ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کراکن کارت ، راه جدید خاص بودن

حتما با کراکن تیم و فروشگاهشان که در زمینه پرداخت ارزی و تهیه اشتراک فعالیت میکنند آشنا هستید. حالا کراکن تیم نوآوری جدیدی را وارد بازار ایران کرده و شما در این مقاله با کراکن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حتما با کراکن تیم و فروشگاهشان که در زمینه پرداخت ارزی و تهیه اشتراک فعالیت میکنند آشنا هستید. حالا کراکن تیم نوآوری جدیدی را وارد بازار ایران کرده و شما در این مقاله با کراکن کارت آشنا میشوید. قطعا برای شما پیش اومده که بخواین برای خودتان و یا کسب و کارتان کارت ویزیت تهیه کنید. شما باید حداقل 1000 عدد کارت چاپ کنید و هربار برای معرفی یک کارت به فرد مقابل بدید ، حالا وقشته بگیم که این روش منسوخ شده! کراکن کارت به جای هزار عدد فقط یک عدده ولی برای میلیون ها بار استفاده ! چطوری؟

حتما اسم تکنولوژی NFC به گوشتون خورده. کراکن کارت با استفاده از تکنولوژی NFC اطلاعات شما را فقط با نگه داشتن کارت زیر موبایل فرد مقابل در قالب یک لینک به گوشی فرد مقابل میرسونه ، جالب نیست؟

پشتیبانی موبایل ها

به جرات میشه گفت امروزه 95 درصد موبایل های موجود در بازار ایران از این تکنولوژی پشتیبانی میکنند.

برای آیفون از سری آیفون 7 به بعد تمامی دستگاه ها پشتیبان و صاحب چیپ NFC شدند و از سری آیفون X به بعد چیپ ان اف سی موبایل ها به صورت خودکار و مادام العمر فعال هستند و حتی نیازی به روشن کردن آن نیست!

و اما سامسونگ که از اولین پشتیبان های این تکنولوژی بود هم از سال 2013 به بعد تقریبا تمامی موبایل های خود را پشتیبان ان اف سی کرد و برندهای دیگر که داخل ایران هستند مانند: شیائومی ، هواوی و... تقریبا تمام مدل های رده بالای آنها از این قابلیت پشتیبانی میکنند. برای دیدن لیست دقیق موبایل های سازگار میتونید به پیج کراکن کارت مراجعه کنید و در قسمت هایلایت این لیست را چک کنید.

نصب اطلاعات

حجم کراکن کارت برای ذخیره ی یک لینک کاملا مناسب است. حالا شما میتوانید در وبسایت های پروفایل ساز یک پروفایل دقیق شامل: نام ، ایمیل، تمامی شبکه های اجتماعی ، آدرس و لوکیشن و هزاران اطلاعات را داخل لینک کراکن کارت خود تنظیم کنید ، این قابلیت در وبسایت کراکن کارت هم فعال است و میتوانید اطلاعات خود را در وبسایت کراکن کارت ذخیره کنید و هرزمانی که لازم بود اطلاعات خود را تغییر دهید. اصلی ترین سوال مشتریان همیشه این بوده است که تغییر اطلاعات و تنظیم آن توسط خود کاربر انجام میشود؟ کراکن تیم این امکان را برای شما فراهم کرده است. حتی شما میتوانید مستقیم اینستاگرام و یا وبسایت خود را روی کراکن کارت تنظیم کنید.

شیوه خرید و ارسال

برای خرید کراکن کارت میتوانید از طریق وبسایت رسمی اقدام به خرید کنید و سفارش شما بین 2 تا 4 روز کاری توسط پست به دست شما عزیزان میرسد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ashnas
    ashnas | ۲۴ دی ۱۴۰۰

    متاسفم برای دیجیاتو که نظرات منفی رو پاک میکنه. همین میشه که زومیت اینهمه کامنت میگیره ولی شما هیچی. من کامنت گذاشتم ولی پاک کردید. فقط باید تاسف خورد به حالتون

  • ashnas
    ashnas | ۲۴ دی ۱۴۰۰

    دیجیاتو دوران افول تو هم سر رسیده انگار. همش اشتباه. همش خطا. تمام لینکهایی که گذاشتی اشتباه هستن. آدرس لینکا اینه :
    file:///C:/Users/Zahra/Downloads/krakencard.me

مطالب پیشنهادی