ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معماری مناسب خانه های هوشمند با سرامیک پرسلانی

قیمت سرامیک پرسلانی نقش مهمی در برآورد هزینه‌های پروژه‌های ساختمانی دارد. امروزه سرامیک‌های مختلفی در پروژه‌های ساخت ‌و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند که یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین نمونه‌ها، سرامیک پرسلانی است. سرامیک پرسلان به خاطر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قیمت سرامیک پرسلانی نقش مهمی در برآورد هزینه‌های پروژه‌های ساختمانی دارد. امروزه سرامیک‌های مختلفی در پروژه‌های ساخت ‌و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند که یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین نمونه‌ها، سرامیک پرسلانی است. سرامیک پرسلان به خاطر کیفیت و مقاومت بالا یکی از بهترین پوشش‌های کف و نمای ساختمان به شمار می‌رود. اگر قصد دارید خانه خود را بازسازی کرده و آن را هوشمند کنید؛ بهتر است به فکر یک تغییر کلی در دکوراسیون منزل باشید. در این مقاله به معماری خانه‌های هوشمند و عوامل موثر بر قیمت سرامیک پرسلانی پرداخته می شود.

هوشمندسازی خانه چیست؟

منظور از هوشمند کردن خانه این است که تمام وسایل و لوازم خانه از جمله تلویزیون، ساعت، پرده، پنجره، زنگ، چراغ و غیره به اینترنت متصل شوند‌. تصور کنید که بعد از یک روز کاری شلوغ روی مبل نشسته‌اید و می‌خواهید برنامه موردعلاقه‌تان را تماشا کنید اما کنترل روی میز قرار دارد و حوصله بلند شدن هم ندارید. با هوشمند کردن خانه، شما بدون اینکه از روی مبل بلند شوید، می‌توانید با موبایل خود تلویزیون را روشن کرده و از دیدن برنامه محبوب خود لذت ببرید. امروزه شما با پرداخت هزینه کمی می‌توانید خانه خود را هوشمند کنید. حالا که قرار است خانه خود را مدرن کنید، بهتر است یک تحول اساسی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید. پوشش کف و نمای ساختمان یکی از بخش‌های مهم ساختمان محسوب می‌شود که تأثیر بسیاری در زیبایی و شیک بودن فضا دارد. شما می‌توانید برای تغییر طراحی و معماری خانه از جدیدترین و باکیفیت‌ترین سرامیک‌ها استفاده کنید تا با فضای مدرن و هوشمند خانه هماهنگ باشد.

چه سرامیک‌هایی برای معماری خانه‌های هوشمند مناسب‌تر است؟

سرامیک پرسلانی

سرامیک پرسلانی یکی از جدیدترین سرامیک‌های موجود در بازار است. این سرامیک به خاطر ظاهر زیبا و هم چنین کیفیت بالا، در اکثر ساختمان‌های مسکونی و تجاری مورداستفاده قرار می‌گیرد. هم چنین این سرامیک در طرح و شکل‌های مختلفی تولید می‌شود و به همین دلیل شما می‌توانید با توجه ‌به دکوراسیون و معماری ساختمان، نمونه موردنظر را تهیه کنید. حتماً از قبل خرید ازقیمت سرامیک پرسلانی آگاه شوید تا بتوانید با توجه بودجه‌تان بهترین انتخاب را داشته باشید.

مزایای استفاده از سرامیک پرسلانی

  • مقاومت بالا در برابر سایش

یکی از ویژگی‌های بارز این کاشی، مقاومت بالای آن در برابر سایش است. این سرامیک از مواد فشرده‌تری نسبت به نمونه‌های دیگر تولید شده و به همین دلیل از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار است.

  • تعمیر و نگهداری آسان

کاشی پرسلان علاوه بر کیفیت بالا، تعمیر و نگهداری آن نیز آسان است. این کاشی درصد جذب آب پایینی دارد و به همین دلیل برای محیط‌های مرطوب مثل حمام و سرویس بهداشتی انتخاب مناسبی است. هم چنین این سرامیک با مواد شوینده و کمی آب مثل روز اول براق می‌شود.

  • ظاهر زیبا و خیره کننده

این کاشی علاوه بر کیفیت بالا، ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارد‌‌. شما با استفاده از کاشی پرسلانی می‌توانید ظاهری شیک و خیره‌کننده‌ای به خانه خود ببخشید. مخصوصاً در خانه‌های هوشمند، استفاده از این سرامیک کاملاً با طراحی مدرن خانه هماهنگی دارد. ظاهر زیبای این محصول باعث شده کهقیمت سرامیک پرسلانی نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر باشد.

  • مناسب برای محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کاشی باعث شده برای محیط‌های پرتردد مناسب باشد. مقاومت بالا در برابر رطوبت، ضربه، سایش و تمیزکردن راحت آن، باعث شده یک گزینه عالی برای محیط‌های پر رفت‌وآمد محسوب شود.

  • دوام بالا

یکی از مزایای سرامیک پرسلان، دوام بالای آن است. در واقع استفاده از این کاشی در پروژه‌های ساخت ‌و ساز نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، زیرا به‌خاطر دوام بالا، سال‌ها برای شما کار می‌کند و لازم نیست نگران سایش و ترک‌خوردگی آن باشید.

  • مناسب محیط‌های مرطوب

کاشی پرسلان در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند و یک انتخاب عالی برای محیط‌های مرطوب محسوب می‌شود.

سرامیک اسلب

یکی از انواع کاشی پرسلانی، اسلب سایز بزرگ است که به‌خاطر ویژگی‌های خاص در پروژه‌های ساخت ‌و ساز مورداستفاده قرار می‌گیرد. سرامیک اسلب یا سرامیک سایز بزرگ به‌صورت ورقه‌ای یا تخته‌ای تولید می‌شود و برای محیط‌هایی با متراژ بزرگ مناسب است. تنوع در طرح، رنگ و سایز باعث شده که در مکان‌های مختلف کارایی داشته باشد. از موارد استفاده از سرامیک سایز بزرگ می‌توان به مجتمع‌های مسکونی، ویلاها، پیشخوان، پله، سرویس بهداشتی و حمام، نمای بیرونی و داخلی ساختمان، شرکت‌ها و ساختمان‌های تجاری و غیره اشاره کرد. اگر قصد دارید ویلای خود را هوشمند کنید، استفاده از اسلب سایز بزرگ‌نمای خیره‌کننده‌ای به فضا می‌بخشد.

 مزیت‌های استفاده از سرامیک سایز بزرگ در خانه‌های هوشمند

  • سرامیک اسلب از لایه لعاب نفوذناپذیری تشکیل شده که باعث می‌شود در برابر رطوبت و مایعات بسیار مقاوم باشد. این کاشی یک انتخاب عالی برای محیط‌های مرطوب از جمله حمام و سرویس بهداشتی است.
  • این سرامیک از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و می‌تواند برای هر دکوراسیونی مورداستفاده قرار بگیرد. شما می‌توانید با انتخاب یک رنگ کلاسیک، ظاهر مدرن و شیک را به خانه خود ببخشید.
  • این کاشی از مقاومت بالایی برخوردار است و یک انتخاب عالی برای خانه‌های هوشمند محسوب می‌شود.

تفاوت سرامیک پرسلان با سرامیک معمولی

اگر بعد از هوشمندسازی خانه، به دنبال یک تغییر اساسی در دکوراسیون منزل هستید، تعویض سرامیک‌ها می‌تواند فضای خانه را مدرن‌تر و شیک‌تر جلوه دهد. اگر بین سرامیک پرسلان و کاشی معمولی دو‌دل هستید، پیشنهاد می‌کنیم سرامیک پرسلانی را انتخاب کنید؛ زیرا این سرامیک نسبت به نمونه های معمولی، شفافیت و درخشش بیشتری دارد و برای محیط‌های لوکس و شیک خانه‌های هوشمند بسیار مناسب است. هم چنین مقاومت خوبی در برابر ضربه، فشار و سایش دارد و از دوام خوبی برخوردار است.

عوامل مؤثر بر قیمت سرامیک پرسلانی

قیمت سرامیک پرسلانی در پروژه‌های ساختمانی و ساخت‌وساز بسیار اهمیت دارد. عوامل مختلفی بر قیمت سرامیک پرسلانی تأثیرگذار هستند که در این بخش به آنها می‌پردازیم. توجه داشته باشید قیمت سرامیک پرسلانینسبت به نمونه‌های معمولی گران‌تر است اما با این حال کاشی پرسلانی از نظر کیفیت دارای درجه بندی مختلفی می‌باشد و این امکان را به شما می‌دهد که بر اساس بودجه‌تان یکی از نمونه‌ها را خریداری کنید.

  • درجه کیفی سرامیک پرسلانی

یکی از عوامل مهم در تعیینقیمت سرامیک پرسلانی، درجه کیفی آن است. مطمئناً هرچقدر کیفیت بالاتر باشد، قیمت نیز افزایش می‌یابد. این سرامیک باتوجه‌به کیفیت مواد اولیه، لعاب دهی و پرداخت نهایی دارای درجه کیفی مختلفی می‌باشد.

  • طرح و نقش

طرح و نقش یکی دیگر از فاکتورهای مهم در قیمت سرامیک پرسلانی است. هر چقدر کیفیت طرح و نقش بهتر است، قیمت این کاشی گران‌تر خواهد بود. هم چنین نوع طرح هم درقیمت سرامیک پرسلانی تأثیرگذار است.

اگر قصد هوشمندسازی منزل خود را دارید، باید هزینه‌های دیگری را نیز انجام دهید. مثلاً تغییر دکوراسیون خانه و استفاده از لوازم مدرن و شیک را در برنامه خود قرار دهید. شما با کاشی‌کاری‌های شیک، می‌توانید جلوه مدرن و خیره‌کننده‌ای را به خانه خود ببخشید. همان‌طور که در این مقاله خواندید سرامیک پرسلانی به خاطر ظاهر زیبا و مقاومت بالا یک انتخاب عالی برای خانه‌های هوشمند محسوب می‌شود. هم چنین استفاده از اسلب سایز بزرگ در خانه‌ها و ویلاهای بزرگ، جلوه زیبا و منحصربه‌فردی را به خانه می‌بخشد. برند میکو‌ یکی از تولیدکنندگان برتر سرامیک سایز بزرگ و اسلب پرسلانی است که به خاطر کیفیت بالا در لیست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین اسلب سایز بزرگ در بازار قرار دارد. سرامیک میکو‌ به خاطر کیفیت بالا و طرح‌های خاص، محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد. فروشگاه مدرن ایده‌آل به عنوان یکی از  معتبرترین مراکز فروش انواع سرامیک پرسلان و اسلب سایز بزرگ فعالیت دارد. جهت مشاوره رایگان یا استعلامقیمت سرامیک پرسلانی میکو‌ از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی