ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نقشه گنج جاهای دیدنی اطراف تهران

با شنیدن نام تهران اولین چیزی که در ذهن همگان تداعی می‌شود، هوای آلوده و ترافیک است، اما تهران با ییلاقات بسیار زیبا و دیدنی در بخش‌های شرقی، غربی و شمالی احاطه شده است که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با شنیدن نام تهران اولین چیزی که در ذهن همگان تداعی می‌شود، هوای آلوده و ترافیک است، اما تهران با ییلاقات بسیار زیبا و دیدنی در بخش‌های شرقی، غربی و شمالی احاطه شده است که شاید کمتر مورد توجه کسی قرار گیرد.

این مناطق، مقصد گردشگری بسیاری از اهالی تهران در روزهای آخر هفته است. مناطقی سبز و روح نواز با رودخانه‌ها، باغات و کوهستان های دیدنی، برای کسانی که ماندن در ترافیک جاده‌های شمالی در روزهای آخر هفته و تعطیلات خسته‌کننده است، این مناطق مقصد نزدیک، سریع و آسانی برای رسیدن به آرامش روح نواز طبیعت است.

یک شمال متفاوت با سفر به این مناطق

نزدیک‌ترین مقصد تفریحی به تهران، شهرهای شمالی کشور است که بدون شک محبوبیت خاصی را خصوصا در بین پایتخت‌نشینان دارد.

اجاره ویلا در شمال آن هم از نوع استخردار یا همراه با میز بیلیارد یا خوشگذرانی در ساحل و همچنین جنگل‌گردی و کمپ در دل درختان شمال کشور از جمله تفریحاتی است که مسافران آن را انتخاب می‌کنند.

درکه و دربند تهران

برای بسیاری از افراد که به طبیعت جنگلی و سرسبز شمال علاقه دارند سفر به ییلاقات تهران با آب‌وهوای کوهستانی و دل‌چسب می‌تواند گزینه مقرون به صرفه‌تر، در دسترس‌تر و متفاوت‌تری باشد. در حال حاضر ییلاقات کوهستانی تهران، در فشم، لواسان، طالقان، کردان و... در کنار طبیعت زیبا و سرسبز، امکانات اقامتی مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

اگر به طبیعت کوهستانی علاقه دارید و به دنبال راه فراری از آلودگی و ترافیک تهران می‌گردید می‌توانید به جای چندین ساعت سفر و اجاره ویلا در شمال، با اجاره سوئیت در تهران در مناطق ییلاقی درکه و دربند از یک آخر هفته دلچسب، مطبوع و در دل طبیعت لذت ببرید.

نام تهران با کوهپایه‌های دربند و درکه گره خورده است. دو منطقه گردشگری کوهستانی در شمال تهران که آخر هفته‌ها مقصد تهرانی‌های علاقمند به طبیعت هستند.

درکه و دربند تهران از قدیم الایام به دلیل آب‌وهوای مطبوع و طبیعت بکر کوهستانی مورد توجه تهرانی‌ها قرار داشته است و در چند دهه گذشته، افتتاح انواع رستوران‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها و... در این دو منطقه امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی را برای شهروندان تهرانی ایجاد کرده است.

لواسان و فشم، پاتوق پایتخت نشینان

از دوره قاجار لواسان و فشم دو ییلاق بسیار پرطرفدار تهران بوده‌اند. این مناطق که در شرق تهران قرار دارند با یک رانندگی حدودا یک ساعته شما را به قلب طبیعت می رسانند.

اجاره ویلا در لواسان و اقامت در این منطقه ییلاقی لوکس و خوش آب‌وهوا فرصت امتحان یک تعطیلات دلچسب کوهستانی و ییلاقی را برای شما فراهم می‌کند. گزینه‌ای در دسترس و سریع که امکان صرفه جویی در زمان و هزینه‌های یک سفر خاطره انگیز را برای شما فراهم می‌سازد.

لواسان منطقه‌ای بسیار سرسبز چسبیده به پایتخت است، این منطقه که از جمله نزدیکترین ییلاقات تهران محسوب می‌شود بسیار مورد توجه ثروتمندان فراری از پایتخت قرار دارد و به همین دلیل لواسان را عموما با ویلاهای لاکچری و خانه‌های میلیاردی‌اش می‌شناسند. لواسان شامل بخش‌های مختلف می‌شود که بافت ویلایی و لوکس مدرنی دارد.

سفر به این مناطق برای برگزاری جشن‌ها، دورهمی‌ها و... با توجه به نزدیکی آن به تهران می‌تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که به دنبال یک مکان نزدیک، خوش آب‌و‌هوا و متفاوت هستند.

فشم اگرچه بافت شهری کمتری نسبت به لواسان دارد، اما این منطقه و باغات و روستاهای اطراف آن از دیرباز محل خوشگذرانی‌های آخر هفته تهرانی‌ها بوده است. درختان سرسبز، باغات میوه، رودخانه‌های جاری و آب‌وهوای مطبوع و خنک فشم همواره مورد توجه اهالی تهران قرار داشته است.

سفر به این ییلاقات در همه فصول سال امکانپذیر است، اگر در تهران ساکن هستید، نزدیکی مقصد یکی از بهترین آپشن‌هایی است که در سفر به این مناطق از آن بهره‌مند خواهید بود. در فصل تابستان نیز آب‌وهوای مطبوع و خنک ییلاقات تهران گزینه متفاوت‌تری نسبت به شهرهای گرم و مرطوب شمالی برای شما فراهم می‌کند.

جمع‌بندی

شاید زمان آن رسیده است که تهران را نه فقط با آلودگی صوتی و تنفسی و ترافیک که با ییلاقات زیبا، سبز و پر از آرامشی که دارد نگاه کنید. برای رسیدن به آرامش در طبیعت، نیاز به مسافرت طولانی و هزینه های سفر نیست، اگر به آب‌وهوای کوهستانی و مناطق ییلاقی علاقه دارید فشن، لواسان، دربند و درکه، طالقان و... همگی در یک قدمی تهران پذیرای شما در تعطیلات و آخر هفته‌های به یاد ماندنی هستند.

امکان اجاره ویلا در لواسان، کردان و مناطق ییلاقی فشم و... خیال شما را بابت یک اقامت راحت و دلچسب آسوده می‌سازد. اجاره سوئیت در تهران در منطقه درکه و دربند نیز می‌تواند فرصت خوبی برای لذت بردن از طبیعت در پایتخت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی