ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تحولی در مدیریت کسب و کار، با نرم افزار همتیک

امروزه حجم کارها در تیم‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار بالا رفته و ایجاد هماهنگی بین افراد، سخت شده است و این موضوع نیز باعث ایجاد پیچیدگی‎هایی در برنامه ریزی و مدیریت پروژه‌ها و کارها شده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه حجم کارها در تیم‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار بالا رفته و ایجاد هماهنگی بین افراد، سخت شده است و این موضوع نیز باعث ایجاد پیچیدگی‎هایی در برنامه ریزی و مدیریت پروژه‌ها و کارها شده و این امر مهم را به ویژه برای مدیران، به یک چالش بسیار سخت تبدیل کرده است.

وجود نرم افزارهایی که برای مدیریت و کمک به ایجاد هماهنگی بین اعضای یک تیم و کارکنان یک سازمان، پدید آمده‌اند، علاوه بر این که در دنیای فناوری امروز به نوعی موهبت به شمار می‌آیند، خود نیز یک چالش ایجاد کرده‌اند! انتخاب یک نرم افزار مدیریت پروژه مناسب که به خوبی پاسخگوی تمامی نیازها باشد، علاوه بر این که سخت و زمان‌بر است، گاهاً هزینه زیادی به همراه دارد. توجه شما را به این نکته جلب می‌نماییم که منظور از هزینه، تنها هزینه تهیه و خریداری نرم افزار نیست، بلکه منظور هزینه دوره عمر نرم افزار و هزینه‌های پنهان و سنگین ناکارآمدی نرم افزار هم هست.

ما در این مقاله با معرفی یک سیستم مدیریت پروژه فوق العاده کاربردی، جامع و کامل و در عین حال مقرون به صرفه، به نام همتیک، به شما کمک می‌کنیم تا از امروز چالش‌ها و مشکلات خود را پشت سر بگذارید؛ پس حتماً تا انتهای مقاله با ما همراه باشید... .

همتیک چیست؟

همتیک، یک نرم افزار مدیریت پروژه همه جانبه است که روش کار تیم‌ها را به سوی پیشرفت بیش از پیش تغییر می‌دهد. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی منحصر به فرد، میزان بهره وری را در هر پروژه و کاری افزایش داده و موفقیت را تضمین می‌کند. همتیک تا امروز توانسته صدها هزار کاربر در سراسر ایران را جذب کرده و رضایت آنها را جلب نماید.

پیگیری کارها و مدیریت زمان تنها با یک کلیک

نرم افزار مدیریت پروژه همتیک، تمام آنچه برای مدیریت کارهایتان نیازمند هستید را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید با اضافه کردن اعضای تیم خود به همتیک، پس از تعریف پروژه‌هایتان، کارهای لازم الاجرا در هر پروژه را به افراد مناسب تخصیص دهید. همتیک امکان زمان بندی، اولویت بندی و پیگیری کارها را نیز فراهم کرده است. همتیک با دارا بودن بخش‌های کاربرگ زمان یا تایم شیت، تعیین زمان شروع و پایان انجام کار، ارسال یادآوری به افراد، تفکیک کارهای انجام شده، دارای تأخیر و انجام نشده و ارائه انواع گزارش‌ها، علاوه بر کمک به ارزیابی عملکرد اعضای هر پروژه، به مدیریت زمان نیز کمک شایان توجهی می‌کند. اما این همه ماجرا نیست!

وقتی صحبت از مدیریت یک کسب و کار به میان می‌آید، 2 مسئله حائز اهمیت نیز در ادامه عنوان می‌شوند: مدیریت زمان – مدیریت هزینه‌ها

در نرم افزار مدیریت پروژه همتیک، می‌توان میزان بودجه‌ی تخصیص یافته برای هر پروژه را تعریف کرده و بر اساس بودجه‌ی تخصیص یافته هزینه‌ها را مدیریت نمود. یک تیر و دو نشان!

شاید الان دارید با خودتان فکر می‌کنید که سایر سیستم‌های مدیریت پروژه نیز کمابیش همین ویژگی‌ها را دارند، پس تفاوت بارز همتیک با رقبایش چیست؟ چه چیزی باعث شده امروزه این سیستم جامع‌ترین و کامل‌ترین نرم افزار مدیریت پروژه در ایران معرفی گردد؟

نرم افزار مدیریت پروژه همتیک، علاوه بر داشتن ماژول مدیریت پروژه و امکان تعریف انواع پروژه‌ها و کارها (امکانی که در تمامی سیستم‌های مدیریت پروژه کم و بیش مشترک است)، توجه به تمامی جزئیات و دارا بودن سایر امکانات مورد نیاز یک کسب و کار، باعث تمایز این سیستم با سایرین شده است. همتیک، با دارا بودن بخش داشبورد مدیریتی، جدا سازی بخش‌های مرتبط با انجام دهنده کارها، ناظر کارها و مدیران پروژه، در اختیار قرار دادن انواع گزارشات چه به تفکیک پروژه‌ها، چه کارها، چه کاربران و همچنین حفظ کردن تاریخچه تمامی رخدادهای سیستم و در نهایت دارا بودن گانت چارت و تقویم شمسی، یک ماژول مدیریت پروژه جامع را در اختیار مدیران و کارکنان قرار داده است.

در نرم افزار همتیک، علاوه بر ماژول مدیریت پروژه، ماژول‌های کاربردی دیگری نیز تعبیه شده است تا یک کسب و کار را از تهیه چند سیستم برای پوشش نیازها، معاف کرده و همه را یک جا عرضه کند. این ماژول‌ها علاوه بر کمک به بهبود ارتباطات افراد، به کارکنان یک تجربه کاری جدید و لذت بخش را ارائه کرده و به مدیران نیز در جهت نگهداشت دانش و خلاقیت کارکنان درون سیستم و سازمان کمک می‌کند.

برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • دارا بودن شبکه اجتماعی سازمانی
  • دارا بودن پیام رسان سازمانی
  • امکان ثبت بانک تجربیات
  • امکان ثبت و یادآوری قرارهای ملاقات
  • دارای بخش دفترچه تلفن
  • امکان ثبت یادداشت
  • دارا بودن تقویم شمسی
  • امکان بارگذاری و مدیریت انواع فایل‌ها و مستندات

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌ها و امکانات همتیک، به سایت hamtick.com مراجعه کنید.

صعود همکاری تیمی

با استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه و کارهای همتیک، کاربران به راحتی، در هر جا و در هر زمان می‌توانند از وظایف و کارهای خود مطلع شوند؛ با همکاران و اعضای تیم خود درباره‌ی مسائل مختلف به گفت‌وگو بپردازند، داشبورد کارهای خود را ببینند و کاربرگ زمان یا تایم شیت کارهای خود را وارد کنند، گزارشات خود را ثبت نمایند و به تمامی مستندات و اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته ‌باشند.

سیستم مدیریت پروژه همتیک، باعث ایجاد هماهنگی و یکپارچگی اعضاء پروژه و تسلط بر تمامی فرآیندهای پروژه می‌گردد و با استقرار این سیستم تصمیم‌گیری‌ها آسان و مدیران با انگیزه شده و سازمان پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. همچنین استفاده از سیستم مدیریت پروژه همتیک به دلیل تحقق یافتن اهداف سبب افزایش انگیزه و رضایت شغلی افراد میگردد.

همتیک مخصوص چه کسب و کارهایی تولید شده است؟

تولیدکنندگان سیستم مدیریت پروژه همتیک تلاش کرده‌اند که سیستمی مناسب را برای کمک انواع کسب و کارها ارائه دهند. همتیک برای تمامی کسب و کارها از تیم‌های کوچک گرفته تا سازمان‌های بزرگ کاملاً کاربردی و قابل استفاده است. تیم‌های فریلنسری نیز می‌توانند برای هماهنگی و پیگیری کارهای اعضای تیم خود از همتیک کمک بگیرند. با این حال همتیک واقعاً برای همه شرکت‌ها مناسب نیست! معمولاً مدیرانی همتیک را انتخاب می‌کنند که این ویژگی‌‌ها را داشته باشند:

  • شرکت دارای اهداف مشخص باشد یا برای تدوین اهداف مشخص و قابل سنجش آماده شده باشد.
  • مدیران شرکت به کار تیمی و مسئولیت پذیری بیش از بروکراسی اهمیت دهند.
  • شفافیت در شرکت، یک ارزش باشد.
  • رشد و پیشرفت و سلامت پرسنل همزمان با رشد شرکت اهمیت داشته باشد.

در نتیجه، شرکت‌ها یا سازمان‌هایی که نیازمند یک یا چند ویژگی نرم افزار مدیریت پروژه همتیک اعم از مدیریت وظایف، مدیریت منابع، مدیریت هزینه، مدیریت زمان و غیره باشند و خود را برای رشد آماده کرده باشند، همتیک یکی از گزینه‌های قابل اتکا است.

با پیدایش کرونا و تحولی اجباری در شرایط کسب و کارها، افراد بسیاری دورکاری را تجربه کرده و با چالش‌های متعددی نیز روبرو شدند که مهم‌ترین آن‌ها، داشتن پلتفرمی جامع برای برقراری ارتباطات و پیشبرد سریع و راحت کارها بوده است. نرم افزار مدیریت پروژه همتیک بهترین پاسخ برای این مشکل بوده و کاربران را به خوبی راضی کرده است. بنابراین اگر به دنبال سیستمی مناسب برای دورکاری هستید، به هیچ وجه همتیک را فراموش نکنید.

قیمت و طرح‌های همتیک

همتیک دارای سه طرح اصلی است که عبارتند از:

  • اشتراک همیشه رایگان
  • اشتراک ابری
  • نصب دائمی روی سرور شخصی

طرح اشتراک همیشه رایگان:

در این طرح، امکان استفاده همیشگی از امکانات پایه سیستم، بدون محدودیت تعداد کاربر و بدون نیاز به پرداخت کوچکترین هزینه‌ای فراهم شده است. در هر زمان به خواست کاربر، امکان تبدیل اشتراک رایگان به اشتراکی با سطوح بالاتر و امکانات بیشتر، بدون از دست رفتن اطلاعات وارد شده، موجود است.

طرح‌های اشتراک ابری (SaaS):

با استفاده از سرویس‌های متنوع ابری همتیک، فقط به میزان استفاده، هزینه پرداخت خواهید کرد و پس از پایان دوره اشتراک خود، می‌توانید برای تمدید یا عدم تمدید اشتراکتان و یا حتی ارتقاء یا کاهش طرح انتخابی خود، اقدام کنید.

طرح نصب دائمی روی سرور شخصی (On-Premises):

اگر ضرورتی برای نصب نرم افزار روی سرور شخصی خودتان دارید، می ‌توانید از این طرح استفاده کنید.

برای آگاهی از لیست امکانات موجود و قیمت هر طرح به سایت hamtick.com مراجعه کنید.

ثبت نام اشتراک همیشه رایگان همتیک

برای دریافت نسخه همیشه رایگان همتیک، کافی‌ست در سایت همتیک در بخش محصولات فروشگاه، طرح همیشه رایگان را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعاتی مانند نام انتخابی خودتان برای سیستم، ثبت نام کرده و سپس وارد سیستم شوید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

سخن پایانی

همان طور که پیش از این نیز اشاره شد، همتیک کامل‌ترین نرم افزار مدیریت پروژه موجود در ایران است. همتیک علاوه بر ارائه امکانات کاربردی، آموزش نحوه استفاده از سیستم را به شکل‌های گوناگون اعم از فایل متنی، ویدئویی، ویزارد تنظیمات اولیه و غیره در اختیار کاربران قرار داده و نگرانی از این بابت را بسیار کمرنگ کرده است. پشتیبانان همتیک نیز همواره برای پاسخگویی به سؤالات و مشکلات کاربران آماده پاسخگویی و همراهی هستند.

نرم افزار مدیریت پروژه همتیک هر 3 ماه یک بار آپدیت میشود و در صورتی که سیستم را تهیه کرده باشید (حتی اگر نسخه اشتراک همیشه رایگان باشد)، تا زمانی که سیستم شما فعال باشد، به صورت اتوماتیک به روز رسانی گردیده و جدیدترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با محیط نرم افزار همتیک، ویدئوی 1 دقیقه‌ای زیر را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی