ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت سایت فروشگاهی

در حال حاضر نسبت به گذشته استقبال خیلی خوبی از فروشگاه های اینترنتی شده است و خیلی از افراد به هر دلیلی از فروشگاه های اینترنتی خرید خود را ثبت می کنند به همین دلیل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در حال حاضر نسبت به گذشته استقبال خیلی خوبی از فروشگاه های اینترنتی شده است و خیلی از افراد به هر دلیلی از فروشگاه های اینترنتی خرید خود را ثبت می کنند به همین دلیل اگر شما جزء دارندگان صفحات فروش آنلاین و اینترنتی هستید بهتر است که یک سایت برای خود طراحی کنید. قبل از این که به سراغ طراحی سایت بروید باید از قیمت سایت فروشگاهی اطلاع کسب کنید برای پاسخ به این سوالات به آدرس iransite.comمراجعه فرمایید. همچنین یک مجموعه معتبر با نمونه کارهای طراحی سایت را پیدا کنید تا با خیال راحت بتوانید سایتتان را طراحی کنید. سوال اصلی قبل از این از قیمت طراحی سایت اطلاع کسب کنید این می باشد که شما از سایت خودتان چه انتظاری دارید و اینکه چه نوع خدماتی می خواهید ارائه بدهید. امروز فقط فروش به صورت فیزیکی مناسب نمی باشد شما از سایت های فروشگاهی نیز برای داشتن فروش اینترنتی نیز استفاده کنید قبل از این که اقدام به خرید سایت فروشگاهی کنید حتما از قیمت سایت فروشگاهی اطلاعات لازم را کسب کنید.

برای پیدا کردن عوامل موثر بر قیمت سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه کنید که سایت شما مختص شما می باشد یا از قالب آماده استفاده کرده اید . سایتی که طراحی می شود ویترین فروشگاه شما می باشد از این رو بهتر است که به زیباترین شکل ممکن طراحی و اجراء شود تا کاربران از دیدن سایت شما لذت ببرند و خرید خود را در سایت شما ثبت کنند.

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت فروشگاهی

باید به این نکته توجه کنید که شما از سایت فروشگاه خودتان چه انتظاراتی دارید. در نظر بگیرید که فروشگاه شما در اینترنت و شبکه های اجتماعی ویترین مغازه شما هستند و شما باید بدانید که چه محصولات و خدماتی را باید در در دید مشتریان و کاربران قرار بدهید. عواملی که بر قیمت خرید یک سایت فروشگاهی تاثیر می گذارد، نحوه برنامه نویسی سایت می باشد یا این که شما چه مبلغی برای بهینه سازی سایت و سئو سایت پرداخت می کنید و این که آیا سایت چه مدت دارای پشتیابنی می باشد حتی نوع دامنه ای که شما انتخاب می کنید نیز در قیمت گذاری طراحی و خرید سایت تاثیر گذار می باشد. یکی از بهترین گزینه ها برای این که به صورت کامل توانید از هزینه های خرید یک سایت فروشگاهی اطلاع کسب کنید مجموعه طراحی ایران سایت به آدرس  iransite.comمی باشد.

نکات مهم جهت خرید سایت فروشگاهی

زمانی که شما می خواهید قیمت سایت فروشگاهی را پرداخت کنید و به اصلاح آن را خریداری کنید باید به این نکته توجه کنید که اسم دامنه مرتبط با فروشگاه شما انتخاب شده باشد. یعنی این که نام سایت شما با کالایی که می خواهید خریداری کنید مرتبط باشد. سایتی که شما طراحی می کنید باید یک سایت حرفه ای و قدرتمند باشد و درگاه های اینترنتی مناسبی نیز دارا باشد سعی کنید نمونه کارهای طراحی سایت در زمینه را حتما از قبل مشاهده کنید.

ظاهر گرافیکی سایت شما باید جذاب باشد تا کاربران جذب فروشگاه اینترنتی شما شوند. هم چنین باید کار با سایت شما آسان باشد . منو های سایت بسیار روان باشد تا کاربران بتوانند به راحتی به محصولات یا خدماتی که می خواهند دسترسی داشته باشند. هم جنین ظاهر سایت شما باید به فروشگاه شما هم خوانی داشته باشد. شما اگر محصولات با کیفیت هم داشته باشید اما ظاهر سایتتان جذاب نباشد ممکن است افراد جذب سایت شما نشده و از شما خرید نکنند.

موبایل فرندلی بودن یک سایت یکی دیگر از خصوصیات مهم یک سایت می باشد به این دلیل که این روزها افراد بیشتر با موبایل خود سرچ می کنند تا لپ تاپ  به همین دلیل صحیح نشان دادن یک سایت در موبایل و تبلت های بسیار مهم می باشد و گوگل نیز به آن بیشتر اهمیت می دهد.

نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی

یکی از مهم ترین کارهایی که شما می توانید انجام بدهید مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت های آن شرکت می باشد با این کار شما می توانید تمامی کارهایی که از قبل طراحی شده اند و شما می توانید مشاهده کنید را بررسی کنید و درصورتی که پیشنهادی برای سایت خودتان دارید را ارائه بدهید با این روش شما می توانید اگر از قسمتی از نمونه کار ها مورد پسندتان نمی باشد یا این که برای بهبود قسمتی از سایت خودتان پیشنهادهایی نیز ارائه بدهید و از این رو در بهتر کردن سایت خودتان بهترین ها را رقم بزنید.

این نکته را در نظر بگیرید که هر سایتی شبیه به یک دیگر نیستند هم چنین قیمت سایت فروشگاه های مختلفت نیز با هم متفاوت می باشد. همچنین برنامه نویسی و طراحی گرافیکی هر سایتی می تواند متفاوت باشد اما در صورتی که شما بخواهید هزینه کمتری پرداخت کنید می توانید از قالب های آماده نیز برای طراحی سایت خودتان استفاده کنید. iransite.com یکی شرکت هایی می باشد که به شما این امکان را می دهد که نمونه کارهای طراحی سایت را که قبلا طراحی کرده اند مشاهده کنید و از تمامی جوانب آن اطلاع کسب کنید.

برای این که بدانید قیمت سایت فروشگاهی بر چه اساسی تعیین می شود و این که چگونه می توان یک شرکت معتبر برای طراحی سایت پیدا کرد به شما کمک کرده ایم. ایران سایت به آدرس اینترنتی iransite.com یکی از این شرکت های معتبر می باشد که شما با مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت آنها می توانید از خدماتی که دریافت می کنید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی