران بیشتر کسب و کار های تازه کار، تبلیغات خود را با این پلتفرم آغاز کردند و سبب شد تا بسیاری از آن ها مانند: کلینیک ها، کسب و کارهای خانگی و ... به سمت فضای مجازی و فعالیت در آن روی بیاورند.

انواع روش های تبلیغات در تلگرام

در هر پلتفرمی بسته به طراحی آن، روش های گوناگونی برای تبلیغات وجود دارد که تلگرام نیز از این قائله مستثنا نیست. حتما برای شما هم این موضوع پیش آمده است که گشت و گذار در کانال های تلگرام با تبلیغات متعددی روبرو شده باشید.

این سوال برای شما ممکن است ایجاد شده باشد که این تبلیغات چگونه صورت می گیرند؟! اگر بخواهید برای کانال خودتان تبلیغات کنید، چگونه باید اینکار را انجام دهید؟!

با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با روش های مختلف تبلیغات در تلگرام آشنا کنیم.

تبلیغات گسترده در تلگرام

به تبلیغاتی که از طریق شیوه های گوناگون در کانال های مختلف تلگرام که از بازدیدکنندگان بسیاری برخوردارند، انجام می شود، تبلیغات گسترده تلگرامی گفته می شود. این شیوه تبلیغاتی توسط تیم های تبلیغاتی صورت می گیرد به این صورت که شما تبلیغات خود را با ارائه اطلاعات لازم به آن ها می سپارید و آن ها مسئولیت تبلیغات شما را بر عهده می گیرند.

 از مزایای این روش می توان به این نکته اشاره کرد که تبلیغ شنا در کانال های پر بازدید نمایش داده می شود و همچنین دیگر شما نگرانی هایی چون مدل تبلیغات و ... را نخواهید داشت و با آسودگی خاطر می توانید به سایر امور خود بپردازید.

تبلیغات در تلگرام می تواند نقش پررنگی در رونق کسب و کار شما ایفا کند.

تبلیغات کلیکی در تلگرام

تبلیغات کلیکی نوعی دیگر تبلیغات تلگرام محسوب می شود که در آن بسته به میزان کلیکی که روی تبلیغات شما می شود، هزینه پرداخت می کنید. بنابراین این نوع از تبلیغات، تبلیغاتی مقرون به صرفه محسوب می شود. البته این نوع از تبلیغات مشکلاتی را نیز در بر دارد. برای مثال، برای آگاهی از میزان کلیک، نیاز به نصب برنامه های خاصی دارید تا آمار دقیق کلیک ها را به شما نمایش دهند.

تبلیغات بازدیدی در تلگرام

در شیوه تبلیغات بازدیدی همانگونه که از اسمش پیداست، نسبت به بازدیدی که از تبلیغاتتان صورت می گیرد، هزینه پرداخت می کنید. این شیوه یکی از مناسب ترین شیوه های تبلیغاتی محسوب می شود، زیرا افراد با هر بودجه ای که مد نظر داشته باشند، می توانند به همان میزان تبلیغ انجام بدهند و میزان بازدید از تبلیغ خود را مشخص کنند.

تبلیغات ساعتی در تلگرام

تبلیغات ساعتی، تبلیغاتی است که به صورت زمان بندی شده انجام می شود. این نوع تبلیغات به صورت 12 و 24 ساعته انجام می شود و کافی است شما مدت زمان به خصوصی را برای نمایش تبلیغات خود با مدیر کانال اعلام کنید تا در همان زمان نمایش داده شود.

نکته ای که در این نوع تبلیغ وجود دارد، این است که باید برای انجام تبلیغ خود، بهترین زمان را انتخاب کنید. منظور از بهترین زمان این است که شما باید متناسب با مخاطب هدف خود و ساعاتی که آن ها آنلاین هستند، تبلیغ خود را نمایش دهید تا از بیشترین میزان بازدید برخوردار شوید.

تبلیغات خلاقانه می تواند کمک شایانی به رشد کسب و کار شما کند.

افزایش ممبر در کانال های تلگرام

 کسانی که به تازگی کانال تلگرامی ای برای خود ساخته اند و در واقع از میزان دنبال کنندگان بالایی برخوردار نیستند از این طریق می توانند، تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهند. افزایش ممبر، به معنای خرید ممبر تلگرام است و اهمیت آن از این نظر است که هرچه تعداد اعضای کانال بیشتر باشد، باعث جلب اعتماد هرچه بیشتر مخاطبانی می شوند که قصد دارند به کانال شما بپیوندند.

تبلیغات پربازده

برای داشتن یک تبلیغ پربازده و نتیجه بخش، بهترین گزینه استفاده از تجارب افراد و تیم های حرفه ای در این کار است. استفاده از تجربه افراد کار بلد به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را برای تبلیغات خود انتخاب کنید و در سریع ترین زمان ممکن کسب و کار خود را رونق دهید. آژانس های تبلیغاتی کیانقش، دیجیاتو، یکتا نت و موبیتو چند نمونه از مجموعه های فعال در حوزه تبلیغات هستند که می توانند به شما کمک بسیاری کنند.

سخن پایانی...

در زندگی امروز تبلیغات به امری حیاطی برای کسب و کارها تبدیل شده است و نمی توان از نقش آن در آگاهی بخشی نسبت به محصول و برند برای مخاطبان غافل شد. همچنین به دلیل بالا رفتن سطح توقع مردم و علاوه بر آن به وجود آمدن رقبا، باید تبلیغاتی هدفمند داشته باشید تا بتوانید بیشترین بهره را ببرید.

منبع: https://mobito.ir/

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی