ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پلنوین با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همکاری می‌کند

چند وقتی است که سامانه نوبت دهی ثبت اسناد و املاک کشور با همکاری پلنوین به راه افتاده. تمامی راه‌کارهای ملاقات و نوبت دهی این سامانه توسط پلنوین انجام می‌شود. پلنوین یک استارتاپ مدیریت و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چند وقتی است که سامانه نوبت دهی ثبت اسناد و املاک کشور با همکاری پلنوین به راه افتاده. تمامی راه‌کارهای ملاقات و نوبت دهی این سامانه توسط پلنوین انجام می‌شود. پلنوین یک استارتاپ مدیریت و برنامه‌ریزی برای کسب‌وکارهای خدمات محور است که قابلیت خدمات رسانی به کسب‌وکار کوچک و بزرگ دارد. مجید فتاحی مدیرعامل و بنیان‌گذار این استارتاپ می‌گوید:

«پلنوین یک پلتفرم مدیریت برنامه‌ریزی، نوبت دهی و رزوارسیون است که مناسب همه کسب‌وکارهای خدمات محور طراحی شده. این کسب‌وکارها می‌توانند کوچک یا بزرگ باشند. مثلا یک آرایشگاه کوچک یا یک سازمان بسیار بزرگ مانند سازمان تامین اجتماعی یا همین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند. پلنوین به شکلی طراحی شده که به سادگی می‌تواند به همه خدمات‌رسانی کند. پلنوین در زمان طراحی به شکلی دیده شده تا مانند پروسه ساخت یک ساختمان باشد. در واقع ما آجرها را در اختیار مشتریانمان قرار می‌دهیم، سپس آن‌ها تصمیم می‌گیرند که با آجرها یک ساختمان یک طبقه یا یک برج بسازند!

در سازمات ثبت اسناد و املاک کشور واحدهای مخلتفی مثل ثبت شرکت‌ها و دفاتر اسناد رسمی وجود دارد. این سازمان زیرمجموعه‌های زیاد دارد و به همین دلیل مراجعه‌کنندگان زیادی هم در سراسر کشور دارد. هر کدام از این زیرمجموعه‌ها هم شرایط و قوانین یا ساعت کاری منحصربه‌فردی هم دارند. پلنوین با چنین شرایطی در این سازمان به صورت متمرکز راه‌اندازی شده و کل کشور را پوشش می‌دهد. در فاز اول ما خدماتمان را در قسمت‌های مالکیت معنوی، ثبت علائم تجاری و نوبت دهی قرار ملاقات‌ها راه‌اندازی کرده‌ایم که در حال خدمات رسانی است. پلنوین به شکل خوبی از ازدحام در این سازمان شکل گیری کرده و کمک می‌کند تا هم مراجعه‌کنندگان و هم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، برنامه‌ریزی مناسبی برای زمان خود داشته باشند.»

پلنوین چه کار می‌کند؟

پلنوین یک ابزار مدیریت کسب‌وکارهای خدمات محور است. با پلنوین صاحبان کسب‌وکار می‌توانند خدمات خود را در بستر اینترنت عرضه کنند و برای خدمات خود نوبت دهی و رزرو آنلاین داشته باشند. 

پلنوین امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به ایجاد صفحه اختصاصی (در پلنوین یا سایت شخصی)، نوبت دهی و رزرو آنلاین، تقویم کاری آنلاین، مدیریت کارمندان، مدیریت مشتریان، ارتباط تصویری، دریافت اطلاعات تکمیلی، پرداخت آنلاین (با استفاده از درگاه شخصی یا درگاه پلنوین) و ارسال پیامک و ایمیل یادآوری به مشتری اشاره کرد.

همچنین با پلنوین می‌توان قابلیت ارائه کد تخفیف به مشتری، تعریف رویداد، تعریف تعریف کلاس‌های آموزشی، فروش پکیج و فروش اشتراک یا حق عضویت را داشت.

پلنوین برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

پلنوین طوری طراحی  شده که هر شخص یا کسب‌وکاری که خدماتی را ارائه می‌کند، از پلنوین بتواند به راحتی استفاده کند. یک مشاور، آریشگاه‌ها، آتلیه‌ها، مراکز آموزشی، مطب‌ها، مراکز درمانی و سازمان‌های بزرگ و چند هزار نفره می‌توانند از خدمات و امکانات پلنوین استفاده کنند. پلنوین در ابتدا برای همه 14 روز رایگان است تا بتوانند قابلیت‌ها و امکانات پلنوین را مشاهده و تست کنند. برای مشاهده کامل امکانات و همین‌طور تست ریگان، به پلنوین با آدرس https://planovin.com/  مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی