ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فاکتورهای مهم در قیمت گوشی سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ امروزه یک فاکتور مهم در زمان خرید محسوب می شود. البته در بازار موبایل قیمت گوشی شیائومی نیز نزدیک به گوشی سامسونگ بوده و کارزار رقابتی خوبی را ایجاد می نمایند اما ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قیمت گوشی سامسونگ امروزه یک فاکتور مهم در زمان خرید محسوب می شود. البته در بازار موبایل قیمت گوشی شیائومی نیز نزدیک به گوشی سامسونگ بوده و کارزار رقابتی خوبی را ایجاد می نمایند اما از لحاظ فنی باید بررسی نمود که قیمت گوشی سامسونگ تحت تاثیر چه عواملی قرار می گیرد و تا چه حد با قیمت گوشی شیائومی متفاوت است. در این مقاله قصد داریم تا از دید متخصصان دیدنگار، فاکتورهای مهم اثر گذار بر روی قیمت گوشی های سامسونگ را بررسی نماییم.

انتخاب یک گوشی هوشمند جدید می تواند هیجان انگیز باشد، اما تغییر به یک برند تلفن همراه کاملاً متفاوت برای بسیاری از مردم وحشتناک است. یک نظرسنجی نشان داد که تقریباً از هر 10 آمریکایی 9 نفر در هنگام انتخاب گوشی هوشمند بعدی خود از همان برند قبلی استفاده کنند. دستگاه‌های تلفن همراه چنان بخش مهمی از زندگی کاری و اجتماعی ما شده ‌اند که مردم تمایلی به تغییر آنها ندارند و این تصور وجود دارد که انتقال همه آن برنامه ‌ها، اشتراک ‌ها، مخاطبین، فایل ‌ها و عکس ‌ها باعث ویرانی می‌شود از همین رو در زمان خرید موبایل لازم است تا با دقت نظر بیشتری اقدام نمود.

قیمت گوشی سامسونگبه چه مواردی وابسته می باشد؟

در بازار ده ها مدل از موبایل سامسونگ وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و قیمت های مختلفی دارند. از کجا متوجه شویم که کدام مورد برای ما مناسب است و چگونه یک گوشی موبایل خوب خریداری نماییم. این مورد سوالی است که دیدنگار قصد دارد در این مقاله به آن پاسخ دهد. قیمت گوشی سامسونگ می تواند با در نظر گرفتن هر کدام از ویژگی های زیر متفاوت باشد:

  • قابلیت چند وظیفه ای
  • داشتن اپلیکیشن های زیاد اندرویدی
  • قابلیت بهره وری اداری
  • قابلیت سامسونگ DeX
  • باتری طولانی مدت و اشتراک برق
  • قابلیت امنیت ناکس
  • ویژگی حفاظت بیومتریک پیشرفته
  • Samsung Pass
  • داشتن پوشه امن
  • سرویس موبایل من را پیدا کنید
  • برنامه My Files
  • اتوماسیون وظایف
  • کنترل خانه های هوشمند
  • Samsung Health
  • بهترین دوربین های موجود
  • قابلیت سفارشی سازی بیشتر
  • ویژگی 5G

1. چند وظیفه ای

طرفداران سامسونگ مدت ‌ها است که قابلیت ‌های چندوظیفه ‌ای را در صدر فهرست علاقه مندی خود قرار داده‌اند. این مورد باعث می شود تا قیمت گوشی سامسونگ بالاتر رود. دستگاه‌های گلکسی از صفحه ‌نمایش ‌های شفاف و گسترده استفاده می‌کنند تا گزینه ‌های متنوعی را برای کار در چندین برنامه در اختیار کاربران قرار دهند. گوشی ‌های هوشمند سامسونگ از حالت چند پنجره‌ای در Galaxy Note II در سال 2012 استفاده می‌کردند اما هر نسل بعدی تجربه چندوظیفه ‌ای را بیشتر بهبود بخشیده است.

در جدیدترین گوشی ‌های گلکسی، راه ‌اندازی دو برنامه در دو قسمت صفحه نمایش به آسانی کشیدن انگشت به چپ برای باز کردن منوی Edge و انتخاب یک جفت برنامه است. جفت برنامه ها، ترکیبی از برنامه‌هایی هستند که اغلب به صورت پشت سر هم استفاده می‌کنید، مانند ایمیل و آفیس، یا Spotify و Samsung Health. آنها میانبرهای شما برای چندوظیفگی هستند.

یکی دیگر از گزینه ‌های چند وظیفه ‌ای، Pop-Up View است که به شما امکان می‌دهد برنامه دوم را به عنوان یک پنجره شناور روی یک برنامه اصلی قرار دهید. این عالی است، برای مثال، زمانی که می‌خواهید در حین مشاهده محتوا یا بازی در تمام صفحه، به تماس ویدیویی ادامه دهید.

2. اکوسیستم اپلیکیشن اندروید

وقتی صحبت از برنامه ها شد، گزینه های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. از نظر تعداد خالص برنامه ‌ها، پلی استور گوگل در سال 2013 از اپل اپ استور پیشی گرفت و از آن زمان به عنوان بزرگترین فروشگاه برنامه جهان به مسیر رشد خود ادامه داده است. وسعت و عمق گزینه های آن تقریباً بی نهایت است. با توجه به اینکه بیش از 2.5 میلیارد دستگاه اندرویدی به طور فعال در حال استفاده هستند و سهم 85 درصدی از بازار را به خود اختصاص می دهند، امروزه تعداد کمی از توسعه دهندگان اپلیکیشن اندروید را از نقشه راه خود کنار می گذارند. جدا از چند برنامه اختصاصی، متوجه خواهید شد که تقریباً همه برنامه های تجاری و سرگرمی مورد علاقه شما با سیستم عامل اندروید در دسترس خواهند بود. با در نظر گرفتن این موضوع می توان متوجه شد که مقبولیت سامسونگ بیشتر بوده و از همین رو نیز قیمت گوشی سامسونگ بالاتر است.

3. بهره وری

شما باید بتوانید از همان لحظه ای که گوشی هوشمند خود را روشن می کنید، به کار بپردازید. در بیشتر موارد، این به معنای دسترسی سریع و آسان به مایکروسافت آفیس و Google Workspace (که قبلاً G Suite نامیده می‌شد) است. برنامه ‌هایی که اکثر حرفه ‌ای ‌های کسب ‌وکار در ابتدا و اغلب به آنها مراجعه می‌کنند. مایکروسافت و سامسونگ برای ادغام آفیس در جدیدترین دستگاه های گلکسی همکاری نزدیکی داشته اند. این بدان معناست که وقتی نیاز به بررسی یک فایل Word، Excel یا PowerPoint دارید، می‌توانید مستقیماً وارد شوید، ویرایش ‌های خود را انجام دهید، ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید. همچنین به این معنی است که تمام فایل ‌های شما فوراً در OneDrive در دسترس هستند. پیوند به Windows، به شما امکان می دهد مستقیماً از رایانه شخصی ویندوزی خود به تلفن هوشمند Galaxy دسترسی داشته باشید. می‌توانید پیام ‌ها را مشاهده و ارسال کنید، تماس بگیرید، عکس ‌ها را مشاهده کنید و به برنامه ‌های خود دسترسی داشته باشید، همه این ها بدون برداشتن تلفنتان ممکن می باشد. این همکاری و سهولت باعث افزایش قیمت گوشی سامسونگ می شود.

4. سامسونگ DeX

اگر به دنبال یک دلیل بزرگ برای خرید گوشی سامسونگ هستید، سامسونگ DeX احتمالاً نظر شما را جلب می نماید. DeX به تلفن هوشمند گلکسی شما اجازه می دهد تا یک تجربه کامل از دسکتاپ را داشته باشید. فقط با اتصال آن به یک مانیتور یا تلویزیون هوشمند و جفت کردن صفحه کلید و ماوس می توانید کار خود را انجام دهید

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می توان نتیجه گرفت که قیمت گوشی سامسونگ تحت تاثیر فاکتورهای بسیاری است. در این مقاله از تجربیات دیدنگار استفاده شد تا برخی از مهمترین موارد بیان شوند که راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید. چنانچه به اطلاعات و پشتیبانی بیشتری نیاز دارید می توانید وارد سایت رسمی آنها و بخش وبلاگ شوید یا به صورت مستقیم با پشتیبان ها در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق و کافی ارائه نمایند. با این کار راحت تر خواهید توانست یک گوشی مناسب خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی