ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

گیم کد آسان ترین روش خرید گیفت کارت و جم بازی

زمان، انرژی و پول در دنیای امروزی اهمیت بسیار زیادی دارد و هر چیزی که بتواند باعث صرفه جویی در این فاکتورها شود جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا خواهد کرد. خرید گیفت کارت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

زمان، انرژی و پول در دنیای امروزی اهمیت بسیار زیادی دارد و هر چیزی که بتواند باعث صرفه جویی در این فاکتورها شود جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا خواهد کرد.

خرید گیفت کارت گیم کد و استفاده از آن به افراد کمک می کند که محصولات، کالاها، خدمات، اطلاعات و برنامه های مورد نظر خودشان را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشند.

گیفت کارت ها در واقعیت نوعی کارت هدیه هستند که از میزان مشخصی اعتبار برخوردار هستند که نمی توان آن را به حساب و شخص دیگری انتقال داد.

همچنین جم بازی ها نیز امکان خریدهای درون برنامه ای و افزایش سطح بازی ها را برای گیمرها فراهم می کنند.

امروزه تمامی شرکت های معتبر جهان برای رفاه حال مشتریان خود گیفت کارت های مختلفی عرضه می کنند که کاربردهای مختلفی دارند.

همچنین بازی های موبایلی و ویدیویی نیز همگی از ارزهای انحصاری مختلف استفاده می کنند. در اصل گیفت کارت ها می توانند هدیه ای عالی برای همه افراد خصوصا دانشجویان، گیمرها، نتورکرها و  ... باشند.

گیفت کارت های رایج بازار و خرید جم بازی ها

همانطور که گفته شد تمام شرکت ها و موسسه های معتبر جهانی گیفت کارت های مختلفی برای رفاه حال مشتریان خود عرضه می کنند. از مهم ترین، محبوب ترین و رایج ترین گیفت کارت ها می توان به مواردی همچون گیفت کارت پلی استیشن از کمپانی سونی، گیفت کارت گوگل پلی از کمپانی گوگل، گیفت کارت اپل از شرکت بزرگ Apple، گیفت کارت استیم از کمپانی معتبر Valve، گیفت کارت ایکس باکس که محصول شرکت مایکروسافت بوده و همچنین گیفت کارت ریزر گلد از شرکت Razer اشاره کرد که هر کدام دارای کاربردها و قابلیت های منحصر به فردی هستند.

تقریبا بیش از نیمی از مردم جهان حداقل از یک بازی موبایلی یا ویدیویی برای اوقات فراغت خود استفاده می کنند و این پتانسیل بالایی برای درآمدزایی استودیوهای بازیسازی خواهد بود.

گیمرها می توانند با خرید جم بازی ها و انجام خرید درون برنامه ای اندروید و ios به آیتم ها، امکانات و آپدیت ها مختلف بازی دسترسی داشته باشند و به افزایش سطح مهارت خود کمک کنند.

خرید ویباکس فورتنایت، خرید یوسی پابجی موبایل ، خرید الماس ایمو، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، خرید جم فری فایر خرید ارز سایر بازی ها باعث می شود که بازیکنان لذت و هیجان بیشتری از بازی ها دریافت کرده و چالش های جذاب تری را تجربه کنند.

خرید آسان Gem بازی و GiftCard

همانطور که گفته شد جم بازی ها و گیفت کارت ها امروزه محبوبیت بالایی در میان افراد دارند و از تنوع و تعدد بالایی نیز برخوردار هستند بنابراین افرادی برای جلوگیری از سواستفاده ها و کلاهبرداری افراد سودجو باید به نکات و فاکتورهای مختلفی همچون اعتبار و سابقه فروشگاه، نوع گیفت کارت و جم بازی و کاربردهای آن، موارد امنیتی، میزان اعتبار کارت ها و ارزی رایج آنها، ناحیه و ریجن استفاده از کارت، کارمزدها و مالیات، تاریخ انقضای گیفت کارت و ... توجه داشته باشد.

سایت گیم کد (GameCode.iR) به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های فعال در این حوزه شناخته می شود که خدمات متعددی به مشتریان و کاربران ارائه می کند.

این سایت با ویژگی هایی همچون پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته، تحویل فوری محصول، شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، شارژ فوری خرید جم بازی، وجود درگاه بانکی و SSL مطمئن و ... می تواند خریدی آسان و امن را برای کاربران رقم بزند.

گیمرها و کاربران مختلف می توانند در این سایت و با خیالی آسوده اقدام به خرید گیفت کارت گوگل پلی با قیمت دلخواه، گیفت کارت آمازون با قیمت دلخواه، خرید گیفت کارت اپل با قیمت دلخواه و ... با مناسب ترین قیمت بکنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ashnas
    ashnas | ۲۲ دی ۱۴۰۰

    قیمتشون بالاست. من از ایرانیکارت گیفت کارت 10 دلاری اپل آمریکا رو همین امروز خریدم 290 تومن ، این سایت زده 309 تومن. حداقل گیفت کارت اپل آمریکا (یعنی 2 دلاری) رو ایرانیکارت میده 58 تومن ، این سایت داره میده 64 تومن. خب معلومه خریداری نداره با این قیمت.

مطالب پیشنهادی