ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید گینر از داروخانه آنلاین مکمل شاپ

بحث امروز ما، بیشتر بر سر لاغری مفرط است؛ شاید از جهاتی اصلا بتوان لاغری بیش از حد را از چاقی، بدتر و ناراحت‌کننده‌تر دانست. عضلات ضعیف، بنیه ناکافی، ضعف سیستم ایمنی و پیدا نشدن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بحث امروز ما، بیشتر بر سر لاغری مفرط است؛ شاید از جهاتی اصلا بتوان لاغری بیش از حد را از چاقی، بدتر و ناراحت‌کننده‌تر دانست. عضلات ضعیف، بنیه ناکافی، ضعف سیستم ایمنی و پیدا نشدن لباس مناسب، تنها بخشی از معایب لاغری هستند. به دنبال همین معایب، ممکن است افراد برای افزایش وزن، راهکاری مختلفی را امتحان نمایند. یکی از همین راه‌ها که از قضا بسیار هم پرطرفدار محسوب می‌شود، استفاده از مکمل گینر است. در این گفتار کوتاه، قصد داریم نگاهی در مورد گینرها داشته باشیم و ببینیم که اصلا این مکمل چیست، چگونه باید از آن استفاده کرد و جوانب احتیاطی استفاده از آن چیست، همچینین قصد داریم چند مدل از گینرهای ایرانی فروش ترین پر فروش را برای شما بیان کنیم.

مکمل گینر چیست؟

زیبایی و هیکل خوب، همیشه به معنای لاغر بودن نیست؛ در اصل لاغری بیش از اندازه نیز درست مثل چاقی مفرط، ناپسند است. بسیاری از افراد، از چاقی و اضافه وزن رنج می‌برند؛ درست مثل همین دسته، عدۀ بسیاری نیز وجود دارند که با لاغری بیش از حد خود مشکل دارند. همانطور که وزن زیاد از مفهوم تناسب اندام به دور است، لاغری نیز به معنای داشتن وزن مناسب نیست.

به عنوان اولین سوال، باید اصلا بدانیم که گینر چیست و چه استفاده‌ای از آن می‌شود؟

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، گینر نوعی مکمل است که افراد، برای افزایش وزن از آن استفاده می‌کنند. ترکیبات این مکمل، معمولا از پروتئین، کبروهیدرات و بعضی اوقات چربی است؛ این سه در کنار هم، برای افزایش حجم عضلات، بسیار مفید هستند و در نتیجه در بالا رفتن وزن، نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

این نوع از مکمل‌ها، کالری بالایی دارند و می‌توانند با مصرف درست و به اندازه، در مدت کوتاهی وزن افراد را افزایش دهند. نسبت میزان پروتئین و کربوهیدرات در این مکمل‌ها، معمولا به صورت 1:2، 1:3 و یا 1:4 است. به طور مثال، در هر وعده گینر با میزان ترکیب 1:4، حدودا 25 گرم پروتئین و 75 گرم کربوهیدرات وجود دارد.

افراد زیر، به راحتی می‌توانند این مکمل را در رژیم غذایی خود، بگنجانند:

  • ورزشکارانی که به صورت منظم ورزش می‌کنند.
  • کسانی که دوست دارند رشد بیشتری را در عضلات خود داشته باشند.
  • کسانی که به ترمیم و ریکاوری سریع‌تر عضلات نیاز دارند.
  • و از همه مهم‌تر، کسانی که می‌خواهند وزن خود را افزایش دهند.

انواع گینر کدام است؟

گینر ها به دو نوع گینر افزایش وزن و گینر عضله ساز تقسیم می شوند، که فرق آنها فقط و فقط در درصد پروتئین و کربوهیدرات به کار رفته در آنها می باشد.

گینر های افزایش وزن بطور استاندارد دارای 85 گرم کربوهیدرات و 15 گرم پروتئین در 100 گرم می باشند، درصورتیکه گینرهای افزایش عضله ساز دارای 70 گرم کربوهیدرات و 30 گرم پروتئین در هر 100 گرم می باشند.

یک فرق اساسی دیگر مقدار کالری این دو مدل می باشد. گینر های افزایش وزن به دلیل مقدار بیشتر کربوهیدرات استفاده شده در آنها کالری بیشتری دارند و همین امر می تواند به افزایش وزن بیشتری کمک کند. از طرف دیگر گینر های عضله ساز علاوه بر افزایش وزن می تواند به افزایش حجم عضلانی نیز کمک کنند. گینر های عضله ساز به دلیل کالری کمتر نسبت به گینر های افزایش وزن، وزن کمتری به فرد مصرف کننده می دهند. افرادیکه در حال حاضر به افزایش وزن هرچه بیشتر نیاز دارند باید از گینر افزایش وزن استفاده کنند. در ادامه مطلب به دو نوع از گینرهای موجود در بازار اشاره می کنیم که یکی از آنها گینر عضله ساز و دیگری گینر افزایش وزن می باشد.  جهت خرید انواع مکمل گینر ایرانی، خارجی، افزایش وزن و عضله ساز می توانید از طریق داروخانه آنلاین مکمل شاپ اقدام نمایید.

  • گینر پرو کمپلکس دوبیس

گینر پرو کمپلکس دوبیس جزء دسته گینر های عضله ساز محسوب می شود. کربوهیدرات موجود در گینر پروکمپلکس دوبیس باعث افزایش ذخایر گلیکوژن عضلات ، در نتیجه افزایش انرژی ورزشکار گردیده همچنین از افت قند خون ورزشکاران جلوگیری می کند.

پروتئین وی: پروتئین وی بالا موجود در گینر پروکمپلکس دوبیس باعث می شود سطح آمینو اسیدهای خون بعد از مصرف بالا رود و ماهیچه پروتئین مورد نیاز خود را برای ساخت و ساز خیلی سریع دریافت کند و حجیم شدن ماهیچه ها خیلی سریع اتفاق بیافتد.

کازئین: کازئین موجود در گینر پروکمپلکس دوبیس توانائی داشتن حالت ژل در معده را دارد ، بنابراین میتواند یک حالت آهسته رهش از آمینو اسیدها را در جریان خون ایجاد کند که گاهی اوقات تا چندین ساعت میتواند باقی بماند ، این مساله نگهداری نیتروژن و سوخت و ساز بدن را بهتر میکند.

ویتامین  :B12ویتامین B۱۲ موجود در گینر پروکمپلکس دوبیس برای عملکرد خوب سیستم عصبی و همچنین ساخت خون لازم و ضروری است.

ویتامین B6: ویتامین B۶ موجود باعث خوش‌خلقی و مهربانی است. این ویتامین دارای خواصی است که روی عملکرد مغز تأثیر می‌گذارد. در واقع بیش‌ترین تأثیر این ویتامین روی ناقل‌های عصبی یعنی همان دوپامین و سروتونین است. این دو ناقل عصبی تأثیر زیادی روی خلق و خوی همه‌ی ما دارند.

ویتامین A: ویتامین A موجود کارایی برای بهبود بینایی افراد در نور کم مثل شب و حفظ سلامتی سطح چشم ، دفاع از بدن و سلامتی پوست است.

ویتامین  :Cویتامین C آنتی اکسیدان است ، یعنی در جریان خون قرار گرفته و اثر شیمیایی موادی که به بافت‌های بدن آسیب می‌رسانند را خنثی می‌کند. این ویتامین موجب محافظت پوست در مقابل آثار مخرب اشعه ماورای بنفش نور خورشید می‌شود. 

ویتامین  :Eویتامین E یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است. این ویتامین همچون ویتامین C خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و اثر شیمیایی مخربی که به بافت‌های بدن لطمه می‌زند را از بین می‌برد.

گینر پروکمپلکس دوبیس برای چه افرادی مناسب است:

  1. افرادیکه قصد افزایش وزن و حجم عضلانی را دارند.
  2. 2-       برای تامین انرژی حین تمرین.
  3. برای ریکاوری و پر کردن ذخایر گلیکوژن بعد از تمرین.
  4. ساختن عضلات با کیفیت

جهت خرید مکمل گینر دوبیس، می توانید از طریق داروخانه اینترنتی مکمل شاپ اقدام نمایید.

  • گینر ژن استار (Gain Genestar)

گینر ژن استار جزء دسته گینر های افزایش وزن محسوب می شود . گینر ژن استار محصول منحصر به فرد پروتئینی-کربوهیدراتی می باشد که تحت استانداردهای کیفی بالا فرموله و تولید شده است. آزمون های بالینی نشان داده که پس از تمرین، برای تحریک ساختن پروتئین های ماهیچه ای، مخلوطی از پروتئین آب پنیر(وی)، اسیدهای آمینه و کربوهیدرات ها بسیار موثرتر از مصرف کربوهیدرات ها به تنهایی است. افزودن پروتئین به میکس اسید آمینه و کربوهیدرات، تاثیرات آنابولیک را نیز افزایش می دهد. در این محصول نسبت به مس ژن استار از کربوهیدرات بیشتری استفاده شده است در نتیجه کسانی که هدفشان گرفتن وزن هرچه بیشتر می باشد بهتر است از این محصول استفاده کنند.

افرادیکه دچار کمبود وزن هستند می توانند نهایت بهره را از این مکمل ببرند. گینر ژن استار با کالری بالای خود می تواند شما را به سرعت در مسیر افزایش وزن قرار دهد.

یکی از ویژگی‌های بارز و مزایای این گینر ایرانی، آن است که علاوه بر کربوهیدرات و پروتئین متداول، دارای انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی هم هست؛ به طوری که از آن به عنوان یک مکمل کامل می‌توان استفاده نمود. جهت خرید گینر ژن استار می توانید از طریق داروخانه آنلاین مکمل شاپ اقدام نمایید.

خرید گینر ایرانی از داروخانه آنلاین مکمل شاپ

امروزه خرید مکمل گینر، نه تنها بسیار آسان و راحت است، بلکه بسیار پرریسک نیز هست! شاید باور نکنید اما بازار فروش مکمل، پر است از افراد سودجو و کلاهبردار که می‌تواند خرید چنین محصولاتی را به یک چالش تمام عیار تبدیل کند.

چاره کار اما آسان است؛ خرید از مراجع و مراکز معتبر و تایید شده؛ نمونه‌اش همین داروخانه آنلاین مکمل شاپ. این داروخانه آنلاین، یکی از معتبرترین مراکز فروش مکمل افزایش وزن و گینرهای ایرانی به حساب می‌آید و با سابقه درخشانی که در این زمینه دارد، می‌تواند ضامن سلامت شما، به هنگام مصرف این مکمل‌ها باشد.

پس اگر ورزشکار هستید و سخت به دنبال مکمل گینر باکیفیت و معتبر می‌گردید، همین الان سری به مکمل شاپ بزنید، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل، تحویل بگیرید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی