ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مرجع خرید و قیمت کارتریج در الوکارتریج

کارتریج یا تونر استوانه‌ای است که به عنوان مخزن رنگ در دستگاه‌های پرینتر تعبیه شده است و انواع آن با توجه به نوع پرینتر تفاوت دارد. دستگاه پرینتر یکی از تجهیزات جانبی رایانه در بیشتر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کارتریج یا تونر استوانه‌ای است که به عنوان مخزن رنگ در دستگاه‌های پرینتر تعبیه شده است و انواع آن با توجه به نوع پرینتر تفاوت دارد. دستگاه پرینتر یکی از تجهیزات جانبی رایانه در بیشتر ادارات و شرکت‌ها کاربرد دارد. جوهری که برای چاپ اسناد و عکس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، در داخل کارتریج به عنوان منبع نگهداری جوهر ذخیره می‌شود. این تجهیزات بهتر است که از بهترین مرجع خرید و قیمت کارتریج یعنی فروشگاه اینترنتی معتبر الوکارتریج خریداری شود. این فروشگاه مرجع تخصصی فروش و عرضه کارتریج، هد پلاتر، فکس، اسکنر و غیره در ایران است. قیمت کارتریج‌ عرضه شده در این فروشگاه بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌تر از فروشگاه‌های دیگر است. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های فروشگاه الوکارتریج و قیمت کارتریج hp صحبت کنیم.

کارتریج چیست و چگونه در پرینتر کار می‌کند؟‌

امروز دستگاه پرینتر به یکی از وسایل ضروری در سازمان‌ها، شرکت‌ها، مراکز آموزشی، اداره‌ها و برخی از منازل کاربردهای زیادی دارد. به بخش استوانه‌ای شکل در دستگاه‌های پرینتر که با ذخیره رنگ در خود به پروسه چاپ کمک می‌کند، کارتریج می‌گویند. کارتریج‌ها انواع پختلفی دارند و در دو گروه جوهرافشان و لیزر تولید می‌شوند. کارتریج جوهرافشان در پرینترهای جوهرافشان قطرات ریزجوهر را با استفاده از منافذ و سوراخ‌های بسیار ریز موجود در هد به رو کاغذ می‌پاشد و باعث چاپ تصاویر رنگی یا سیاه و سفید با کیفیت بالا می‌شود‌. در این نوع کارتریج از سه رنگ اصلی زرد، آبی و قرمز  به همراه رنگ مشکی استفاده می‌شود.

البته در برخی از پرینترها از شش رنگ استفاده می‌شود و در کنار رنگ‌های اصلی رنگ آبی روشن، قرمز روشن و زرد روشن نیز کاربرد دارد.‌ نوع دیگری از کارتریج در پرینتر‌های لیزری کاربرد دارد که به جای جوهر با استفاده از پودر تونر به انجام فرآیند چاپ کمک می‌کند. تونر پودری به رنگ‌های سیاه، قرمز، آبی و زرد است که در داخل کارتریج لیزری ریخته می‌شود و از جوهر گران‌تر و البته ماندگارتر است. قیمت کارتریج لیزری نسبت به قیمت کارتریج جوهرافشان ارزان‌تر است. انواع کارتریج لیزری موجود در بازار شامل کارتریج اصل یا اورجینال، کارتریج طرح اورجینال و کارتریج شارژی می‌باشد.

کارتریج‌های اصل توسط شرکت‌های معتبر تولید می‌شوند و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. کارتریج‌های طرح اورجینال بیشتر در کشور چین ساخته می‌شوند و کیفیت‌های مختلفی دارند. کارتریج‌های شارژی نیز برای بعد از استفاده دوباره شارژ شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارتریج‌های جوهرافشان برای چاپ عکس از انواع لیزری مناسب‌تر هستند و کارتریج‌های لیزری درچاپ متن عملکرد بسیار خوبی دارند. دلیل بالا بودن قیمت کارتریج‌های لیزری از جوهر افشان این است که سرعت بسیار بالایی دارند و در مدت کوتاهی می‌توانند تعداد زیادی چاپ انجام دهند.

قیمت کارتریج طرح با کارتریج اورجینال چه تفاوتی دارد؟‌

کارتریج‌های اورجینال و اصل از کیفیت بالایی برخوردار هستند و میزان خرابی در آن‌ها بسیار اندک است. این تجهیزات توسط شرکت‌های معتبر و معروف تولیدکننده کارتریج مانند شرکت هیولت پاکارد یا hp ساخته می‌شوند و در ساخت آن‌ها از مرغوب‌ترین و استانداردترین مواد اولیه استفاده شده است. به همین دلیل قیمت کارتریج اصل همواره از انواع طرح گران‌تر می‌باشد. کارتریج‌های طرح از روی انواع اصل طراحی و ساخته شده‌اند اما از لحاظ کیفیتی به آن‌ها نمی‌رسند و بنابراین قیمت کارتریج طرح همواره از انواع اصل و اورجینال پایین‌تر است. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که در بین کارتریج‌های طرح نیز ممکن است محصول باکیفیت وجود داشته باشد.

با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران واردات کارتریج‌های اصل محدود شده است  و قیمت این تجهیزات پرینتر با توجه به نوسانات ارز به میزان زیادی افزایش یافته است. بنابراین خرید کارتریج‌های طرح با کیفیت قابل قبول نیز می‌تواند مقرون به صرفه باشد. فقط باید توجه شود که از فروشگاه‌های نامعتبر محصولات طرح را با قیمت اصل خریداری نکنید. برای تشخیص کارتریج طرح و اصل حتما به بسته‌بندی و جعبه کارتریج دقت کنید. بر روی جعبه محصولات اصل هولوگرام شرکت تولید کننده حک می‌شود‌. در چاپ هولوگرام‌های اصل فناوری‌های پیشرفته‌ای به کار می‌رود به طوری که هنگام جدا کردن از جعبه هیچ آسیبی به هولوگرام وارد نخواهد شد. علاوه بر هولوگرام به تاریخ تولید کارتریج که اغلب در پشت جعبه نوشته شده نیز توجه کنید.

قیمت کارتریج hp نسبت به سایر کارتریج‌ها چه تفاوتی دارد؟

 شرکت hp یا هیولت پاکارد شرکتی چند ملیتی است که محصولات با کیفیت و بسیار متنوعی را تولید و روانه بازار می‌کند.‌ افرادی که از محصولات این شرکت فناوری اطلاعات آمریکا استفاده می‌کنند به کیفیت بالای تولیدات آن پی برده‌اند. یکی از پرطرفدارترین محصولات عرضه شده توسط شرکت هیولت پاکارد کارتریج hp نام دارد. از این کارتریج در پرینترهای لیزری استفاده می‌کنند. قیمت کارتریج اچ‌پی به عوامل متعددی بستگی دارد. این محصول در انواع اصل و اورجینال، انواع طرح و انواع شارژی وجود دارد. قیمت کارتریج hp اصل نسبت به سایر مدل‌ها گران‌تر است و از کیفیت بالاتری برخوردار است.

ظرفیت چاپی آن نیز از مدل‌های شارژی و طرح بالاتر است. قیمت کارتریج hp مدل طرح از انواع اورجینال ارزان‌تر و از انواع شارژی گران‌تر است و عمر مفیدی دارد. انواع شارژی نیز با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند و بعد از اتمام تونر می‌توان مجددا آن‌ها را شارژ و استفاده کرد. بسیاری از سودجویان بازار کارتریج‌های تقلبی را با نام کارتریج hp اصل با قیمت بالایی به مشتری‌ها می‌‌‌فروشند. مشتری بعد از مشاهده کیفیت صفحه‌های چاپ شده توسط پرینتر به تقلبی بودن کارتریج پی می‌برد. برای خرید کارتریج با قیمت مناسب همواره به دنبال سایت‌های معتبر مانند الوکارتریج باشید. قبل از خرید بسته‌بندی محصولی را که خریداری می‌کنید به خوبی مورد بررسی قرار دهید و با اسکن برچسب امنیتی روی بسته از اصالت کارتریجی که خریده‌اید، اطمینان حاصل نمایید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت کارتریج hp به دلیل وارداتی بودن این محصول به نوسانات بازار ارز نیز بستگی دارد.

خرید انواع کارتریج از فروشگاه اینترنتی الوکارتریج

قیمت کارتریج در فروشگاه اینترنتی الوکارتریج بسیار مناسب است. این فروشگاه به عنوان سایت برتر اطلاع‌رسانی به مشتریان و جامعه انفورماتیک ایران کمک می‌کند که به راحتی به قیمت کالاهای الکترونیک و دیجیتال دسترسی داشته باشند و از تحولات صورت گرفته در بازار سخت‌افزار آگاه شوند. برای خرید کارتریج از  این فروشگاه می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی https://www.aloocartridge.com/ اقدام کنید. مشتریان فروشگاه الوکاتریج تا هفت روزمهلت دارند که محصولات خریداری شده را به این فروشگاه پس بدهند و هزینه خود را دریافت نمایند. این موضوع نشان از اعتبار بالای این فروشگاه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و دریافت مشاوره از کارشناسان با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی