ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

10 مکان ارائه دهنده بهترین بورک در استانبول

بورک ترکی یک غذای خیابانی محبوب در استانبول و یک شیرینی پنیر تازه پخته شده است.گاهی اوقات شما در سفر به تور استانبول فقط نیاز به خوردن یک شیرینی و غذای ترد مزه دارید نگران نباشید هرچه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بورک ترکی یک غذای خیابانی محبوب در استانبول و یک شیرینی پنیر تازه پخته شده است.گاهی اوقات شما در سفر به تور استانبول فقط نیاز به خوردن یک شیرینی و غذای ترد مزه دارید نگران نباشید هرچه بخواهید، ترک‌ها راهی برای پر کردن شیرینی با میلیون‌ها چیز مختلف پیدا کرده‌اند.

بورک | Börek یک غذای ترکی است که از خمیر شیرینی لایه ای با انواع مواد پرکننده مانند گوشت، پنیر، اسفناج یا سیب زمینی درست می شود. می توان آن را پخته یا سرخ کرد و طعم و بافت بی نظیری دارد. هنگامی که برای اولین بار به تور ارزان استانبول سفر می کنید، چیزی که باید امتحان کنید بورک است .قبل از اینکه بیرون بروید و آن را سفارش دهید، می تواند خوب است که در مورد انواع بورک ترکی بدانید:

بورک Su börek

بورک Su böreği ورقه های خمیر را در تابه های بزرگ می جوشانند، سپس مخلوطی از پنیر فتا و جعفری یا گوشت چرخ کرده را بین ورقه های آب پز می چینند. لایه ها را نیز با برس کره مالیده و در فر می پزند. در این مدل بورک پنیر فتا، پنیر لور، سیب زمینی یا گوشت چرخ کرده در یوفکا فیلو پیچیده و سرخ می شود.این شعیه در بندر کالیچی آنتالیا شعبه دارد و می توانید با تور آنتالیا ارزان گلبرگ سیر از آن نیز دیدن کنید.

بورک Çiğ börek

بورک Çiğ börek خمیر را روی فیلینگ گوشت چرخ کرده و پیاز خام تا می زنیم و به شکل نیم دایره در می آوریم قبل از اینکه سرخ تا قهوه ای طلایی شود. در این مدل بورک گوشت چرخ کرده، پنیر فتا، اسفناج یا سیب زمینی را به صورت رول های بلند تهیه می کنند و دور سینی را گرد می کنند و در دمای پایین می پزند.

بورک Sarıyer börek

بورکSarıyer börek  یک نسخه کوچکتر اما چرب تر از "Kol böreği" که به نام محله ساریر استانبول نامگذاری شده است.

ده مورد از بهترین بورک ها در استانبول:

1.بورک Odabaşı Çiğbörekçisi

این مکان با ظاهر متواضع خود تنها یک نوع شیرینی سرو می کند: Çiğ börek این شیرینی کالزون مانند سرخ شده قبل از آماده شدن، تضمین می کند که مواد پر شده در داخل شیرینی باقی می مانند تا زمانی که فرصتی برای برگزاری یک مهمانی کارائوکه داشته باشید. کمی آیران ارگانیک (نوشیدنی ماست شور) بنوشید تا کارناوالی در کام خود داشته باشید.

  1. بورک Çengelköy Börekçisi

دوستان خود را به یکی از شعب متعدد Çengelköy Börekçisi بیاورید، همه چیز را در منو سفارش دهید و از تنوع لذت ببرید.

بورک در اینجا با پنیر و گردو دزست می شود، اما آن‌ها مواردی مانند اسفناج با ماست، اسپرینگ رول یا «برک آبی» دارند. برای افرادی که دائماً رژیم دارد، می‌توانید بشقاب صبحانه را سفارش دهید و تماشا کنید که به شیرینی‌های مشترک می‌رسد.

3.بورک Yeniköy Börekçisi

بورک در اینجا به قدری نرم و مخملی است که تبدیل به یک چالش شده است: آیا می توانید فقط یکی بخورید: اگر می دانید چگونه می توانید، به ما اطلاع دهید. اگر می‌خواهید رژیم غذایی خود را زیر پا بگذارید، یکشنبه‌ها برای خوردن براونی‌هایی که باعث می‌شوند مدت‌ها بعد از آن به آنجا بروید وقت مناسبی است گلبرگ سیر این مکان را در تور لحظه آخری استانبول پیشنهاد می کند.

4.بورک Prava Pita Boşnak Börekçisi

این مکان بروک فروشی از بیرون زیبا، از داخل شیک، مناسب شما که می خواهید یک شریک تجاری را به اینجا بیاورید. اگرچه، هنگامی که با بورک ها آشنا شدید، به راه هایی فکر می کنید که در محل اقامت خود در این مکان بکر از خوردن بورک لذت ببرید.این مکان بوسنیایی بورک های رژیمی می فروشد که کنترل خود را برای شما سخت می کند، به خصوص اسفناج با ماست. نوع راویولی کاملاً با آیران ارگانیک جفت می شود که ممکن است دیگر هرگز نخواهید راویولی معمولی بخورید.

5.بورک Tarihi Sarıyer Börekçisi

حتماً دوربین خود را به همراه داشته باشید زیرا با مناظر باشکوه، ممکن است پرندگانی را نیز پیدا کنید که از دزدیدن بورک های شما شرم ندارند.تماشای ساخت این بورک‌های ترد هیجان‌انگیز لذت بخش است. گوشت چرخ کرده دارای آجیل کاج و کشمش است که با خمیر بسیار نازکی پوشانده شده است که ما تعجب کردیم که چرا نمی لرزد. این مکانی است که تاریخ را زنده نگه می دارد، بدش نمی آید که به سال 1895 برگردیم.

6.بورک Büyükdere Bilice Börekçisi

بورک Büyükdere پر از گوشت چرخ کرده و کمی کشمش این مکان حال و هوای کمی تاریخی و منظره‌ای شگفت‌انگیز دارد.این بورک فروشی کمی بیشتر بورک چرب درست می کند، این غذای راحتی نهایی است. و همراه آن سیب زمینی سرخ کرده و اسفناج تازه دارد که اگر بگویند آن را در حیاط خلوت می کارند و اینقدر تازه است تعجب نخواهیم کرد. بورک مرغ برای طعم ملایم تر و در عین حال گوشتی فوق العاده است.

7.بورک Levent Börek

در حالی که اکثر مواد تشکیل دهنده آنها در داخل دیوارهای بورک آنها باقی می ماند، پنیر آنها از یک لقمه به لقمه دیگر کشیده می شود. اگرچه قیمت آن‌ها می‌تواند از نظر گرانی ناچیز باشد، اما ممکن است ارتباطی با پنیر تراوش شده از هر منافذ بورک داشته باشد.غذاهای خوش طعم یک چیز هستند، اما دنبال کردن بورک شکلاتی با چای داغ ترکی لذتی است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

8.بورک Börekçisi

اگر همراه شما واقعاً نمی‌داند طعم خوب چیست، این مکان یک گزینه شگفت‌انگیز برای دادن «بشقاب مخلوط» به شما دارد. با این حال، اگر شما دوست دارید بورک شما کریسپی باشد و یا نرم‌تر باید جداگانه سفارش دهید. از آنجا که، به عنوان یک نادر، این مکان می تواند بورک های شما را به سلیقه شما زیاد یا کمتر بپزد.

9.بورک

اینجا جایی است که می‌توانید صبحانه بخورید، کنار اسکله بنشینید و با صدای پرندگانی مدیتیشن کنید: لقمه‌ای از خوبی های بهشتی که روی ذائقه شما می رقصند.این فروشگاه که بین بسیاری از رقبا قرار گرفته است، دقیقاً همانطور که دوما توصیف کرده است به نظر می رسد. معروف به کیفیت خوب: آن ها از پنیر مانیاس استفاده می کنند که شبیه ریکوتا با احساس خامه ای، نرم و طعم فوق العاده کره ای است. در تکمیل طعم لذیذ پنیر، خمیرها بسیار نازک باز می‌شوند تا بتوانید حس پر شدن را در دهان خود احساس کنید.

بورک ها آنقدرها هم چرب نیستند.توصیه می شود بعد از ساعت 11 صبح بروید، زیرا ماست منحصربفرد ماه ها بعد از آن بزاق شما را ترشح می کند. کیفیت فوق العاده بالا با قیمت جبران می شود.

10.بورک Karaköy Güllüoğlu

این مکان در واقع به‌خاطر باقلواهایش معروف است: انواع بدون گلوتن، شکلاتی و حتی انواع مناسب دیابت را درست می کند.تا ساعت 1 بامداد باز است، غذاخوری بامزه به سبک عثمانی است.

کلمات پایانی:

امیدواریم این لیست به شما کمک کند تا مکان مناسبی را برای تجربه بعدی بورک ترکیه پیدا کنید. اگر نه، ما یک راه حل داریم! به تورهای غذایی ما بپیوندید و لذیذترین غذاهای ترکی تورهای استانبول ترکیه از جمله بورک را بچشید.

با تورهای شش ساعته در روز، ما مطمئن می شویم که از 10 مکان مختلف ما تنها با هشت نفر یا کمتر در هر تور بازدید می کنیم تا بتوانید از توجه شخصی بیشتر راهنمایان آگاه تورهای استانبول گلبرگ سیر لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید به ما بپیوندید، با آژانس گلبرگ سیر تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی