ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تسک میران بستری امن برای عرضه و خدمات پس از فروش گوشی‌های هایسنس

در جهانی که تکنولوژی و فناوری در حال حرکت رو به جلو هستند، همواره نیاز به همگام شدن با شرایط فعلی وجود دارد تا بتوان بهترین را برای تمامی افراد فراهم کرد. در زمینه‌ی خرید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در جهانی که تکنولوژی و فناوری در حال حرکت رو به جلو هستند، همواره نیاز به همگام شدن با شرایط فعلی وجود دارد تا بتوان بهترین را برای تمامی افراد فراهم کرد. در زمینه‌ی خرید محصولات هوشمند، بهترین محصول با مولفه هایی چون کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مطلوب تعریف می شود. چنین شاخصه‌هایی در کشور عزیزمان ایران نیز از اهمیتی ویژه برخوردار بوده و تنها راه برای دستیابی به آن‌ها، خرید محصولات از یک کانال فروشی معتبر است. در زمستان 1396 نمایندگی تسک میران، بستری را برای خریداران ایرانی فراهم آورد تا بتوانند در کنار ‌به دست آوردن کالایی اصل با پرداخت هزینه‌ مناسب، از خدماتی که گارانتی معتبر این شرکت برای آنان ایجاد نموده، بهره مند شوند.

آغاز راه تسک میران با محصولات هوشمند درگام نخست عرضه‌ گوشی‌های هوشمند، تسک میران، گوشی‌های هوشمندی را به بازار فروش تلفن همراه ایران وارد کرد. تا پیش از ورود این محصولات به کشور، کمتر کسی با نام این برند آشنایی داشت. اما شرکت تسک میران با ارائه‌ی محصولات متنوع نظیر تلفن‌های همراه، پاوربانک ها، تلویزیون ها، دستگاه های تصفیه هوا، اسپیکر ها و غیره نشان داد که تمامی ما برای تجربه زندگی با کیفیت، نیازمند این گجت ها و ابزار هستیم. ساخت زندگی با کیفیت بالا، همسو با اهداف تسک میران بود. بنابراین، گارانتی تسک میران به منظور تامین آسایش مصرف‌کنندگان، با این محصولات هوشمند همراه گشت.

آسایش هرچه بیشتر کاربران با عرضه‌ گوشی هایسنس امروز، تسک میران برای آسایش هر چه بیشتر مشتریان، با معرفی برند هایسنس به ایرانیان گام بعدی را در این راه برداشته است. نام تجاری هایسنس در سراسر جهان شناخته شده می‌باشد. گوشی‌های این برند، چندین سال است که به کشورهای مختلف وارد شده‌اند و اکنون، زمان معرفی آن‌ها به ایرانیان فرا رسیده است. پیش از این، هایسنس در زمینه‌‌ تولید محصولاتی نظیر لوازم خانگی و تلویزیون با موفقیت عمل کرده بود. در چند سال گذشته، هایسنس با تولید گوشی‌های مقرون به صرفه، موجبات آسایشی ویژه را برای اقشار گوناگون فراهم آورده است. در حال حاضر، امکان تحقق چنین آسایش خاطری برای ایرانیان نیز به وجود آمده است. چرا که تسک میران به منظور راحتی هرچه بیشتر کاربران قشرهای متوسط، عرضه مدل گوشی‌های اقتصادی هایسنس E30 Lite،    E50  و E50  Lite  و پرچم‌داری با نام H50 Lite را در مرحله‌ی نخست رونمایی از محصولات این برند قرار داده است. در نتیجه، می توانیم شاهد کیفیت و قیمت مطلوب انواع گوشی هایسنس همراه با گارانتی رسمی تسک میران باشیم.

ویژگی‌های گارانتی تسک میران

اکنون، ارائه شرح مختصری از خدماتی که گارانتی تسک میران تا به حال برای گوشی‌هایی نظیر هایسنس به ارمغان آورده، خالی از لطف نیست:مشتری‌مداری، اصل اساسی تسک میران: از آن‌ جا که نمایندگان معتبر برندهای مشهور در تمام جهان، مشتری را اولویت اصلی خویش قرار می‌دهند، نمایندگی تسک میران نیز برای دستیابی به چنین مهمی، به یکی از برترین ارائه‌‌دهندگان خدمات پس از فروش انواع گوشی‌ هایسنس تبدیل شده است. پس از آن‌که محصول هوشمند با گارانتی رسمی تسک میران خریداری شد، دوران 18 ماهه‌ی گارانتی آغاز می‌گردد. طی این مدت، خریدار محترم می‌تواند در صورت بروز هرگونه موردی با کانال‌های ارتباطی تسک میران تماس حاصل کند.

  • سی شعبه‌ نمایندگی فعال خدمات در سراسر ایران: دفاتر نمایندگی خدمات پس از فروش تسک میران در شهرهای کوچک و بزرگ کشور، همواره یکی از راه‌های ارتباطی با مشتریان هستند. در صورت بروز موردی در دستگاه هوشمند،کاربر می‌تواند با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه‌ نمایندگی خدمات تسک میران، مشکل را برطرف نماید. متخصصین مجرب شرکت، پس از بررسی دستگاه، از طریق تعمیر یا در صورت نیاز، تعویض قطعه ها‌ با قطعه های‌ اصلی، همیشه راهگشا خواهند بود.
  • o        مرکز تماس، پاسخگوی همیشگی کاربران: مانند تمام نمایندگان فروش معتبر محصولات، تسک میران نیز به منظور بر قراری ارتباط بهتر، بخشی را تحت عنوان مرکز تماس یاCall Center  طراحی کرده است. کاربران محصولات هوشمند هایسنس می توانند تنها از طریق یک تماس تلفنی با این بخش،  به پاسخ سوالات خود دست یابند.
  • نظرسنجی از طریق مرکز ارتباط با مشتری: خرید گوشی هوشمند همراه گارانتی تسک میران، یکی از راه‌های ارتباطی آسان با این شرکت را ایجاد نموده است. واحد ارتباط با مشتری، پس از خدمت‌رسانی اعضای خانواده‌ی تسک میران در زمینه‌های فروش یا خدمات، جهت ارتقاء هرچه بیشتر خدمات در آینده، با مشتریان تماس برقرار می‌نماید. در نتیجه شرکت در نظرسنجی ها و ثبت انتقادات و پیشنهادات مشتریان میَسر می‌گردد.

اگرچه کادر پشتیبانی و متخصصین آگاه و با تجربه‌ تسک ‌میران همیشه همراه مشتریان هستند، ولیکن این شرکت به خالق شرایط مناسب برای خریدگوشی‌های هوشمند نیز شهرت دارد. راه‌هایی که خریداران می‌توانند گوشی‌های هوشمند را با گارانتی معتبر و اصل تسک میران به دست آورند، عبارتند از:

  • وب‌سایت می ایران: با رفتن به سایت فروشگاهی تسک میران و مراجعه به فهرست گوشی‌های هوشمند، خریداران محترم امکان مشاهده‌ انواع مدل گوشی‌های موبایل هایسنس، اطلاعات و قیمت هر یک و نیز مقایسه‌ی گوشی‌ها با یکدیگر را پیدا می‌کنند. یکی از برترین محاسن این نوع خرید، بسته‌بندی ایمن، بیمه‌ی حمل و نقل و ارسال کالای خریداری شده با پست است.
  • فروشگاه مرکزی تسک میران: راه دیگر خرید محصولات با گارانتی تسک میران، مراجعه حضوری به فروشگاه این شرکت در تهران، واقع در خیابان قیطریه وکنار ساختمان مرکزی می‌باشد. فروشندگان آگاه به مشخصات هر گوشی، در طول خرید به مشتریان یاری خواهند رساند.
  • فروشگاه‌های سراسرکشور با گارانتی تسک میران: البته، مسیر دیگری نیز برای کاربران اقصی نقاط ایران در نظر گرفته شده است. مراجعه به یکی از فروشگاه‌های معتبری که گارانتی تسک میران را با تلفن‌های هوشمند هایسنس همراه نموده‌اند، تجربه خریدی لذت‌بخش را برای شما خلق می‌نماید.

نکات ذکر شده مؤید آن است که تهیه و خرید محصولات با گارانتی تسک میران، همواره یکی از مطمئن‎‌ترین راه های دست‌یابی به محصولات هوشمند می‌باشد. این شرکت نشان داده که با تعهد به چنین ویژگی‌هایی همواره به اصول بنیادین خویش پایبند بوده تا بتواند نماد این جمله باشد: «تسک میران، همراه با اطمینان».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی