ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید انواع لپ‌تاپ، موبایل و تبلت از فروشگاه اینترنتی رستا

افزایش قیمت لوازم الکترونیکی در سال‌های اخیر باعث شده تا هر روز از تعداد افرادی که اقدام به خرید یا تعویض لپ‌تاپ یا موبایل می‌کنند کاسته شود. این در حالی ‌است‌ که زندگی مدرن امروزی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

افزایش قیمت لوازم الکترونیکی در سال‌های اخیر باعث شده تا هر روز از تعداد افرادی که اقدام به خرید یا تعویض لپ‌تاپ یا موبایل می‌کنند کاسته شود. این در حالی ‌است‌ که زندگی مدرن امروزی به این وسایل وابسته است و بدون آن‌ها نمی‌توان بسیاری از کارها را انجام داد.

مخصوصاً در دو سال گذشته که به دنبال همه‌گیری ویروس کووید 19 تقریباً همه‌ی کارها از طریق اینترنت و در فضای مجازی انجام می‌شود، بیشتر از هر زمان دیگری به لپ‌تاپ، موبایل و تبلت کارآمد و باکیفیت نیاز است. دانش‌آموزن و دانشجویان از طریق موبایل‌های هوشمند یا لپ‌تاپ سر کلاس‌های آنلاین خود حاضر می‌شوند؛ کارمندان اداری و بسیاری از کارکنان مشاغل دیگر نیز به واسطه‌ی استفاده از این وسایل الکترونیکی وظایف شغلی خود را به انجام می‌رسانند. از این رو، برخورداری از دستگاه‌های کارآمد یکی از ضروریات زندگی امروزی است.

با توجه به نوسان‌های لحظه‌ای قیمت ارز در ایران و به دنبال تحریم‌های داخلی و خارجی، قیمت بسیاری از محصولات برندهای خارجی افزایش زیادی یافته است. علاوه بر آن، این قیمت‌ها نیز ثابت نیستند و دایم دستخوش تغییر هستند و همین ثابت نبودن قیمت‌ها باعث شده تا برخی افراد سودجو، لپ‌تاپ، موبایل و تبلت را با قیمت‌های چندبرابری عرضه کنند. به همین خاطر، بسیار مهم است که کاربران از فروشگاه‌های اقدام به خرید کنند که علاوه بر قیمت‌های منصفانه و تضمین اصالت کالا، معتبر و قابل اعتماد هم باشد.

چرا از فروشگاه اینترنتی خرید کنیم؟

خرید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر مزایای بسیار زیادی دارد؛ از جمله می‌توان به صرفه‌جوئی در وقت و هزینه‌های رفت و آمد اشاره کرد. اما مهم‌تر از این موارد این است که در زمان خرید اینترنتی، می‌توان تمامی مدل‌های موردنظر خود را سرفرصت و با حوصله بررسی و با دیگر مدل‌ها مقایسه کرد.

البته، لذت خرید از فروشگاه‌های اینترنتی زمانی تکمیل می‌شود که از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی رستا یکی از فروشگاه‌های قابل اعتماد برای خرید انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، شبکه، مودم، قطعات کامپیوتری، لوازم اداری و لوازم جانبی است. این فروشگاه آنلاین علاوه بر عرضه‌ی محصولات اصل و باکیفیت، قیمت‌های منصفانه با تخفیف‌های روزانه نیز دارد.

رستا همچنین با برخورداری از نماد اعتماد الکترونیکی (ای‌نماد) این اطمینان را به کاربر می‌دهد که این فروشگاه اینترنتی تمامی قوانین و مقررات تجارت‌های الکترونیکی را رعایت می‌تواند. ای‌نماد در واقع هویت صاحب و محل فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک و زیر نظر وزارت صنعت و معدن اختصاص داده می‌شود. این نماد تاییدکننده‌ی صلاحیت فروشگاه‌های اینترنتی است.

هر محصول مرتبط به دنیای دیجیتال که نیاز داشته باشید را در فروشگاه رستا می‌توانید پیدا و خریداری کنید. اگر اهل گیم هستید، مدل‌های متنوعی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ در این فروشگاه عرضه می‌شود که همگی دارای ضمانت‌های چندین ماهه هستند. اگر اهل بورس و ترید کردن هستید، مدل‌های مختلفی از انواع لپ‌تاپ های هواوی  ، ایسوس و ... مناسب ترید را می‌توانید در این فروشگاه پیدا و با هم مقایسه کنید.

انواع موبایل‌ها از برندهای مختلف با ضمانت‌های متنوع شرکتی و گارانتی اصلی عرضه می‌شوند. شما می‌توانید محصولاتی که در محدوده‌ی بودجه شما هستند را در سایت رستا با هم مقایسه کنید و در نهایت، مدلی را خریداری کنید که بیشتر با نیازهایتان تناسب دارد.

انواع ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند هم در فروشگاه اینترنتی رستا موجود است که با قیمت مناسب و تنوع زیاد عرضه می‌شوند. اگر برای کامپیوتر خود به دنبال قطعه‌ای جدید هستید می‌توانید از این فروشگاه آنلاین سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان و با ضمانت بازگشت 7 روزه به دستتان برسد.

مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی

شما در فروشگاه‌های فیزیکی نمی‌توانید ساعت‌ها وقت را صرف بررسی ویژگی‌ها، مقایسه قیمت‌ها و گارانتی‌ها کنید. اما در فروشگاه‌های آنلاین این فرصت برای شما مهیا شده و می‌توانید هر ساعت از شبانه‌روز 7 روز هفته هر چند ساعت که دوست دارید را در صفحه‌های مختلف این فروشگاه‌ها بچرخید و محصولات مختلف را بررسی کنید.

از آن‌جا که فروشگاه رستا در شهر زیبای شیراز واقع شده است، سفارش مشتریان در این شهر در همان روز (غیر از روزهای تعطیل) تحویل داده می‌شوند. اما خرید مشتریان از شهرهای دیگر طی مدت 48 ساعت به دستشان می‌رسد. امکان پرداخت در محل نیز برای شهرهای تهران و شیراز وجود دارد و همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، خریداران می‌توانند تا 7 روز پس از خرید، کالای خریداری شده را مرجوع کنند.

مزیت خرید از رستا، قیمت‌های بسیار مناسب محصولات این فروشگاه و پیشنهادهای شگفت‌انگیز آن است. در پیشنهادهای شگفت‌انگیز رستا، هر هفته تعدادی از محصولات با تخفیف‌های عالی عرضه می‌شوند که فرصتی خوب برای خرید انواع لپ‌تاپ، موبایل و تبلت با قیمت‌های مناسب است.

مزایا خرید اقساطی

یکی از تفاوت‌های اصلی فروشگاه رستا با دیگر فروشگاه‌های آنلاین لپ‌تاپ و موبایل در این است که امکان خرید اقساطی را نیز برای کاربر مهیا کرده است.

با خرید اقساطی شما دیگر لازم نیست کل مبلغ خرید محصول موردنظرتان را یک‌جا پرداخت کنید و هر ماه مبلغی که توان پرداختش را دارید می‌پردازید. به این روش می‌توانید محصولات بیشتری خریداری کنید و تمامی وسایل الکترونیکی موردنیاز خود را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی رستا به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا به روش‌های مختلف، کالاهای دیجیتالی موردنظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. یعنی در واقع مشتری‌ها اول خرید می‌کنند و کالایشان را تحویل می‌گیرند و سپس به مرور و طی ماه‌های بعد، پول موبایل یا لپ‌تاپی که خریداری‌ کرده‌اند را می‌پردازند. این امر نیز به واسطه‌ی کارت‌های اعتباری و پلتفرم‌های مختلف مانند «اعتبارینو»، «دیجی‌پی»، «قسطا» و «والتا» انجام می‌شود.

روش خرید اقساطی به این صورت که شما یک کارت اعتباری دریافت می‌کنید و سپس با کمک آن، خرید خود را انجام می‌دهید. استفاده از این کیف پول‌های دیجیتالی بسیار شبیه استفاده از کارت بانکی است. در واقع شما این کارت‌های اعتباری را به مبلغ دلخواه شارژ ‌می‌کنید. سپس، مثل زمانی که با کارت بانکی خرید می‌کنید، با این کارت‌ها می‌توانید از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی یا فیزیکی در سراسر کشور خریدهای خود را انجام دهید. اما تفاوت این کارت‌ها با کارت بانکی در این است که لازم نیست از همان اول حسابتان پر باشد؛ چون شما می‌توانید هزینه‌ی خرید خود را بعداً به صورت اقساطی به تامین‌کننده‌کننده‌ی مالی بپردازید.

رستا، یک انتخاب درست

در این مطلب به معرفی فروشگاه اینترنتی رستا پرداختیم و توضیح دادیم که محصولات خریداری‌شده از رستا در کمتر از 48 ساعت به دست مشتری می‌رسند. حتی رستا با ضمانت اصالت کالا، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و 7 روز ضمانت بازگشت وجه این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که خرید از این فروشگاه اینترنتی درست‌ترین تصمیم آنهاست. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه اینترنتی رستا می‌توانید به لینک https://rasta724.com/ سر بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی