ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سفارش آنلاین غذا با بسته بندی
رپورتاژ آگهی

دریافت آنلاین غذا در کوتاه ترین زمان و با بسته‌ بندی مناسب

یکی از ویژگی‌های مهم سفارش آنلاین غذا صرفه جویی در زمان و هزینه‌های رفت و آمد است. اما هنوز هم بسیاری از ما بعد از ثبت سفارش، باید چندین ساعت برای دریافت غذای خود انتظار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از ویژگی‌های مهم سفارش آنلاین غذا صرفه جویی در زمان و هزینه‌های رفت و آمد است. اما هنوز هم بسیاری از ما بعد از ثبت سفارش، باید چندین ساعت برای دریافت غذای خود انتظار بکشیم. حتی ممکن است بعد از اینکه سفارش به دست‌مان رسید، با بسته بندی نامناسب روبرو شویم. در چنین شرایطی به سراغ دیگر وبسایت‌ها یا اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا می‌رویم تا بتوانیم باکیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنیم.

سوپر اپلیکیشن اسنپ در کنار امکانات فراوانی که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، با دو ویژگی دیگر توانسته خود را از دیگران متمایز کند. این دو ویژگی باعث شده است تا اسنپ بهترین تجربه کاربری را برای مشتریان رو رقم بزند.

1)  دریافت اینترنتی غذا در کوتاه‌ترین زمان

از منظر روانشناسی، همه ما دوست داریم سفارش آنلاین خود را خیلی سریع دریافت کنیم. این مهم در مورد هر محصول اینترنتی صدق می‌کند اما در مورد خریدغذا حتی بیش از محصولات دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است. بدین دلیل که افراد مشغله های بسیاری دارند و دوست دارند غذای خود را در کمتری زمان دریافت کرده و نوش جان کنند. از سویی دیگر، غذایی که دیر به دست مشتری برسد، معمولاً سرد است و امکان اینکه غذا به شکل نامرتب تحویل داده شود نیز زیادی است. پس برای اینکه غذا به اصطلاح از دهان نیفتد، به موقع رسیدن سفارش بسیار مهم است. 

با آگاهی از این موضوع، سوپراپلیکیشن اسنپفود توانسته سیستم سفارش انلاین غذا در کمترین زمان را به کلی متحول کند. اول اینکه، اسنپ با بیشتر رستوران‌ها و فست فودهای شهر همکاری مؤثر دارد که این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که از رستوران‌ها و فست فودهای اطراف محل زندگی مشتری یا هر منطقه از شهر، سفارش خود را ثبت کنند. دوم اینکه، سفیران اسنپ در همه جای شهر حضور دارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، غذا را به صورت گرم و با بسته بندی شکیل به مشتری تحویل بدهند.

2) ارسال سفارش غذا با بسته بندی مناسب

تحقیقات به عمل آمده نشان می‌دهند که مشتریان در زمان تحویل غذا، چند ثانیه کوتاه به بسته بندی سفارش خود نگاه می‌کنند. آنها در این زمان کوتاه نسبت به این آیا باید برای بار دوم نیز از وبسایت یا اپلیکیشن مربوطه غذا سفارش دهد، تصمیم گیری می‌کند. درحقیقت، بسته بندی مناسب دارای دو کاربرد اصلی از جمله محافظت از غذا و ایجاد ارزش افزوده به غذا است. مشتری وقتی با یک بسته مناسب روبرو می‌شود، از سلامت غذا مطمئن می‌شوند و نسبت به ارزش برند اعتماد کامل به دست می‌آورد.

اسنپ با اشراف بر این موضوع، برای سفارش اینترنتی غذا شرایط بسته بندی شکیل و مطمئن را فراهم کرده است. بسته بندی مناسب به معنای احترام به مشتری و توجه به نیازهای و ارزش‌های او است. از سویی دیگر، حفاظت از غذا در طول زمان ارسال به ویژه در دوران همه گیری کرونا نیز از مزایای استفاده از بسته بندی مناسب است. مطمئناً با تحویل سفارش خود از اسنپ فود، از بسته بندی مناسب و استاندارد غذای خود شگفت زده خواهید شد.

سفارش آنلاین غذا از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ 

سوپراپ اسنپ را باید غول اپلیکیشن های گوشی همراه در ایران دانست. با دانلود و سپس نصب این اپ می‌توانید وارد دنیای رنگارنگ و خوشمزه غذاهای ایرانی و خارجی شوید. اگر به منوی غذایی برخی رستوران‌ها علاقه دارید یا اصلاً عاشق یک نوع غذای خاص هستید، در اسنپ می‌توانید طیف گسترده‌ای از غذاهای مختلف را به همراه قیمت مشاهده کردید و یا پرداخت آنلاین هزینه غذا، سفارش خود را تحویل بگیرید. 

سفارش آسان غذا و دسترسی راحت به بهترین رستوران‌ها و فست فودهای اطراف محل زندگی و کار شما، شرایط دریافت سریع غذا را در بهترین حالت ممکن خود فراهم کرده است. همچنین، دریافت انواع و اقسام تخفیف‌های مختلف و استفاده از امتیازات ویژه از دیگر امکانات اسنپ فود جهت راحتی حال و رفع نیازهای مردم است.

در اسنپ فود امکان سفارش غذا برای بیشتر شهرهای کشور مهیاست و مشتریان عزیز می‌توانند  با خیال راحت در خانه بنشینند و غذای خود را در کمترین زمان ممکن و با بسته بندی مناسب تحویل بگیرند. همچنین، پشتیبانی اسنپ به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته، آماده کمک و پاسخ‌دهی به تمام پرسش‌های شماست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی