ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اپلیکیشن دونه، راهکاری برای سرمایه‌گذاری ساده در بازار ارزهای دیجیتال

 ارزهای دیجیتال! شکل جدیدی از پول و راه جدیدی برای سرمایه‌گذاری که عده زیادی از مردم دنیا سالهاست که در آن فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌کنند.   خیلی از افراد هم به دلایل مختلفی مثل نداشتن شناخت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 ارزهای دیجیتال! شکل جدیدی از پول و راه جدیدی برای سرمایه‌گذاری که عده زیادی از مردم دنیا سالهاست که در آن فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌کنند. 

 خیلی از افراد هم به دلایل مختلفی مثل نداشتن شناخت یا اعتماد و حتی به این دلیل که فکر می‌کنند سرمایه‌کافی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال ندارند، از دور و شاید با تردید و اشتیاق تماشاگر هستند.

حتما بسیاری از ما افرادی را دیده‌ایم که دانشجو، سرباز، کارمند، پزشک، راننده تاکسی و… هستند، درآمد بالایی ندارند اما دوست دارند بخشی از درآمد خود را سرمایه گذاری کنند و در عین حال نمی‌خواهند سرمایه خود در بازارهایی مثل دلار، طلا، بورس و… که به‌شدت تحت تاثیر تورم، تحریم، مشکلات اقتصادی و سیاسی هستند بسپارند و جستجوگر بازارهای جدید هستند. آن‌ها سرمایه کمی دارند و دوست دارند کم‌کم خرید کنند و چند سال بعد به چشم پس‌انداز به آن نگاه کنند و دنبال راه حل هستند.

راه‌حلی مانند آنچه این روزها همه درباره آن زیاد می‌شنویم، ارزهای دیجیتال! 

اما پیچیدگی‌ها، اسامی عجیب‌وغریب، قیمت‌های بالا و… با وجود اینکه دوست داریم وارد این بازار شویم، مانع ما شده‌است. آیا این بازار همین قدر پیچیده و دست‌نیافتنی است؟ یا فقط برای افراد حرفه‌ای و پولدار است؟ چه راهکاری مناسب افرادی‌ست که دنبال سرمایه‌گذاری خرد و بلندمدت هستند؟

ابتدا بررسی کنیم دلیل محبوبیت ارزهای دیجیتال چیست و این همه تلاش برای ورود به این بازار چه دلیلی دارد؟

واقعیت شاید جذاب ماجرا این است که رمزارزها، پول‌های دیجیتالی هستند که دست دولت‌ها از دخالت در آن‌ها کوتاه است. از اقتصاد و سیاست‌های داخلی کشورها تاثیر نمی‌گیرند. تورم و تحریم اثری بر آن ها ندارد و به دلیل سهولت استفاده و سرمایه‌گذاری بالای کشورها و شرکت‌های بزرگ جهان به نظر می‌رسد آینده درخشانی در انتظار آن‌هاست.

از طرفی سرعت مبادله با آن‌ها بالاست، کارمزد آن‌ها پایین است و در مقابل سرعت و امنیت بالایی دارند که مجموع این ویژگی‌ها باعث شده  تا این اندازه جای خود را در تمام دنیا باز کنند و در سراسر جهان بسیاری از افراد شروع به سرمایه‌گذاری در آن‌ها کنند.

همین چندی پیش بود که کشور السالوادور بیت کوین را به عنوان ارز رایج  به رسمیت شناخت، کوبا نیز پروسه بررسی قانونی کردن آن‌ها را شروع کرد. اسپانیا شروع به طرح نصب ۱۰۰ خودپرداز دیگر کرد. آمریکا  قبل‌تر هم خیلی کشورها ارزهای دیجیتال رو به رسمیت شناخته بودند و به نظر می‌رسد کم‌کم باید شاهد رشد چشمگیر حتی سرمایه گذاری حکومت‌ها در این زمینه باشیم.

البته در دنیای ارزهای دیجیتال همه چیز آنقدرها هم ساده و زیبا نیست. کافی‌ست هیجانی، بدون‌شناخت و پرریسک وارد این بازار شویم تا شود همان که نباید!

رمزارزها ذاتا پرنوسان هستند، در بسیاری از کشورها هنوز قوانین دقیقی برای آن‌ها وضع نشده، مثل هر بازار دیگری افراد سودجویی هستند که می‌توانند برای مثال با ارائه و فروش رمزارزهای بدون پشتوانه از دیگران سوءاستفاده کنند و…

پس این ما هستیم که باید مراقب سرمایه خود باشیم و هیجانی تصمیم نگیریم و به جای وارد کردن تمام سرمایه خود در این بازار به شکل یک قُلک به آن نگاه کنیم. قُلکی که می‌تواند ارزش سرمایه‌های خرد و کوچک ما را هم نگه دارد و هم بیشتر کند! 

تا اینجا با مزایا و معایب این بازار آشنا شدیم. پس حالا  اگر نگاه بلندمدتی به سرمایه‌گذاری دارید، می‌خواهید سهمی در آینده مالی دنیا و نقشی در این بازار پرسود داشته باشید، خبر خوب این است که فرودین ماه امسال (۱۴۰۰) با رونمایی از اپلیکیشن ایرانی ارز دیجیتال دونه، این فرصت برای افرادی که سرمایه‌ و دانش زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال ندارند فراهم شد تا ساده و مطمئن وارد این بازار شوند و با خرید کم‌کم برای آینده خود سرمایه‌گذاری کنند.

اپلیکیشن دونه که از تیمی جوان و متخصص در حوزه فین تک و پرداخت‌ بانکی تشکیل شده در واقع اولین اپلیکیشن خرید و سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال در ایران است که به افرادی مبتدی و حرفه‌ای کمک می‌کند تا به تومان سرمایه‌گذاری خود را شروع کنند.

اپلیکیشن دونه به قدری ساده طراحی شده که همه افراد با هر سطح دانشی بتوانند با آن کار کنند. به صورت کلی مراحل ثبت نام سریع و ساده است و حدود یک دقیقه زمان می‌برد.

مهم‌ترین ویژگی دونه این است که برخلاف صرافی‌ها، یک پلتفرم سرمایه‌گذاری با همه امکانات مناسب برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری است. در دونه می‌توانید حداقل با ۳۰ هزار تومان شروع به خرید رمزارزهای معتبر بازار مانند بیت‌کوین، کاردانو، اتریوم و… کنید و با تکرار خرید در فواصل زمانی کوتاه برای آینده هم پس‌انداز داشته باشید و هم در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.
در واقع دونه شرایطی را فراهم کرده که افراد با پول‌های خرد و کم‌کم و مداوم رمزارز بخرند و در قلک دونه برای آینده خود سرمایه‌گذاری کنند.

خرید و فروش در دونه به تومان انجام می‌شود و از طرفی علاوه بر اینکه امکان تسویه‌آنی دارد، کارمزدی هم بابت مبادلات دریافت نمی‌کند.

یکی از نگرانی‌های اصلی در مورد افراد تازه‌کار این است که به اشتباه ارزهای دیجیتال بی‌ارزش و بدون پشتوانه خریداری نکنند. همین باعث شده تا دونه فقط از رمزارزهای معتبر و دارای پشتوانه پشتیبانی کند و به همین دلیل تعدد رمزارزها در دونه بی‌شمار و گیج‌کننده نیست. 

به‌طور کلی محیط کاربری اپلیکیشن دونه با نمودارهای کاملا ساده و قابل کمک می کند که انتخاب درستی داشته باشید و کم‌کم به درک بهتری از بازار برسید.


پس اگر قصد ورود و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارید، تازه‌کار هستید یا سرمایه‌زیادی ندارید، اپلکیشن دونه می‌تواند انتخاب درستی برای شما باشد. برای استفاده از اپلیکیشن دونه می‌توانید به آدرس dooneh.com مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی