ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

جدیدترین نسخه نرم‌افزار حسابداری هلو، با تغییرات چشمگیر و امکانات گسترده

جدیدترین نسخه نرم‌افزار حسابداری هلو با نام Holoo Apex با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوع رونمایی شد. شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو در جدیدترین نسخه از محصولات خود، نیازهای روز کاربران را مورد متوجه قرار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جدیدترین نسخه نرم‌افزار حسابداری هلو با نام Holoo Apex با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوع رونمایی شد.

شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو در جدیدترین نسخه از محصولات خود، نیازهای روز کاربران را مورد متوجه قرار داده و در راستای برطرف نمودن این نیازها، نسخه‌ای جدید از سری نرم‌افزارهای هلو را با نام Holoo Apex طراحی و منتشر کرده است. هلو در این نسخه از نرم‌افزار، صرفا جنبه عمومی نیازهای کاربران را مورد توجه قرار نداده، بلکه علاوه بر نیازهای عمومی کاربران، به نیازهای اصناف مختلف نیز توجه کرده و تلاش نموده با طراحی نرم‌افزارهای اختصاصی بر مبنای نیازهای ویژه‌ی هر صنف، کاربران فعال در اصناف مختلف را بیش از پیش در مدیریت امور مالی و حسابداری کسب و کارشان، یاری دهد.

از جمله تغییرات و امکاناتی که به نسخه Holoo Apex اضافه شده است می‌توان به تغییرات و امکانات جدید در بخش تجربه و رابط کاربری، تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری، امکان ورود کالاهای دارای بارکد به نرم‌افزار هلو به آسانی و با سرعت بالا و به صورت خودکار، امکان گزارش‌گیری آنلاین، و امکان اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم‌افزار هلو اشاره کرد. علاوه بر این، در پنل‌های صنفی طلافروشی، بازرگانی پوشاک، و اندروید پخش و رستوران نیز تغییرات گسترده رخ داده و امکانات اساسی که به شدت مورد نیاز فعالان هر کدام از این صنف‌ها بوده، به این نسخه از نرم‌افزار هلو اضافه شده است.

جهت اطلاع از ویژگی‌ها و امکانات نرم افزار جدید هلو به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

مشاهده محصول جدید نرم افزار حسابداری هلو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی