ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

روش های درآمدزایی با آموزش مکس ویویدویژوال

یکی از روش هایی که میتوانید به سرعت به درآمدهای بالا در زمینه شبیه سازی و مدلسازی برسید، یادگیری نرم افزار تری دی مکس هست. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار مکس شروع به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از روش هایی که میتوانید به سرعت به درآمدهای بالا در زمینه شبیه سازی و مدلسازی برسید، یادگیری نرم افزار تری دی مکس هست. شما میتوانید با استفاده از نرم افزار مکس شروع به ساخت مدل های سه بعدی برای طراحی ساختمان، طراحی نمای داخلی خانه و حتی بازی و انیمیشن کنید و از این راه کسب درآمد فوق العاده ای را تجربه کنید.

به نقل از سایت آموزشی ویویدویژوال، با همه گیری ویروس کرونا و شکل گیری محدودیت های کرونایی بسیار در سرار کشور، خیلی  از شرکت ها و سازمان ها اقدام به فعالیت بصورت دورکاری کردند.یکی از کسب و کارهایی که در همین زمان شروع به فعالیت های دورکاری کرد صنعت مدلسازی و شبیه سازی سه بعدی بود که به راحتی متخصصان این حوزه توانستند در محل امن و دور از هیاهوی محل کار در خانه شروع به فعالیت کاری خود کنند.به همین علت یادگیری و آموزش مکس پیشرفته بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفت.سایت های آموزشی بسیاری نظیر ویویدویژوال، فرادرس، تری دی مکس کلاس و ..... اقدام به آموزش مکس کرده اند.

راه های درآمدزایی از مکس

همانطور که پیشتر گفته شد برای درآمدزایی از نرم افزار مکس راه های متفاوتی وجود دارد.امروز ما میخواهیم روش های مختلف درآمد زایی از این نرم افزار را به شما معرفی کنیم.

درآمدزایی از صنعت بازی سازی و گیم

قبل تر گفتیم که برای درآمدزایی از نرم افزار مکس راه های متفاوتی وجود دارد.یکی از این روش ها صنعت پرپول بازی سازی و گیم هست.بازی سازی یکی از رشته هایی است که کاربرهای زیادی از نرم افزار 3D Stuidio max در آن مشغول به کار هستند. بازی های زیادی از زمان های قبل تا به امروز با این نرم افزار ساخته شدند مثل war craft, halo, tomb rider  و بسیاری دیگر.امروزه خیلی از استودیوهای بزرگ بازی سازی و گیم مثل unit image از طرفدارهای پروپا قرص نرم افزار مکس هستند.

درآمدزایی از جلوه های ویژه

وقتی حرف از جلوه های ویژه زده میشود نرم افزار مکس حرف های زیادی برای گفتن دارد.مکس یک بستر مناسب برای تولید وساخت جلوه های ویژه هست که علاوه بر امکانات مهیجی که خود نرم افزار مکس دارد پلاگین های زیادی در این زمینه وجود دارند که برروی مکس نصب میشوند و توانایی کار را چندین برابر بیشتر میکنند.

درآمدزایی از انیمیشن

امکانات زیادی برای انیمیشن سازی در مکس وجود دارد و انیمیشن های زیادی با استفاده از نرم افزار تری دی استودیو مکس تهیه و تدوین شدند.انیمیشن های کوتاه و بلند سینمایی که بارها جوایز زیادی را از آن خود کرده اند.

درآمدزایی از معماری و طراحی

این نرم افزار سال هاست که در زمینه شبیه سازی معماری، حرف اول را در کنار نرم افزار های مشابه میزند.بسیاری از استودیوهای شبیه سازی معماری در دنیا از نرم افزار مکس استفاده میکنند، مکس توانایی بسیار زیادی در مدلسازی دارد و رابطه و تعامل خوبی که با نرم فزارهای حوزه معماری و مهندسی، مثل اتوکد، رویت، راینو، اسکچاپ و ..... دارد که باعث محبوبیت بسیار زیاد بین شبیه سازان معماری شده.

درآمدزایی از تبلیغات

کاربرد دیگر نرم افزار مکس، استفاده از این نرم افزار در بخش تبلیغات میباشد.این مورد هم یک مارکت و بازار بسیار بزرگ برای 3D آرتیست ها میباشد، بسیاری از متخصصان این نرم افزار درآمدهای بسیار بالایی در این زمینه بدست می آورند.صنعت تبلیغات به شدت گرایش به شبیه سازی سه بعدی آورده و از نرم افزار مکس هم به فراوانی در این زمینه کمک گرفته شده.

درآمدزایی از تولید آبجکت

امروزه ساخت و تولید مدلهای سه بعدی که در صنعت معماری و گیم استفاده میشوند خیلی محبوب شده و به کمک نرم افزار تری دی استودیو مکس میتوانید در این عرصه  نیز کسب درآمد، حتی به صورت دلاری داشته باشید.فراهم کردن بستری که 3D آرتیست ها دانلود آبجکت را به سادگی و بدون دردسر بتوانند انجام دهند منبع پردرآمدی را برای شما ایجاد میکند.

تمامی مورد های که گفته شده را شما میتوانید با زمان گذاشتن و یادگیری مهارت های نرم افزار مکس بدست بیاورید.درهرصورت ممکن است برای برخی از آن ها با صرف زمان کمتری به تخصص برسید و برخی هم زمان بیشتری را بسته به تخصصی تر بودن حوزه از شما بگیرند.اما تمامی روش های گفته شده درصورت تخصصی شدن شما، به راحتی قابل استفاده و کسب درآمد میباشد.

منبع: ویویدویژوال

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی