ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی و خرید انواع ال سی دی

فروشگاه باتری اورجینال که ارائه دهنده انواع ال سی دی های رو کاری، سامسونگ و شیائومی می باشد این مقاله تلاش بر آن دارد تا درباره مطالب فوق الذکر مطالبی ارائه نماید. ال سی دی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروشگاه باتری اورجینال که ارائه دهنده انواع ال سی دی های رو کاری، سامسونگ و شیائومی می باشد این مقاله تلاش بر آن دارد تا درباره مطالب فوق الذکر مطالبی ارائه نماید.

ال سی دی رو کاری

از جمله متداول ترین تعمیراتی که در خصوص تلفن های همراه صورت می گیرد شکستن ال سی دی آن می باشد. از آنجای که تلفن های همراه امروزی دارای کیفیت بسیار بالا و سایز بزرگ می باشند به طور یقین گران قیمت ترین قطعه از تلفن همراه ال سی دی خواهد بود، از طرفی دیگر به همان میزان هزینه تعمیر آن نیز از جانب تعمیر کنندگان بالا می باشد به طور یقین در 95 درصد از موارد تعمیر یا تعویض ال سی دی تلفن همراه گران قیمت ترین تعمیری شمرده می شود که بر روی تلفن همراه های با نمایشگر لمسی صورت می پذیرد.

برای پایین آوردن قیمت تعمیر ال سی دی تلفن های همراه راه حل های زیادی وجود دارد به عنوان مثال می توان از ال سی دی های که اورجینال نیست و به آنها ال سی دی های کپی گفته می شود استفاده کرد. شایان ذکر است که این ال سی دی های غیراورجینال در مقایسه با ال سی های اورجینال و اصل دارای کیفیتی پایین تر می باشند و همچنین دارای هزینه کمتری نیز هستند.

اما ال سی دی های که تحت عنوان اورجینال یا OEM شناخته شده اند قطعه های می باشند که به عنوان قطعه جانبی از جانب شرکت های که گوشی تلفن همراه را ساخته و وارد بازار کرده است مورد تایید قرار گرفته است. واژه OEM از جانب شرکت های که گوشی تلفن همراه در بازار عرضه می کنند به عنوان یک نشان بر روی وسایل جانبی که وارد بازار می کنند درج می کنند که نشانه ی اصالت قطعه آن شرکت می باشد که این مسئله وجه تمایز ال سی دی های اورجینال از غیر اورجینال را مشخص می کند.

به خاطر داشته باشید که در بازار موبایل و تعمیر قطعات آن ال سی دی های متفاوتی وجود دارد که از این میان ال سی دی های اورجینال که معمولاً از جانب شرکت های سازنده قطعات موبایل ساخته می شود گران قیمت تر هستند و نسبت به ال سی های غیراورجینال و طبیعی است که این قطعات نسبت به دیگر قطعات از کیفیت بهتری برخوردار باشند

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد علاوه بر ال سی دی های اورجینال دسته دیگری هم وجود دارد که در بازار به نام ال سی دی های کپی شناخته می شوند در بازار از ال سی دی های کپی با نام های ال سی دی درجه یک، ال سی دی کپی، ال سی دی چینی، ال سی دی گرید A، ال سی دی گرید A+  نام برده می شود که تمامی آنها به غیر از ال سی دی های اورجینال توسط شرکت های سازنده گوشی های تلفن همراه مورد تایید قرار نمی گیرند و این دسته از ال سی دی های غیر اورجینال که بی کیفیت هستند توسط شرکت های نامعتبر وارد بازار می شوند و چون کیفیت کمتری دارند طبیعتاً نسبت به ال سی دی های اورجینال قیمت بسیار کمتری دارند که این کاهش قیمت تنها مزیت کوتاه مدت برای صاحبان گوشی های همراه می باشد که بتوانند گوشی خود را تعمیر کنند.

خرید ال سی دی شیائومی

مجموعه فروشگاه باتری اورجینال به عنوان مرکز تخصصی شیائومی آماده  ارئه دهنده جامع ترین و بهترین لیست تاچ و ال سی دی شیائومی xiaomi در ایران می باشد. مجموعه فروشگاه باتری اورجینال این توانایی  را دارد که از مدل های قدیمی تا جدید ترین ال سی دی ها را برای مشتریان عزیز فراهم نماید. خرید تاچ و ال سی دی شیائومی  به صورت رایگان در مجموعه فروشگاه باتری اورجینال تنها یکی از مزیت های این فروشگاه می باشد .قیمت تاچ و ال سی دی شیائومی در مجموعه ما به دلیل واردات مستقیم از شرکت های معتبر سازنده موبایل بسیار مناسب می باشد .مجموعه فروشگاه باتری به عنوان نماینده شیائومی فقط از تاچ و ال سی دی های اورجینال استفاده می کند و ضمانت سلامت و اصالت کالا را به مشتریان عزیز نشان می دهد .لازم به کر است که یکی از مهمترین مزیت های  تاچ و ال سی دی های گوشی شیائومی نسبت به دیگر برنده های معروف گوشی در بازار این است که قیمت پایین تری دارند و در کنار آن از کیفیت بهتری نیز برخوردارند.

خرید ال سی دی سامسونگ

از جمله خدمات دیگری که فروشگاه باتری اورجینال ارائه می نماید ال سی دی سامسونگ می باشد مشتریان محترمی که تمایل به خرید ال سی دی سامسونگ دارند می توانند به فروشگاه باتری اورجینال مراجعه نمایند. ال سی دی سامسونگ قطعه ای از جنس شیشه می باشد و لایه ای جهت حفاظت از همه ی اجزای ال سی دی می باشد. در حقیقت در حرکت لمسی ما با این لایه مواجه می شویم این صفحه گرمای دست را به لایه های بعدی انتقال می دهد. این لایه قرار میگیرد تا آسیب وارده به گوشی مانند رطوبت یا ضربه به حداقل برسد. اغلب به این قطعه گوریلا گلس گفته می شود. توجه داشته باشید  که این قطعه با گلسی که پس از خریداری گوشی توسط کاربران نصب می شود یکسان نیست. این لایه را کارخانه بر روی گوشی نصب می نماید و لایه ای بسیار محکم و با دوام است. گلس اصلی باعث می شود به ال سی دی اصلی خط و خش وارد نشود. این قطعه به صورت مکانیزه و هوشمند بر  روی نمایشگر اصلی نصب می شود.

تاچ یا دیجیتایزر درست در لایه ی زیرین گلس اصلی گوشی لایه ی تاچ قرار گرفته است. این امکان وجود دارد که شما همه ی این ها را یکی بپندارید اما چنین نیست. هر یک از این لایه ها ویژگی و وظایف منحصر به فرد خود را دارند. دیجیتایزر یا همان لایه ی تاچ گوشی بسیار حساس و ظریف است. این قطعه نسبت به گرمای دست و فشاری که به گوشی وارد می شود بسیار حساس بالای دارد.  در واقع دیجیتایزر قطعه ای است که محل لمس دست را تشخیص می دهد. اگر این قطعه را از نمایشگر حذف کنیم دیگر دستورات لمسی توسط ال سی دی اجرا نخواهند شد. اگر ال سی دی گوشی شما آسیب دیده باشد و حرکات لمسی را دریافت نکند به احتمال زیاد به این قطعه آسیب وارد شده است. این قطعه به شکلی کاملا مستقل بر روی سوکت اختصاصی که روی مادربورد قرار دارد نصب می شود. لایه ای که در زیر دیجیتایزر قرار گرفته است همان ال سی دی اصلی است. این قطعه با طراحی خاص خود تبدیل به یک نمایشگر نوین شده است. در واقع تصاویری که می بینیم بر روی ال سی دی به نمایش در آمده اند. تمام محتوایی که در تلفن همراه خود شاهد آن هستید در این قطعه پدیدار می شوند. این لایه هم بر روی یک سیم ارتباط اختصاصی که بر روی مادر بورد نصب شده است قرار گرفته. زمانی که با وارد شدن هر گونه آسیب به گوشی شاهد سیاه شدن آن شدید حتما به ال سی دی آسیب وارد شده است. این قطعه را میتوان گران ترین و حساس ترین عضو در یک گوشی همراه دانست. ال سی دی موبایل لایه ای کریستالی است که نور و الکریسیته را با هم تلفیق می کند.لایه پس زمینه درست بر زیر ال سی دی نصب و تشکیل شده است از چراغ هایی که نور را ساطع می کنند. این نور ساطع شده سبب پدیدار شدن محتوا بر روی ال سی دی می شود. این قطعه به شکلی یکپارچه بر زیر ال سی دی نصب شده است. این لایه  اهمیت بسیار بالایی دارد و توسط کارخانه های تولیدی قطعات موبایل به شکلی هوشمند نصب می شود، و اما آخرین قطعه ای که در نمایشگر صفحه ی موبایل وجود دارد فریم ال سی دی است. این قطعه فوق الذکر را به شکلی یکپارچه در یک قالب نگهداری می کند. فریم تمام اعضای ال سی دی را به صورت پرس شده یکی می کند.در صورت بروز هر گونه آسیب ممکن است تنها به یکی از این قطعات صدمه وارد شود. اما در نهایت بهترین کار برای برگرداندن کیفیت تاچ اصلی تعویض کامل ال سی دی است. بنابراین برای پیشگیری از چنین مشکلاتی که کم هزینه هم نیستند بهتر است از ال سی دی مراقبت کنید. خرید گلس و قاب مناسب برای هر نوع گوشی کاملا ضروری است و هرگز نباید فراموش شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mehdi Fallah
    Mehdi Fallah | ۲۵ دی ۱۴۰۰

    آدرس سایتتون برای فروش این هستش ؟https://battery-orginal.ir/

  • Mehdi Fallah
    Mehdi Fallah | ۲۴ دی ۱۴۰۰

    تاچ و ال سی دی های سامسونگ و شیومی ‌‌اصلی هم دارید ؟ ارسال رایگان دارید ؟
    آدرس سایتتون این هستش : https://battery-orginal.ir/

  • مهدی فلاح
    مهدی فلاح | ۲۴ دی ۱۴۰۰

    همه مدل های ال سی دی برای فروش دارید ؟

  • مهدی فلاح
    مهدی فلاح | ۲۲ دی ۱۴۰۰

    ممنون از فروشگاهتون با در نظر گرفتن نیاز خریداران lcd و باتری های اصلی و تقویت شده به مشتریان ارائه میدید.

مطالب پیشنهادی