ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مشاغل آنلاین و هزینه ساخت اپلیکیشن

دنیای امروز، دنیای کسب و کارهای آنلاین است. شما با ارائه ی خدمات مجازی یا دست کم با اطلاع رسانی آنلاین از کسب و کارتان چندگام از رقیبان خود جلوتر خواهید بود. ارائه ی پشتیبانی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دنیای امروز، دنیای کسب و کارهای آنلاین است. شما با ارائه ی خدمات مجازی یا دست کم با اطلاع رسانی آنلاین از کسب و کارتان چندگام از رقیبان خود جلوتر خواهید بود. ارائه ی پشتیبانی از خدمات یا محصولات؛ اطلاع رسانی از محصولات جدید، تخفیفها و شرایط جدید فروش؛ هماهنگی خدمات حضوری و تبلیغات، همه و همه به صورت آنلاین میسر بوده و نشانه ی سطح بالای کیفیت شما در ارائه ی خدمات است. این موارد سبب افزایش فروش می شود و کاربران شما از آن استقبال خواهند کرد.

محاسبه هزینه ساخت اپلیکیشن

هزینه ساخت سایت، اپلیکیشن، تبلیغات و سایر مواردی که به آنلاین شدن کسب و کار شما کمک می کند، به معیارهای متفاوتی وابسته بوده و متغیر است. هزینه ساخت سایت های تک صفحه ای با سایت های چندصفحه ای متفاوت است. اگر ساخت سایت و اپ را به افراد و تیم های برنامه نویسی سفارش دهید، هزینه ای بیش از استفاده از سایت های آنلاینِ حرفه ای را متحمل می شوید. میزان امکانات سایت و اپلیکیشن، خدمات پس از اتمام پروژه توسط سازندگان، دیزاین حرفه ای و پشتیبانی از دیگر مواردی است که در تعیین هزینه ساخت اپلیکیشن و سایت موثر است.

برای براورد هزینه ساخت اپلیکیشن لازم است ایده ی خود را با یک متخصص در میان بگذارید تا قیمت گذاری دقیق تری برای سفارش شما انجام شود. در نهایت هزینه ی کدنویسی چنین اپلیکیشنی قابل توجه بوده و احتمالا برای کسب و کارهای نو یا کوچک چندان مناسب نیست. خبر خوب اینکه، همیشه برای آنلاین کردن کسب و کار خود الزاما به پرداخت هزینه بالا نیازمند نیستید. امروزه برخی سایت ها، ساخت انواع اپلیکیشن، سایت و بسیاری از آیتم های گرافیکی را آسان کرده اند. اپلیکیشن و سایت های ساخته شده با سایت های آنلاین اختلاف قابل توجهی با موارد سفارشی ندارند، اما هزینه ی آنها بسیار کمتر از انواع اپ و سایت های سفارشی است.

سایت های آنلاین ساخت اپلیکیشن

شما می توانید به صورت آنلاین با استفاده از سایت های آنلاین، به ساخت سایت، اپلیکیشن و آیتم های گرافیکی بپردازید. کافی است در این سایت ها ثبت نام کرده و از قالب ها و امکانات طراحی آنها استفاده کنید. برای ساخت این موارد به دانش برنامه نویسی یا گرافیک نیازی نیست. ساخت اپلیکیشن در چنین سایت هایی دارای چند مرحله است:

1-انتخاب طراحی و رنگبندی

2-وارد کردن محتوا و صفحات

3-انتشار برنامه در مارکت‌ها یا تبلیغ آن در سایت های مناسب

شما میتوانید در کمترین زمان و با هزینه مناسب اپلیکیشن خود را بسازید و در مارکت های معتبر منتشر کنید. فراموش نکنید که "تبلیغات" موثرترین راه برای دیده شدن شماست. استفاده از سایت های سازنده ی اپ و سایت به شما کمک می کند تا با کاهش هزینه‌های جانبی، مقدار بیشتری از سرمایه اولیه خود را به تبلیغات اختصاص دهید.

اپلیکیشن ساز اپتو

اپتو یکی از اولین اپلیکیشن سازهای آنلاین ایرانی است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به تخصص در ساخت اپ بتوانید اپلیکیشنی متناسب با کسب و کار خود طراحی کنید. در روند طراحی اپلیکیشن خود، هم می توانید از قالبهای آماده اپتو بهره بگیرید و هم با استفاده از امکانات طراحی ارائه شده در سایت، امکان ساخت اپلیکیشنی منحصر به فرد را خواهید داشت. ماژول های ارائه شده در اپلیکیشن ساز اپتو صفحات اپلیکیشن شما را می سازند. اپتو با ارائه ی بیش از 40 ماژول کاربردی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید انواع صفحات فروشگاهی، فرم های دارای پرداخت آنلاین، صفحات خبری یا محتوایی، آلبوم موزیک، حساب کاربری و .. داشته باشید و انواع اپلیکیشن های فروشگاهی، خبری، آموزشی و .. را با سادگی بسازید.

همچنین در صورت داشتن سایت وردپرس یا فروشگاه ووکامرس، با استفاده از اپتو خواهید توانست سایت خود را به اپلیکیشن متصل کرده و اپلیکیشنی اختصاصی برای خود بسازید. با تکمیل طراحی اپلیکیشن خود خواهید توانست آن را به مارکت های معتبری چون گوگل پلی و کافه بازار ارائه دهید. همچنین علاوه بر نسخه ی اندروید، امکان دریافت نسخه ios  و وب اپ (pwa) را نیز خواهید داشت. بنابراین ارائه اپ به مارکتهای مختصios  نیز برای شما محدودیتی نخواهد داشت.

ارائه مجموعه ای از خدمات مجازی شامل ساخت و مدیریت صفحات اجتماعی، ساخت سایت های تک صفحه ای، انجام تبلیغات گوگل، ساخت انواع اپلیکیشن، ارائه پنل نمایندگی، انتشار اپلیکیشن ها در مارکت های ایرانی و غیرایرانی از دیگر خدمات تیم اپتو است.

شما می توانید با ثبت نام در سایت و تست رایگان پنل ساخت اپلیکیشن با خدمات اپتو بیشتر آشنا شوید و پس از مشاهده ی امکانات و طراحی های پنل، در صورت تمایل از سایت خرید کرده و اپلیکیشن خود را دریافت کنید. اپ دریافتی شما متعلق به شما بوده و می توانید keystore اپ که به نوعی سند مالکیت آن به شمار می رود را نیز از پنل دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی