ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید اقساطی گوشی با شرایط برتر

تلفن همراه این روزها به یک وسیله ی ضروری برای کسب و کارها تبدیل شده است و به طور کلی می توان گفت زندگی و کار بدون گوشی های هوشمند بسیار سخت و طاقت فرسا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تلفن همراه این روزها به یک وسیله ی ضروری برای کسب و کارها تبدیل شده است و به طور کلی می توان گفت زندگی و کار بدون گوشی های هوشمند بسیار سخت و طاقت فرسا شده است. با توجه به افزایش قیمت انواع گوشی و تلفن همراه، بد نیست با خرید گوشی اقساطی ، فرصتی به خود بدهید تا بتوانید از میان مدل های به روزتر، و با امکانات بیشتر گوشی انتخاب کنید. در این مطلب با یکی از بهترین راه های خرید گوشی اقساطی آشنا می‌شوید.

خرید گوشی اقساطی یک ضرورت برای دانش آموزان

با ورود IT به حوزه آموزش و پرورش، حداقل وسیله ی مورد نیاز دانش آموزان برای بهره مندی از کیفیت آموزشی بالا، یک تلفن همراه هوشمند است. با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر شاید خرید نقدی گوشی به صرفه نباشد. با ما همراه باشید تا مطالب مهمی در مورد نحوه خرید اقساطی انواع کالا و خدمات با شرایط فوق العاده را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید اقساطی با قسطا میصرفه

در حال حاضر قیمت ها در بازار با نوسان شدید مواجه شده است و یک راه حل که ممکن است به نظر کاربردی بیاید این است که صبر کنید تا قیمت ها کاهش پیدا کند، سپس خرید کنید.

اما در اکثر مواقع این اتفاق نمی افتد و ممکن است کاهش قیمت که هیچ، بلکه افزایش مجدد قیمت اتفاق بیفتد. مثلا اخیرا از قیمت تبلت Galaxytab A8 با خبر هستید؟ همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید، قیمت این تبلت سه ماه پیش حدود 3 میلیون بوده است و اکنون تقریبا 4.5 میلیون شده است.

حال سوال این است که اگر سه ماه پیش این تبلت را قسطی خریده بودید به نفعتان نبود؟ به این ترتیب که با دریافت امتیاز حدود 3 میلیون تومان از قسطا و بازپرداخت 3240000 تومان ، شما تبلت خود را در دست داشتید و استفاده می کردید و اکنون مجبور به خرید همان تبلت با قیمت 4.5 میلیون تومان نبودید.

پس راهکار درست تر این است که زمان را از دست ندهید و برای خرید اقساطی گوشی اقدام نمایید.

قسطاکارت چیست؟

قسطاکارت یک کارت اعتباری عضو شتاب میباشد که تا سقف 20 میلیون تومان شارژ شده و شما را قادر میسازد تا از تمام فروشگاه‌های کشور بصورت اقساطی خرید کنید. برای داشتن کارت اعتباری قسطا لازم است که در سایت قسطا درخواست دهید. اما قبل از آن باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. برای این منظور به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای ساخت اکانت اقدام نمایید. توجه کنید که اطلاعات خواسته شده را دقیق و صحیح وارد نمائید.

پس از آن می توانید مراحل درخواست قسطا کارت را مطابق آنچه در سایت قسطا مشاهده می کنید طی کرده و بعد از دریافت قسطاکارت می توانید برای خرید گوشی اقساطی چه از فروشگاه های آنلاین و چه از فروشگاه های فیزیکی اقدام کنید.

چرا خرید اقساطی گوشی با قسطاکارت؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که، مزیت هایی برای خرید اقساطی گوشی با قسطا کارت وجود دارد که با آگاهی از آن ها متوجه خواهید شد که این کارت اعتباری می تواند بهترین انتخاب برای خرید اقساطی گوشی و خرید اقساطی لوازم خانگی گرفته تا استفاده از انواع خدمات به صورت قسطی در سراسر کشور باشد. مزیت های خرید اقساطی گوشی با قسطا کارت عبارتست از :

امکان خرید اقساطی از تمام فروشگاه ‌های ایران

یکی از مشکلاتی که مشتریان زمان خرید با کارت های اعتباری با آن مواجه هستند، محدودیت در خرید از چند فروشگاه خاص می باشد. اما شما با استفاده از قسطا کارت می توانید از تمام فروشگاه های فیزیکی در سراسر کشور که مجهز به دستگاه POS می باشد نقدا خرید کنید و آن هزینه را بعدا در قالب چند قسط به قسطا بپردازید.

به این ترتیب خرید گوشی اقساطی و هر آنچه لازم دارید، از طریق قسطا کارت به چند فروشگاه خاص محدود نمی شود و شما از هر فروشگاهی که اراده کنید می توانید خرید خود را انجام دهید.

خرید اقساطی از تمام فروشگاه ‌های اینترنتی

علاوه بر اینکه می توانید با قسطا کارت از تمام فروشگاه های فیزیکی سراسر کشور خرید کنید، امکان خرید از تمام فروشگاه های اینترنتی معتبر با قسطا کارت نیز وجود دارد؛ جهت خرید آنلاین، کافیست برای کارت اعتباری قسطا کارت خود یک رمز اینترنتی دریافت کنید. پس از آن به آسانی خرید آنلاین خود را انجام می دهید و سپس هزینه خرید را به صورت قسطی به قسطا می پردازید.

بدون نیاز به ضامن

از مزیت های دیگر خرید گوشی قسطی، خرید اقساطی کالاهای دیجیتال، خرید اقساطی لوازم خانگی و ... از طریق قسطا این است که به ارائه ضامن نیازی نیست. قسطا خدمات امتیاز الکترونیکی بدون ضامن را برای متقاضیان محترم در نظر گرفته است که دیگر نگرانی برای پیدا کردن یک ضامن معتبر برای حل مشکل مالی خود جهت خرید کالاهای مورد نیاز نداشته باشند؛ به این دلیل که قسطا از طریق سیستم اعتبارسنجی خود قادر است اعتبار مشتریان را بررسی کرده و در صورتی که اعتبارشان تایید شد، واجد شرایط دریافت امتیاز الکترونیکی بدون ضامن می باشند.

دریافت اعتبار در کمتر از یک هفته

یکی دیگر از مزیت های قسطا که آن را از دیگر رقبای خود متمایز ساخته است، اعطای اعتبار در مدت زمانی کمتر از یک هفته می باشد. به این معنا که کلیه ی مراحل دریافت کارت اعتباری از زمان درخواست تا صدور و شارژ قسطا کارت کمتر از یک هفته زمان می برد.

همچنین لازم به ذکر است که تمامی مراحل درخواست تا دریافت قسطا کارت را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید و در هیچ یک از مراحل نیازی به مراجعه حضوری شما نیست.

سود پایین تسهیلات

حتما می دانید که یکی از عوامل بازدارنده افراد از دریافت وام و تسهیلات از مراکز مختلف و موسسات مالی، دریافت کارمزد با درصد بالا می باشد؛ که قسطا در صدد حل این مشکل برآمده و اقساط ماهانه را با احتساب حداقل نرخ کارمزد برای مشتریان محترم در نظر گرفته است.

پس برای خرید گوشی قسطی و کلا آنچه نیاز دارید به صورت اقساطی، به هیچ عنوان مجبور به پرداخت سود بالای تسهیلات نخواهید بود، چرا که قسطا حداقل میزان سود ممکن را برای شما در نظر گرفته است.

مراحل خرید اقساطی گوشی با قسطاکارت

حال که با قسطا و مزیت های خرید اقساطی از طریق آن آشنا شدید، در این بخش از مقاله به طور کامل شما را برای خرید اقساطی گوشی با قسطا کارت راهنمایی کرده ایم. لطفا این بخش از مقاله را با دقت مطالعه کنید.

مرحله اول : ثبت نام در سایت قسطا و ایجاد حساب کاربری. در این مرحله اطلاعات شخصی خود را به طور دقیق وارد کنید و برای خود یک اکانت ایجاد کنید.

مرحله دوم : ثبت درخواست دریافت قسطا کارت و بارگذاری مدارک لازم. در این مرحله شما مراحل درخواست قسطا کارت را طی می کنید و در مرحله ی بارگذاری مدارک، مدارک خواسته شده را مطابق با اطلاعات کاربری خود بارگذاری و ارسال می نمایید.

مرحله سوم : بررسی اعتبار مشتری از طریق سیستم اعتبارسنجی قسطا و سپس صدور قسطا کارت. اعتبارسنجی متقاضی محترم در کمتر از یک روز کاری انجام شده و نتیجه آن اعلام می شود.

مرحله چهارم : پرداخت مبلغ پیش پرداخت و شارژ قسطا کارت به میزان امتیاز مشخص شده.

مرحله پنجم : ارسال قسطا کارت برای فرد متقاضی

مرحله ششم : در این مرحله شما می توانید با در دست داشتن قسطا کارت به هر فروشگاه موبایل که مایل هستید مراجعه کنید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید و نقدا آن را خریداری نمایید.

پس از آن هزینه خرید گوشی را به صورت اقساط ماهانه با در نظر گرفتن حداقل کارمزد به قسطا بازپرداخت می نمایید.

کلام پایانی

در این مقاله به شما عزیزان گفتیم که خرید گوشی اقساطی به دلیل نوسانات شدید قیمت می تواند بهترین راه کار ممکن باشد که هم شما بتوانید در لحظه به آنچه نیاز دارید دسترسی پیدا کنید و هم ناچار به پرداخت هزینه های اضافه برای خرید در آینده نباشید.

همچنین شما را با قسطا آشنا کردیم. قسطا اولین صنعت لندتک در ایران است که شرایط خرید اقساطی را برای مشتریان عزیز بسیار آسان نموده است. قسطا شما را قادر ساخته است تا برای خرید اقساطی گوشی، خرید اقساطی لوازم خانگی و کلا خرید اقساطی انواع کالا و خدماتی که نیاز دارید، بدون از دست دادن زمان اقدام کنید، بدون آنکه نیاز به ارائه ضامن داشته باشید. اکنون که کاملا با قسطا آشنا شدید، توصیه می کنیم که حتما به وب سایت ghesta.ir سری بزنید و برای دریافت قسطا کارت اقدام کنید. به این ترتیب در کمتر از یک هفته می توانید خرید اقساطی خود را انجام دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی