ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی کیف پول من ، مرجع خرید و فروش بیت کوین

روز به روز به تعداد علاقمندان به ارزهای دیجیتال افزوده می شود و بسیاری دوست دارند تا در این بازار جذاب سرمایه گذاری کنند. به همین دلیل به دنبال یک کیف پول و یا صرافی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

روز به روز به تعداد علاقمندان به ارزهای دیجیتال افزوده می شود و بسیاری دوست دارند تا در این بازار جذاب سرمایه گذاری کنند. به همین دلیل به دنبال یک کیف پول و یا صرافی مطمئن هستند.  ابتدا کمی در مورد اولین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین صحبت کنیم و سپس به بررسی یک کیف پول و صرافی ایرانی بپردازیم که توانسته در بین طرفداران ارزهای دیجیتال محبوبیت بالایی را به دست آورد. صرافی کیف پول من به عنوان یک کیف پول برای خرید ارز دیجیتال مانند بیت کوین معرفی می شود که در ادامه بیشتر در مورد این صرافی صحبت می کنیم و تمامی مزایای استفاده از آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کیف پول و فروش و خرید بیت کوین

کیف پول و فروش و خرید بیت کوین

در سال 2008 انقلاب بزرگی در بازار های مالی به وجود آمد. جایی که شخص ناشناسی به ساتوشی ناکاموتو مقاله ای منتشر کرد که یک پول اینترنتی به وجود آورده است به نام بیت کوین، از طریق این ارز دیجیتال می توان خرید های خود را در فروشگاه های معتبر جهان انجام داد و البته از طریق این ارز می توان برای هر شخصی در هر کجای جهان مبلغی را واریز کرد. بیت کوین پایه گذار بازاری عظیم بود که بعد از آن، ارز های دیجیتال دیگری نیز به وجود آمدند و رفته رفته به یک بازار بزرگ تبدیل شد. ویژگی های منحصر بفرد و بسیار خوب رمز ارزهای به وجود آمده باعث شده تا محبوبیت آن ها روز به روز در حال افزایش باشد و شاهد آن باشیم که به مرور شرکت ها و دولت های مختلفی این ارز های دیجیتال را به رسمیت بشناسند و از آن ها برای مبادلات خود استفاده کنند.

یکی از مزایایی که بیت کوین دارد، محدود نبودن به یک شخص یا سازمان است. به این گونه که ارز های فعلی که به عنوان ارز فیات شناخته می شوند در اختیار دولت ها هستند. در صورتی که بیت کوین در اختیار و سلطه هیچ گروه، سازمان یا دولت خاصی نیست. قوانینی برای ورود به این بازار و استفاده از ارز های دیجیتال وجود دارد و افرادی که قصد ورود به این بازار را دارند باید آن ها را بپذیرند. این قوانین برای همه قابل مشاهده است.

تاریخچه بیت کوین

این ارز دیجیتال به عنوان اولین ارز شناخته می شود و خود پایه گذار انقلابی در زمینه پرداخت های بین المللی بود. هنوز کسی نمی داند که سازنده این ارز دیجیتال کیست، کما اینکه برخی دیگر از همین ارزهای دیجیتال در سکوت ایجاد می شوند و کسی نمی داند که سازنده آن ها کیست. به همین دلیل بهتر است که در هنگام سرمایه گذاری دقت بسیار زیادی را داشته باشید.

امنیت استفاده از این ارزهای دیجیتال بسیار بالا است و حتی می توان آن ها را در کیف پول هایی که به عنوان کیف پول سرد شناخته می شوند، نگهداری کرد تا بابت از دست رفتن اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. در سمت دیگر می توان از کیف پول های گرم استفاده کرد که بر بستر اینترنت، دارایی شخص ذخیره می شود. اما نکته جالب تر اینجاست که امنیت بسیار بالایی دارد.

شاید بتوان گفت که مهمترین مزیت بیت کوین این است که برای استفاده از آن نیازی به کسب اجازه از بانک، دولت یا نهاد دیگری نیست و در نکته ای دیگر دولت ها می توانند با تولید نامحدود اسکنان میزان قیمت و ارزش آن را دستکاری کنند و باعث ایجاد تغییراتی در آن شوند. در صورتی که بیت کوین سقف و محدودیت عرضه دارد که تنها تا یک حدی این ارز تولید می شود. اما همه افراد می توانند در تولید آن مشارکت داشته باشند و با استخراج آن به سقف واحد عرضه یعنی 21 میلیون بیت کوین برسند.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

از زمان شکل گیری این ارز دیجیتال قیمت آن روز به روز در حال تغییر است و همیشه نوسان های شدید نزولی یا صعودی را تجربه کرده است. بیت کوین در سال 2021 توانست به یک رکورد تاریخی برسد. همین نکته کافی بود تا توجه ها بیشتر از گذشته به سمت بیت کوین جلب شود. هرچند که بسیاری از کارشناسان این قیمت را تنها شروعی برای اوج گیری بیت کوین می نامند و باور دارند که این ارز دیجیتال رشد های بسیار زیادی را تجربه خواهد کرد و در آینده بسیاری از کشورها آن را به رسمیت خواهند شناخت.

بسیاری فکر می کردند که سقف قیمت بیت کوین که در سال 2017 زده شد، دیگر تکرار نخواهد شد و این رشد قیمتی دیگر تکرار نخواهد شد. اما روند در سال 2021 اینگونه نبود و این ارز دیجیتال با رشد قابل توجه خود توانست سرمایه بسیاری از سرمایه گذاران را چندین برابر کند.

در سال 2020 و با شروع ویروس کرونا ترس از ریزش بازار کریپتو باعث شد تا عده بسیاری به این فکر کنند که ممکن است سرمایه آن ها از بین رود. به همین دلیل این ترس ها بر بازار حکم فرما شد و بیت کوین از قیمت 8000 دلار در طی چندین ساعت به قیمت 3600 دلار رسید.  اما کسانی که به خوبی از ارزش بالای بیت کوین باخبر بودند به سادگی می دانستند که این شرایط تنها یک فرصت ایده آل و راه ورود بسیار خوبی را در اختیار آن ها قرار داده است که بتوانند با قیمت بسیار کمی این ارز دیجیتال ارزشمند را خریداری کنند و با نگهداری آن به سود های کلانی برسند.

مرکز خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین

تا به اینجا اطلاعات مختصری در مورد ارز دیجیتال بیت کوین به دست آوردیم و متوجه شدیم که همیشه برخلاف ادعای برخی ها که می گویند آینده چندانی را نمیتوان برای آن در نظر گرفت، اما بیت کوین با رشد های بسیار خوبی مواجه شده است و حتی بیت کوین به عنوان پشتوانه ای برای به وجود آمدن ارز های دیجیتال دیگر عمل کرده است. اگر شما هم به این بازار علاقمند هستید و می خواهید با وارد شدن به این بازار از جمله سرمایه گذاران بیت کوین باشید، می توانید از طریق سامانه کیف پول من این کار را انجام دهید.

همه ما می دانیم که ثبت نام در صرافی های خارجی و استفاده کردن از آن ها ممکن است منجر به بسته شدن حساب کاربری ما شود. به همین دلیل بهتر است از روش های جایگزینی استفاده کنیم که این مشکل به وجود نیاید. صرافی کیف پول من با شناخت دقیق این نیاز تصمیم گرفت تا برای کمک به کاربران ایرانی که علاقمند به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال هستند، سامانه ای را طراحی و پیاده کند که همه افراد بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند و هیچ کدام از مشکلات گفته شده بالا را نداشته باشند. کافی است همین حالا از طریق آدرس رسمی این سامانه (kifpool.me) به این صرافی وارد شوید و برای معامله ارز دیجیتال بیت کوین مراحل زیر را طی کنید.

حال کافی است تا در این صفحه کمی به پایین اسکرول کنید تا بخش ارزهای موجود در این صرافی را مشاهده کنید.

در این بخش می توانید با انتخاب شروع معامله در بخش مربوط به ارز دیجیتال بیت کوین به صفحه معامله ارز بیت کوین وارد شوید.

در بخشی که در بالا مشاهده می کنید شما می توانید به سادگی و با انتخاب مقدار بیت کوین خود؛ قیمت لحظه ای و بروز آن را مشاهده کنید. همچنین با استفاده از تب تاریخچه می توانید روند این ارز را مورد بررسی قرار دهید و قیمت آینده آن را پیش بینی کنید. با جایگذاری مقادیر دلخواه می توانید روی دکمه خرید بیت کوین کلیک کنید تا وارد بخش پرداخت شوید.

در این بخش می توانید هر ارزی را خرید و فروش کنید. در پایان مقدار ارز دیجیتال بیت کوینی که خریداری کردید به کیف پول شما در همین سامانه منتقل می شود که می توانید آن را نگهداری کنید تا در آینده شاهد سود های بسیار خوبی برای خود باشید.

دلایل انتخاب کیف پول من به عنوان یک صرافی کامل ایرانی

مشکل تحریم ها باعث می شود تا ما نتوانیم از صرافی های خارجی استفاده کنیم و برای انجام معاملات دچار مشکل شویم. اما اگر از صرافی های داخلی برای این کار استفاده کنیم هیچ مشکلی به وجود نمی آید و می توانیم به سادگی و با استفاده از کیف پول ملی خودمان اقدام به خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری کنیم. در زیر به برخی از عواملی اشاره می کنیم که با توجه به این عوامل می توان گفت که صرافی کیف پول من یک صرافی کامل ایرانی است.

سابقه بسیار خوب

یکی از عواملی که باعث شده تا ما این صرافی را پیشنهاد کنیم این است که رزومه بسیار خوبی دارند و در مدت زمان فعالیت خود توانسته اند رضایت تعداد بسیار زیادی از مشتریان خود را به دست آورند. همچنین در پشت صحنه این صرافی تیمی قدرتمند قرار دارد که به خوبی تمام مشکلاتی که کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند را می شناسند و در جهت بهبود تجربه کاربری آن ها در حال به‌روز کردن و آپدیت بخش‌های مختلف سامانه هستند.

تنوع ارزهای دیجیتال

به جرات می توان گفت که تنها صرافی ایرانی که توانسته است تعداد بسیار زیادی ارز دیجیتال را به سامانه خود اضافه کند، کیف پول من بوده است که با استفاده از آن می توان بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال را معامله کرد. همچنین همه افراد می توانند با استفاده از این سامانه هر نوع ارز دیجیتالی را خریداری کنند. آن ها بر این باورند که هر هفته ارزهای دیجیتال جدیدی را به سامانه خود اضافه می کنند تا کاربران بتوانند آن ها را خریداری کند.

احراز هویت سریع

در بسیاری از صرافی های ارز های دیجیتال مشاهده شده که چندان اهمیتی به احراز هویت نمی دهند و روند احراز هویت کاربران زمان‌بر است. در حالی که در سامانه کیف پول من اینگونه نیست و آن ها به سرعت درخواست‌های احراز هویت که از سوی کاربران به ثبت می‌رسد را بررسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن ها پاسخ می دهند تا کاربر بتواند در یک مدت زمان بسیار کم احراز هویت خود را انجام دهد و دنیای ارزهای دیجیتال وارد شود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

 تیم پشتیبانی این صرافی به گونه ای عمل می کند که در ۲۴ ساعت و در هفت روز هفته  آنلاین هستند و پاسخگویی تمامی مشکلات و سوالات کاربران خود هستند. همین حالا می توانید در زمان خواندن این مقاله به بخش حساب کاربری خود وارد شوید و با پشتیبانی این تیم در ارتباط باشید. خواهید دید که آن ها به سرعت پاسخگویی کاربران خود هستند و همین باعث شده تا آن ها به عنوان یک تیم قدرتمند شناخته شوند.

جمع بندی

معیار های بسیاری وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن ها صرافی ارزهای دیجیتال ایرانی را با استفاده از آن سنجید اما آنچه که بیشتر از همه اهمیت دارد سریع بودن، تنوع بسیار و کارمزدهای کم یک صرافی است که سامانه کیف پول من به خوبی تمامی این ویژگی ها را در خود دارد و همین امر باعث شده تا سیل عظیمی از کاربران و معامله‌گران به سمت این سامانه هجوم بیاورند و از تمامی خدمات آن استفاده کنند. برای خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین  و ارز شیبا می توان از طریقی که در بالا معرفی شد به این سامانه وارد شوید و تمامی معاملات خود را به ثبت برسانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehdi Hasanlo
    Mehdi Hasanlo | ۳ فروردین ۱۴۰۱

    دوستان کسی از کیف پول استفاده نکنه بعنوان کسی که چند ماه سابقه استفادشو دارم متاسفانه باید بگم این نرم افزار «کیف پول من» مخصوص برای کلاهبرداری طراحی شده، و کم کم داراییتونو بالا میکشه، درست مثل بلایی که سر من اورد... اصلا از خودتون پرسیدید چرا این نرم افزار اینقدر زیرزیرکی و پنهانی تبلیغ میشه؟؟؟ !!! چرا جاهای معتبر نیست؟؟؟ !!! چرا اجازه نمیدن نظرات کاربرانش ثبت و به نمایش در بیاد؟؟؟؟؟

  • هادی جلیلی بال
    هادی جلیلی بال | ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

    تا الان که اذیت نشدم

مطالب پیشنهادی