ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خمیر دندان های فاقد تری کلوزان

یکی از مواد تشکیل دهنده خمیر دندان تری کلوزان می باشد که وظیفه از بین بردن باکتری ها و میکروب ها را برعهده دارد. در ابتدا تصور می ­شد، تری کلوزان ماده ­ای مفید و بی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از مواد تشکیل دهنده خمیر دندان تری کلوزان می باشد که وظیفه از بین بردن باکتری ها و میکروب ها را برعهده دارد. در ابتدا تصور می ­شد، تری کلوزان ماده ­ای مفید و بی ­ضرر است، اما به مرور زمان و طی آزمایشات صورت گرفته، مشخص شد که ممکن است مصرف تری کلوزان، تهدیدی برای سلامتی مصرف­ کنندگان به شمار می­رود. در این جا به بررسی برخی از  عوارض جانبی تری کلوزان می پردازیم.

مقاومت آنتی بیوتیکی

دانشمندان در مورد گسترش سریع مقاومت آنتی بیوتیکی در سطح جهان، هشدار جدی داده ­اند. نتایج تحقیقات نشان می ­دهد، مصرف تری کلوزان، می ­تواند موجب مقاومت آنتی بیوتیکی شود و باعث شود مصرف دارو بر باکتری­ های بیماری ­زا، تأثیری نداشته­ باشد.

کاهش سطح ایمنی

نتایج تحقیقات نشان می دهد، قرار گرفتن در معرض تری­کلوزان و سایر مواد آنتی باکتریال، محیط داخلی بدن را عاری از باکتری و میکروب کرده و در نتیجه سیستم ایمنی بدن را تضعیف می ­کند. ایجاد محیط داخلی (درون بدن) بیش از حد پاکیزه، توانایی سیستم ایمنی در مقابله با عوامل بیماری ­زا را کاهش می­ دهد.

اختلال هورمونی

نتایج پژوهش روی حیوانات آزمایشگاهی ثابت کرده ­است، تماس با دوز بالای تری کلوزان، با مشکلات هورمونی و کاهش سطح بعضی هورمون­های تیروئید مرتبط است.

همچنین مطالعات جانوری نشان دهنده کاهش قوای تولید­مثل و رشد در حیواناتی است که در معرض تری کلوزان بوده ­اند.

آلرژی

تری کلوزان، علی­ رغم خواص ضدمیکروب خود، ماده ­ای سمی است. هنگامی که تری­کلوزان از راه دهان، وارد بدن می ­شود، سیستم دفع ادرار، به سرعت، مقداری از آن را از بدن دفع می ­کند.  اما هنگامی که تری کلوزان با پوست تماس پیدا می­ کند، روی سطح آن باقی مانده و موجب ابتلا به مشکلات و عوارض پوستی، مانند درماتیت و اگزما می ­شود.

بهتر است هنگام خرید محصولات آرایشی، از عدم وجود تری کلوزان در مواد تشکیل دهنده این محصولات، اطمینان حاصل کنید.

خمیر دندان های فاقد تری کلوزان

امروزه خمیر دندان هایی فاقد تری کلوزان تولید شده اند که از نمونه های آن می توان به خمیر دندان اکتیدنت اشاره کرد. خمیر دندان های اکتیدنت با استفاده از به روزترین فناوری های تولید خمیر دندان قصد دارد به زودی خمیر دندان هایی را به بازار عرضه کند و به فروش برساند که برطرف کننده تمامی نیاز های شما باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های کلی خمیر دندان اکتیدنت عدم استفاده از تریکلوزان است. این ماده کاربرد از بین بردن باکتری های مضر در دهان را دارد که در برند اکتیدنت با مشابه طبیعی آن جایگزین شده است.

از دیگر ویژگی های خمیر دندان اکتیدنت می توان به قابلیت استفاده روزانه آن در عین قدرت پاک کنندگی مناسب است، خمیر دندان اکتیدنت طوری فرموله شده است که افراد بدون نگرانی از ایجاد حساس شدن دندان ها می توانند به طور مرتب از تمامی محصولات اکتیدنت استفاده نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی