ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دانلود کنید: گزارش انتخاب هدایای سازمانی

در مناسبت‌هایی چون شب یلدا، سال نو و سالروز تولد، شرکت‌ها هدایای سازمانی خود را با هدف بهبود برند کارفرمایی و تجربه‌ی همکاری به پرسنل‌شان اهدا می‌کنند. انواع بسته‌های خوراکی، اقلام اداری و... عمده‌ی این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در مناسبت‌هایی چون شب یلدا، سال نو و سالروز تولد، شرکت‌ها هدایای سازمانی خود را با هدف بهبود برند کارفرمایی و تجربه‌ی همکاری به پرسنل‌شان اهدا می‌کنند. انواع بسته‌های خوراکی، اقلام اداری و... عمده‌ی این هدایا را تشکیل می‌دهند که با وجود هزینه‌های بالایی که در بر دارند، بعضا نمی‌توانند رضایت پرسنل را به‌همراه آورند.

«انتخاب هدیه‌ای مناسب» که بتواند پرسنل یک شرکت را خرسند کند، چالش بزرگ تیم‌های منابع‌انسانی‌ست. ما تلاش کردیم که با یک پروژه‌ی تحقیقاتی کمک کنیم که هدایای بهتری تهیه شود، منابع هدر نرود و ارتباط بهتری بین کارکنان سازمان‌ها پدید آید.

در این تحقیق به دنبال فهم نظر مخاطبان اصلی هدایای سازمانی بودیم: چه مناسبت‌هایی برای کارکنان مهم است، چه نوع هدایایی را بیشتر می‌پسندند و ترجیح می‌دهند بودجه‌ی در نظر گرفته شده چگونه مصرف شود؟ قریب به ۱۰۰۰ نفر در این پژوهش با ما همراهی کردند و نتیجه‌ی آن، اکنون پیش روی شماست.

این تحقیق با حمایت ابر آروان میسر شد. برای دریافت نسخه‌ی کامل گزارش می‌توانید به صفحه هدایای سازمانی در کارگاه مراجعه کنید.

انتخاب مسیر شغلی با/در کارگاه

پادکست کارگاه گپ‌وگفت‌هایی دوستانه درباره‌ی کار حرفه‌ای و مسیر شغلی افراد مختلف است. در هر قسمت، به گفت‌وگو با یک متخصص می‌نشینیم و پیرامون حرفه‌اش صحبت می‌کنیم.

شنیدن قصه کار و زندگی آدم‌ها و تأمل در مسیری که پیمودند، پُر از ایده‌های ناب و دست اول برای تدوین نقشه‌ی شغلی است. کارگاه کمک می‌کند که به ماجرای مشاغل مختلف سرک بکشیم و با دید بهتری، حرفه‌ی مطلوب‌مان را انتخاب کنیم.

نسخه‌ی تصویری کارگاه در کانال یوتوب کارگاه منتشر می‌شود. همچینن می‌تواند نسخه‌ی صوتی آن‌را از طریق همه‌ی اپلیکیشن‌های پادکست دنبال کنید. برای شنیدن آخرین قسمت‌های پادکست کارگاه می‌توانید به صفحه کارگاه در کست باکس مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی