ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید مکمل افزایش وزن گینر از داروخانه آنلاین مکمل شاپ

جهت افزایش وزن از طریق مکمل، می توان از مکمل گینر کمک گرفت، این مکمل با داشتن کالری بسیار بالا باعث افزایش وزن سالم و با کیفیت می شود. همان قدر که چاقی آزار دهنده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جهت افزایش وزن از طریق مکمل، می توان از مکمل گینر کمک گرفت، این مکمل با داشتن کالری بسیار بالا باعث افزایش وزن سالم و با کیفیت می شود.

همان قدر که چاقی آزار دهنده می باشد، لاغری شدید هم به همان اندازه آزار دهنده است. افرادیکه دارای کمبود وزن شدید هستند، اغلب دارای بنیه ضعیف و اعتماد به نفس پایین می باشند. همانطور که برای کاهش وزن راه کارهایی وجود دارد برای افزایش وزن نیز راهکارهایی وجود دارد.

یکی از این راه کارها مصرف مکمل گینر می باشد. در ادامه به شرح مکمل گینر می پردازیم.

مکمل گینر چیست؟

مکمل گینر از ترکیب پودر پروتئین،کربوهیدرات و ویتامین ها تشکیل شده است. گینر ها دارای کالری بسیار بالایی می باشند که همین کالری بالا باعث افزایش وزن بصورت طبیعی و بدون ضرر می شود. به طور مثال یک فرد با وزن 60 کیلو گرم، قد 180 سانتی متر و سن 22 سال که از کمبود وزن 20 کیلو گرمی رنج می برد، می تواند با مصرف 300 گرم پودر مکمل گینر در طول روز 1200 کالری از یک گینر دریافت کند(این مقدار کالری در گینرهای مختلف ممکن است مقداری تغییر کنند). این مقدار دریافت کالری اضافی در طول روز قطعا باعث افزایش وزن فرد می شود.

کدام ورزشکاران، مصرف کنندگان اصلی گینر می باشند؟

در بین تمامی ورزشکاران می توان گفت 90 درصد مصرف کنندگان مربوط به ورزشکاران رشته بدنسازی می باشند. قالبا افرادیکه به دنبال یک استایل شکیل می باشند رشته بدنسازی را انتخاب می کنند زیرا راحت ترین و سریعترین راه برای ساخت یک بدن زیبا، رشته پرورش اندام یا همان بدنسازی می باشد. خیلی از افراد گینر را بعنوان مکمل بدنسازی می شناسند، در صورتیکه تمامی ورزشکارن دیگر رشته های ورزشی نیز می تواند از گینر استفاده کنند، هرچند ورزشکاران رشته بدنسازی نتیجه ملموس تری از مکمل ها می گیرند.

همراه با گینر از چه مکمل هایی می توان استفاده کرد؟

 افرادیکه قصد افزایش وزن و حجم از طریق مکمل گینر را دارند اغلب در کنار گینر از مکمل کراتین استفاده می کنند. کراتین به دلیل خاصیت افزایش وزنی که دارد می تواند به فرد در رسیدن به هدف خود کمک کند.

کراتین علاوه بر افزایش وزنی که دارد باعث افزایش قدرت، استقامت و کاهش خستگی بدن می شود. کراتین جزء پر مصرف ترین مکمل های ورزشی در بین تمامی رشته های ورزشی می باشد. جهت خرید کراتین می توانید از طریق داروخانه آنلاین مکمل شاپ اقدام نمایید. به جز کراتین میتوان گینر را با مکمل هایی مانند BCAA، آمینو اسید، گلوتامین و دیگر مکمل ها مصرف کرد.

رعایت تغذیه مناسب در دوره افزایش وزن

با تمام کمکی که مکمل گینر می تواند در افزایش وزن به ما کمک کند، به هیج عنوان نباید از تغذیه مناسب و سر وقت غافل شد. مکمل های ورزشی بعد از رعایت کردن تغذیه مناسب باید مصرف شوند و هیچ وقت نباید جایگزین رژیم غذایی سالم شوند.

داروخانه آنلاین مکمل شاپ بعنوان فروشنده تمامی مکمل های بدنسازی و ورزشی در خدمت شما ورزشکارن عزیز می باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی