ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

انتخاب تلفن بی سیم و رومیزی قیمت مناسب برای منزل و محل کار

امروزه پیشرفت تکنولوژی در عرصه ارتباطات، دلیلی بر تولید و طراحی تلفن های هوشمند با جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی های روز شده است. پس از ورود گوشی های هوشمند به بازار، سهولت برقراری ارتباط با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه پیشرفت تکنولوژی در عرصه ارتباطات، دلیلی بر تولید و طراحی تلفن های هوشمند با جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی های روز شده است. پس از ورود گوشی های هوشمند به بازار، سهولت برقراری ارتباط با مخاطبان افزایش یافت که این امر در ظاهر نشان دهنده عدم نیاز به تلفن خانگی اعم از تلفن بی سیم و تلفن رومیزی است اما کمپانی های بزرگ با آگاهی از گسترش سطح انتظارات کاربران سعی کرده اند تا هم قدم با تلفن های هوشمند، تلفن های خانگی را از جنبه تکنولوژی و نوع کاربری توسعه دهند. در ادامه با بررسی نوع کارکرد تلفن های خانگی و معرفی معتبرترین برند در طراحی محصولات و تجهیزات مخابراتی، اطلاعات لازم برای انتخاب و خرید کالای مناسب را در اختیار کاربران قرار داده شده است.

همانطور که گفته شد با وجود تلفن های هوشمند اما همچنان کاربران به تلفن بی سیم و تلفن رومیزی نیاز دارند و باز به دلیل طیف گسترده خریداران تلفن خانگی ، سطح انتظارات برای انتخاب و خرید کالای مناسب متفاوت است. آمار خرید و فروش دستگاه های تلفن خانگی در بازار نشان می دهد که تلفن های بی سیم به دلیل سهولت حمل و نقل حین مکالمه و ظرفیت بالا در پشتیبانی از جدیدترین قابلیت ها، در میان کاربران از محبوبیت بیشتری برخوردارند. این مقاله فرصت مناسبی برای بررسی تفاوت میان تلفن رومیزی و تلفن بی سیم است تا به تمام قابلیت ها، مزایا و معایب آن ها بپردازیم.

ارزان ترین گوشی تلفن ثابت

اگر تمام ویژگی ها و قابلیت ها بررسی شده باشد، قیمت کالا همچنان یکی از مهمترین پارامترهای خرید می باشد. به بیان دیگر به دلیل جایگاه اقتصادی کشور حتی اگر یک دستگاه تلفن بتواند بسیاری از قابلیت های مورد نیاز کاربر را پشتیبانی کند اما همچنان مبلغ قابل پرداخت از نظر کاربران اهمیت بالایی دارد. اگر شما هم در دسته کاربرانی هستید که کمیت را به کیفیت ترجیح می دهید، این مقاله را دنبال کنید تا بتوانید با هزینه مناسب ، دستگاه تلفن مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ چرا که تجزیه و تحلیل قابلیت ها و شناخت نوع کاربری دستگاه تلفن خانگی، بهترین راه برای افزایش رضایت از خرید می باشد.

انتخاب بهترین تلفن رومیزی

شناخت برندهای تولید کننده تجهیزات مخابراتی موجود در بازار ایران ، چشم انداز مناسبی برای بررسی کالا می باشد. سال‌هاست که در میان بسیاری از کمپانی های تولید کننده محصولات مخابراتی، پاناسونیک برند شناخته شده ای در تولید تلفن رومیزی و تلفن بی سیم در میان کاربران بوده که دوام بالا از جمله ویژگی های بارز تلفن بی سیم پاناسونیک به شمار می آید. با در نظر گرفتن احتمال خرابی گوشی های بی سیم به نسبت تلفن های رومیزی و آمار بالای فروش محصولات مخابراتی، احتمال اختلال در عملکرد گوشی های بی سیم پاناسونیک در مقایسه با دیگر برندها ناچیز برآورد شده است. سابقه درخشان این کمپانی ژاپنی در ایران سبب شده تا تجهیزات و لوازم جانبی تلفن ها به راحتی در نمایندگی های پاناسونیک یافت شود. به دلیل استقبال از خرید اینترنتی کالا، شرکت ها و نمایندگی های معتبر پاناسونیک برای افزایش رفاه حال کاربران خدمات تعمیر دستگاه های تلفن و خرید لوازم جانبی را به صورت حضوری و آنلاین ارائه می دهند.

مزایا و معایب تلفن بی سیم

مهمترین و بارزترین تفاوت تلفن رومیزی و تلفن بی سیم ، حمل نقل آسان هنگام مکالمه است. با طراحی و تولید تلفن های بی سیم ، امکان حمل و نقل تلفن حین مکالمه ایجاد شده است. با توجه به برد عملیاتی و محل قرار گیری بیس دستگاه تلفن ، حداکثر فاصله مکانی مجاز گوشی بی سیم تعیین می شود. معمولا برد عملیاتی گوشی تلفن بی سیم حدود 50 متر برای فضای بسته و 300 متر برای فضای باز در نظر گرفته می شود. از نظر برد عملیاتی، دستگاه های تلفن بی سیم به 3 دسته تقسیم شده اند که شامل یک تلفن رومیزی (تلفن بیس) با یک یا چند گوشی تلفن بی سیم، یک تلفن بی سیم رومیزی (تلفن بیس) با یک یا چند گوشی تلفن بی سیم و دسته سوم که تنها یک گوشی بی سیم می باشد.

مشخصات فنی تلفن خانگی پاناسونیک

شماره تلفن هایی که کاربران در یک بازه زمانی، بیشترین تماس را با آن ها دارند، به عنوان شماره تلفن های پرتکرار شناخته می شوند. برای افزایش سهولت برقراری ارتباط با شماره تلفن های پرتکرار، ایجاد دفترچه تلفن و یا استفاده از کنسول تلفن رومیزی، راه حل مناسبی می باشد. ظرفیت ذخیره سازی شماره تماس ها در هر کدام از انواع دستگاه های تلفن با توجه به مدل کالا متفاوت است. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر کیفیت برقراری ارتباط، نمایش شناسه تماس (Caller ID) و تلفن گویا می باشد که 90% تلفن های رومیزی و بیسیم از آن ها پشتیبانی می کنند.

علاوه بر امکاناتی که معمولا بسیاری از دستگاه های تلفن ارائه می دهند، برخی قابلیت ها مانند Monitoring از جمله تکنولوژِ های جدید به شمار می آیند که در اتاق کودک مورد استفاده قرار می گیرد تا مادر بتواند از این طریق دورادور مراقب کودک باشد. پشتیبانی از چند خطوط به صورت همزمان از دیگر قابلیت ها است که به کاهش هزینه و افزایش کیفیت تماس کمک می کند.

خرید جدیدترین گوشی تلفن رومیزی و بی سیم

در این مقاله سعی کردیم به شرح قابلیت های دستگاه تلفن خانگی و تلفن بی سیم پاناسونیک بپردازیم. این قابلیت ها از جمله مهمترین و کاربری ترین قابلیت ها به شمار می آیند اما تلفن ها قابلیت های بیشتری را پشتیبانی می کنند. فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا (ipsorena.com) ، به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز پاناسونیک ، برای افزایش سهولت انتخاب و خرید محصولات مخابراتی، راه های ارتباطی را در سایت درج کرده و با ارائه خدمات مشاوره های کاملا رایگان برای مراجعین سایت، به انتخاب و خرید کالای متناسب با سطح انتظارات کاربر کمک می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی