ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هر آنچه که باید برای تحلیل بازار ارز دیجیتال بدانید

با ظهور ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازارهای مالی به سمت سرمایه‌گذاری روی رمزارزها تمایل پیدا کردند. ارز دیجیتال یک دارایی نسبتا بی‌ثبات است که اگر در زمان درست خرید و فروش شود، می‌تواند بازدهی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با ظهور ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازارهای مالی به سمت سرمایه‌گذاری روی رمزارزها تمایل پیدا کردند. ارز دیجیتال یک دارایی نسبتا بی‌ثبات است که اگر در زمان درست خرید و فروش شود، می‌تواند بازدهی بسیار بالایی نسبت به سرمایه‌گذاری‌های سنتی داشته باشد. معامله‌گران ارزهای دیجیتال معمولا دو هدف را برای کسب سود دنبال می‌کنند: نگهداری ارزهای دیجیتال یا کسب سود به دلار.

قیمت ارزهای دیجیتال بسیار متغیر است و ارزش هرکدام از آن‌ها نسبت به زمان تغییر می‌کند. پس تحلیل‌گران و معامله‌گران این بازار باید بتوانند در بهترین زمان، نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود اقدام کنند. تجربه ثابت کرده است احساساتی مثل ترس و طمع تاثیر زیادی روی اقدامات معاملاتی معامله‌گران می‌گذارند که ممکن است آن‌ها را دچار ضرر کنند. در این مقاله قرار است شبکه اجتماعی سیبنال، اولین شبکه هوشمند ارز دیجیتال، را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با هم‌فکری سایر تحلیل­گرها بهترین سرمایه گذاری را انجام دهید.

چگونه بازار ارزهای دیجیتال را تحلیل کنیم؟

اگر می‌خواهید به جمع تحلیل‌گران بپیوندید، باید مهارت‌های تحلیل در بازار ارز دیجیتال را یاد بگیرید. برای کاهش ریسک سرمایه گذاری مراحل زیر را طی کنید:

1.     وایت‌پیپر توکن را با دقت بررسی کنید

وایت‌پیپر توکن یا ارز دیجیتال همان مقاله‌ای است که هدف تیم برای انجام پروژه و کاربردهای توکن را می‌توانید در آنجا مطالعه کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا واقع‌بینانه بودن اهداف آن را تشخیص دهید و بهتر تصمیم‌گیری کنید.

2.     تیم پشتیبان پروژه را ارزیابی کنید

بعد از بررسی دقیق وایت‌پیپر پروژه، باید تیم پشتیبان آن را ارزیابی کنید و ببینید آیا اعضای این تیم در اکوسیستم بلاک‌چین از اعتبار خوبی برخوردارند؟ آن‌ها چه صلاحیت‌هایی دارند؟ هدف از ارزیابی تیم پروژه این است که شما مطمئن شوید روی ارز دیجیتالی سرمایه‌گذاری می‌کنید که پروژه آن توسط افراد دلسوز و آگاه پشتیبانی می‌شود.

3.     پروژه را در شبکه‌های اجتماعی بررسی کنید

مرحله بعدی برای تحلیل و کاهش ریسک سرمایه گذاری، دنبال کردن جامعه توکن در شبکه‌های اجتماعی است. با کمی گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک و توییتر می‌توانید متوجه شوید که آیا این پروژه جامعه بزرگی دارد که از آن حمایت کند یا خیر؟

در همین مرحله است که با سیگنال و تحلیل ارز دیجیتال تحلیل­گرها و سرمایه گذارهای دیگر آشنا می‌شوید و می‌توانید تصمیم‌های آگاه‌تری بگیرید. شبکه اجتماعی سیبنال اولین شبکه هوشمند ارز دیجیتال است که می‌توانید برای آگاهی بیشتر با یکدیگر صحبت می‌کنند. سیبنال برای این امر اقدام به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد کرده تا کاربران در بستری مطمئن با یکدیگر به گفتگو بپردازند. شبکه ارز دیجیتال سیبنال استارتاپی است که تحت شرکت ویرا عصر اوراسیا به شماره ثبت 55993 فعالیت می‌کند. این استارتاپ از نهادهای رسمی مانند پارک علم و فناوری فارس،انجمن بلاکچین ایران، نظام صنفی رایانه ای، ساماندهی فضای مجازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته است.

4.     بررسی کنید که آیا پروژه توکن مشکل بزرگی را حل می‌کند

هنگام خرید یک ارز دیجیتال باید به این توجه کنید که آیا این توکن مشکل بزرگی را حل می‌کند یا خیر؟ پاسخ به این سوال، ارزش ذاتی آن را مشخص می‌کند. پروژه‌های بلاک‌چینی که به‌طور منحصربه‌فرد یک مشکل عمده را حل می‌کنند، تقاضای بیشتری داشته و در نتیجه ارزش آن توکن بیشتر خواهد بود.

5.    افراد مورد اعتماد را پیدا کنید

اگر زمان شما کاملا محدود است و وقت بررسی دقیق همه پروژه‌ها را ندارید، به خودتان سخت نگیرید. اگر بتوانید افراد مورداعتمادی را در دنیای ارزهای دیجیتال پیدا کنید که تجربه و دانش خوبی در معامله‌گری و سرمایه‌گذاری دارند، می‌توانید از آن‌ها مشاوره بگیرید. در شبکه اجتماعی سیبنال می‌توانید از بخش امتیاز دهی به تحلیلگران و ردیابی سیگنالهای آن‌ها افراد مورداعتماد خود را پیدا کنید.

6.    از اطلاعیه‌های پروژه توکن مطلع شوید

اگر قصد هولد کردن یا سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت روی یک ارز دیجیتال را ندارید، باید مدام اطلاعیه‌های پروژه توکن موردنظرتان را دنبال کنید. با فالو کردن کانال‌های مختلف ارز دیجیتال موردنظر در شبکه‌های اجتماعی مختلف، آخرین اطلاعیه‌ها را خواهید گرفت. با عضویت در شبکه اجتماعی سیبنال علاوه بر مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال، می‌توانید نظرات و احساسات دیگران را درمورد اخبار جدید ارز موردنظرتان ببینید و سوالات خود را از دیگران بپرسید.

7.    زمان‌بندی کنید

انتخاب زمان درست برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال همه آن چیزی است که برای سرمایه‌گذاری یا معامله‌گری باید بدانید. شناخت بازارهای خرسی و گاوی می‌تواند به کاهش ریسک سرمایه گذاری کمک کرده و بیشترین سود را برایتان به ارمغان آورد.

سیبنال؛ اولین شبکه هوشمند ارز دیجیتال

ترس و طمع دو احساسی هستند که می‌توانند معامله ارزهای دیجیتال را تحت‌تاثیر قرار دهند. یک معامله‌گر هرچند باتجربه ممکن است در مهم‌ترین لحظات معامله دچار ترس یا طمع شود و بخش زیادی از سرمایه خود را از دست بدهد. مشورت با سایر تحلیل‌گرها و سرمایه گذارها علاوه بر کمک به حفظ آرامش روانی معامله‌گر، می‌تواند دید تازه‌ای به او بدهد. شبکه اجتماعی سیبنال دقیقا با همین هدف به وجود آمده است. یعنی تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران در این شبکه می‌توانند به‌صورت شفاف با یکدیگر مشورت و همکاری کنند و معامله‌های خوبی را رقم بزنند.

برای عضویت رایگان در شبکه اجتماعی سیبنال به آدرس www.sibnal.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 02128423562 یا 09359584965 تماس بگیرید.

استارتاپ سیبنال چه مزیت‌هایی برای تحلیل­گران دارد؟

استارتاپ سیبنال یک شرکت حقوقی است که در زمینه تحلیل‌گری و سیگنال‌دهی ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. هدف از این استارتاپ هم‌فکری و همکاری تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران با یکدیگر برای افزایش دانش و درآمد و جلوگیری از هیجانات و ضررهای احتمالی است. از جمله مزایای شبکه اجتماعی سیبنال می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سیبنال اولین شبکه هوشمند ارز دیجیتال است که کاربران آن می‌توانند با گفت‌وگو با یکدیگر، پرسش و پاسخ و هم‌فکری، دانش اقتصادی خود را افزایش داده و معاملات خود را به دور از جو روانی بازار انجام دهند.
  • شبکه اجتماعی سیبنال بستر مناسبی برای تحلیل‌گران به وجود می‌آورد که بتوانند از دانش خود کسب درآمد کنند.
  • فعالیت تحلیل‌گران در سیبنال پس از احراز هویت صورت می‌گردد و عملکرد آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • تاریخچه همه تحلیل‌ها و سیگنال‌های موجود در این شبکه قابل مشاهده است و با جست‌وجو و مشاهده بخش امتیازدهی به تحلیل‌گران می‌توانید تحلیل‌گر موردعلاقه خود را انتخاب کنید.
  • این شبکه با معرفی تحلیل‌گران برتر به کاهش ریسک سرمایه‌گذاری کمک می‌کند.
  • فرایند ثبت سیگنال و تحلیل و همچنین ردیابی سیگنال‌ها به‌صورت هوشمند نظارت شده و هنگام ورود یا خروج از بازه سرمایه‌گذاری برای کاربران پیامک‌های هشدار ارسال می‌شود.
  • با عضویت در شبکه اجتماعی سیبنال می‌توانید انواع آموزش‌ها و مقاله‌ها را در حوزه بازارهای مالی دریافت کنید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی