ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

گوشی جان‌سخت بلک ویو BV8800: اوج عملکرد و مقاومت

بلک ویو، یکی از برترین برندهای سازنده گوشی‌های جان سخت در دنیا از جدیدترین پرچمدارش به نام بلک ویو BV8800 رونمایی کرده که با قابلیت‌های قابل توجه و پیشرفت‌های چشمگیر، به رهبری بازار ادامه می‌دهد. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بلک ویو، یکی از برترین برندهای سازنده گوشی‌های جان سخت در دنیا از جدیدترین پرچمدارش به نام بلک ویو BV8800 رونمایی کرده که با قابلیت‌های قابل توجه و پیشرفت‌های چشمگیر، به رهبری بازار ادامه می‌دهد. اولین فروش این پرچمدار با یک تخفیف اولیه قابل توجه در تاریخ 10 ژانویه آغاز می‌شود.

بلک ویو BV8800 جدیدترین گوشی جان سخت این کمپانی با باتری غول‌پیکر محسوب می‌شود و گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به فعالیت در فضای آزاد و محیط‌های سخت است که روی شارژدهی بالا برای ارتباطات قابل اطمینان، ناوبری یا عملکرد دوربین برای ثبت تصاویر در ماجراجویی‌های خود و منظره‌های جذاب حساب باز می‌کنند.

پرچمدار جدید بلک ویو بهبودهای زیادی را نسبت به نسل‌های قبلی‌اش تجربه کرده و به مشخصات و قابلیت‌های قابل توجهی مجهز شده که از میان آن‌ها می‌توان به نمایشگر 90 هرتزی و دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی هوش مصنوعی با دید در شب اشاره کرد. این گوشی هوشمند در تمام جنبه‌ها می‌درخشد و تجربه یک گوشی پرچمدار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و انتظار می‌رود که بهترین گوشی جان سخت 2021 باشد.

به گفته «David Xu»، رئیس برند بلک ویو این کمپانی برای مدت 8 سال بطور تخصصی در بخش تحقیق و توسعه و ساخت گوشی‌های جان سخت فعالیت داشته:

«با 8 سال فعالیت تخصصی در زمینه تحقیق و توسعه و تولید گوشی‌های جان سخت، بطور بی‌وقفه برای علاقه‌مندان به فعالیت در فضای آزاد و کارگران در محیط‌های کاری سخت تلاش کرده‌ایم. جان سخت بودن در ذات ما است و نوآوری موجب رشد ما می‌شود. در حالی که گوشی‌های جان سخت یک بازار خاص را شامل می‌شود، ما تنها به ویژگی‌های کافی برای این بازار اکتفا نمی‌کنیم. ما در تلاشیم تا گوشی‌های جان سخت بلک ویو را با صنعت استاندارد موبایل همراه کنیم و با قابلیت‌های پیشرفته، آن‌ها را شکست‌ناپذیر و در عین‌حال مدرن کنیم. ما می‌خواهیم دستگاهی بسازیم که کاربران‌مان با اطمینان خاطر در محیط‌های سخت از آن استفاده کنند و به اندازه‌ای احساس غرور کنند که آن را به دوستان خود نشان دهند. بلک ویو BV8800 تمام چیزهایی که کاربران برای افتخار کردن به آن نیاز دارند را در اختیارشان قرار می‌دهد.»

به عنوان انعکاس چیزی که به اعتقاد Xu مشتریان می‌توانند به آن افتخار کنند، بلک ویو BV8800 با ارتقاها و قابلیت‌های جدید زیادی همراه است که کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نمایشگر فوق سریع 90 هرتزی

برای اولین بار مهندسان بلک ویو از یک نمایشگر 90 هرتزی استفاده کرده‌اند که در هنگام مشاهده و کار با محتوا، تجربه‌ای روان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مزیت اصلی این فناوری در هنگام نمایش محتوای سریع مانند ویدیوها و بازی‌ها قابل حس است. حتی در هنگام بررسی ایمیل‌ها یا استفاده از رابط کاربری برنامه‌ها مانند فیسبوک با عملکرد روان‌تری در مقایسه با نمایشگرهای 60 هرتزی روبه‌رو می‌شوید.

تراشه قدرتمند مدیاتک G96

مدیاتک G96 یک چیپست قدرتمند 8 هسته‌ای 4G است که دو هسته قدرتمند Cortex-A76 با فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-G57 دارد و قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در حالت کلی این پردازنده عملکرد بالایی را در پردازش داده، مولتی‌تسکینگ، زمان پاسخگویی و محتوای بصری به ارمغان می‌آورد.

دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی هوش مصنوعی با دید در شب

بلک ویو BV8800 به دوربین چهارگانه هوش مصنوعی با رزولوشن بالاتر نسبت به BV9900 با دید در شب مجهز شده است. لنز اصلی 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 از حساسیت نور و کیفیت رنگ بهتر بهره می‌برد که نتیجه‌اش بهبود کیفیت تصاویر با بافت و رنگ بهتر می‌شود. لنز دید در شب برای محیط‌های تاریک کاربرد بالایی دارد و امکان ثبت تصاویر و ضبط ویدیوها را برایتان فراهم می‌کند.

باتری 8380 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی

برای عاشقان گوشی‌های جان سخت، شارژدهی بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها است. مانند سری BV6600، گوشی BV8800 هم یک باتری با ظرفیت بالاتر از 8000 میلی آمپر ساعت دارد. اما این گوشی جدید از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند که در مدت 1.5 ساعت بطور کامل باتری غول‌پیکر 8380 میلی آمپر ساعتی‌اش را شارژ می‌کند.

Doke OS 3.0 مبتنی بر اندروید 11

BV8800 اولین دستگاهی است که بطور پیش فرض رابط کاربری Doke OS 3.0 دارد. این نرم افزار نسبت به Doke OS 2.0 پیشرفت زیادی داشته و شامل ژست‌های نوآورانه برای ناوبری، بارگذاری هوشمند برنامه، طراحی کاربرپسندتر، دفترچه یادداشت ارتقا یافته با پشتیبانی از ضبط صدا، دست خط، یادآوری و رمزگذاری می‌شود. این بهبودها یک ارتقای چشمگیر در زمینه طراحی یا روان بودن عملکرد به همراه دارند.

دوام و استقامت بالا با استاندارد MIL-STD-810H

گوشی‌های جان سخت بلک ویو در طول سال‌ها در سخت‌ترین محیط‌ها دوام آورده‌اند، با این حال گوشی BV8800 عملکرد بالاتری از خودش نشان می‌دهد. این گوشی هوشمند از استاندارد MIL-STD-810H به عنوان جدیدترین نسخه استاندارد نظامی MIL-STD-810 بهره می‌برد که شامل تغییرات بزرگی نسبت به نسخه قبلی‌اش یعنی MIL-STD-810G می‌شود. همانطور که می‌توان حدس زد، این دستگاه با استاندارد IP68 و IP69K در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی دارد.

در تاریح 10 ژانویه 2022 فروش گوشی بلک ویو BV8800 بطور محدود با قیمت 199.99دلار (با 100 دلار تخفیف ) آغاز می‌شود. برای دریافت کوپن و کسب اطلاعات بیشتر درباره بلک ویو BV8800 به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی