ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لایسنس نود 32 را ارزان و اورجینال بخرید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیاز نیست برای داشتن یک وبسایت تلاش زیادی کنید. با کمی دانش می توانید یک وبسایت برای فروش محصولات خود ایجاد کنید. اما آیا می توانیم به هر سایتی برای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیاز نیست برای داشتن یک وبسایت تلاش زیادی کنید. با کمی دانش می توانید یک وبسایت برای فروش محصولات خود ایجاد کنید. اما آیا می توانیم به هر سایتی برای خرید اقدام کنیم؟ پاسخ این سوال قطعا خیر است! ما در این مقاله یکی از سایت های معتبر جهت خرید لایسنس نود 32 معرفی می‌شود تا با آسودگی بیشتر و اعتماد بیشتر بتوانید خرید خود را انجام دهید.

چگونه به یک سایت برای خرید اعتماد کنیم؟

همانطور که می دانید آنتی ویروس ESET  جز بهترین آنتی ویروس ها است و سایت های زیادی برای فروش محصولات ESET وجود دارند کافیست یک بار در گوگل عبارت خرید لایسنس نود 32  را جست و جو کنید متوجه میشوید که حداقل 50 سایت برای فروش وجود دارند. اما قطعا همه آن ها محصولات خود را به صورت اورجینال نمی فروشند. بسیاری از این سایت ها با دستکاری در فایل Setup  نصبی آنتی ویروس اقدام به تغییر مسیر سرور اصلی ESET  می کنند و یا کاربر را مجبور می کنند که از سایت خودشان فایل نصبی نرم افزار نود 32 دانلود و نصب کنند.

برای تشخیص اینکه یک وبسایت مورد اعتماد برای خرید است بهتر است موارد زیر را بررسی کنید.

  • پشتیبانی:

هرچه یک سایت پشتیبانی بهتری داشته باشد قابل اعتماد تر است برای اینکه مطمئن شوید سایت از پشتیبانی خوبی برخوردار است به یکی از راهای ارتباطی پیام ارسال کنید ببینید زمان پاسخ به سوال شما چقدر طول می کشد و آیا اصلا جواب شما را خواهند داد یا خیر

  • سابقه سایت:

سابقه دامنه را بررسی کنید ببینید که این دامنه از چه زمانی ایجاد شده و همچنین برای اینکه اعتبار دامنه را بسنیجد می توانید در گوگل آن را بررسی کنید. گوگل معمولا سایت هایی با سابقه کم را در صفحه های اول خود قرار نمی دهد!

  • نماد اعتماد:

نماد اعتماد سایت را بررسی کنید و ببینید که از سایتی که خرید می کنید دارای نماد است یا خیر و حتما هنگام خرید نشانی دامنه که به درگاه وصل میشود را با نماد آن بررسی کنید. نماد اعتماد حتما باید با درگاهی که از آن خرید می کنید یکی باشد.

نحوه تشخیص لایسنس اورجینال با تقلبی

اگر می خواهید مطمئن شوید لایسنسی که می خرید به صورت اورجینال است بهتر است از فروشنده سوال کنید آیا می توان نسخه را از سایت رسمی eset.com دانلود کرد یا خیر.

در اکثر مواردی که به صورت CD یا DVD و دارای پک لایسنس های نود 32 به فروش می رسد غیراورجینال بوده و ممکن است هر لحظه ESET آن آنتی ویروس فعال شده را غیرفعال کند.

یکی دیگر از راه های تشخیص اینکه لایسنس اورجینال است یا خیر بررسی بخش help and support  در آنتی ویروس است همانطور که در تصویر زیر میبینید شما وقتی لایسنس را وارد می کنید ابتدا نوع لایسنس را در بخش License  می توانید مشاهده کنید در مرحله بعد باید زمان خرید لایسنس شما بین 364 تا 365 روز باشد و در مرحله بعد باید یک شناسه license ID برای شما به نمایش در بیاید.

کدام سایت برای خرید لایسنس اورجینال نود 32 مناسب است؟

یکی از سایت هایی که می توانید برای خرید آنتی ویروس به صورت اورجینال به آن مراجعه کنید سایت آی نود است. این سایت تمامی لایسنس های خود را به صورت اورجینال و از سرور اصلی به فروش می رسادند.

سایت آی نود با تخفیف تا 60 درصد گزینه مناسب تری نسبت به سایر سایت ها برای خرید محصولات ESET می باشد. همچنین شما با خرید لایسنس ESET Internet Security  تمامی محصولات خانگی ESET را می توانید فعال سازی کنید.

نرم افزار ESET  برای ویندوز در چه نسخه هایی ارائه میشود؟

  • ESET NOD32 Antivirus
  • ESET Internet Security
  • ESET Smart Security Premium

معرفی ESET NOD32 Antivirus

این نرم افزار پایه ترین نرم افزار امنیتی شرکت ESET  می باشد. این محصول، شما را در برابر تهدید هایی که از طریق فلش مموری ها، هارد و سایر خروجی هایی که به سیستم شما وارد می شوند محافظت می کند. در صورتی که با کامپیوتر یا لپتاپ خود از اینترنت استفاده نمی کنید پیشنهاد ما نصب  همین نسخه برای شما است

معرفی ESET Internet Security

همانطور که از اسم نرم افزار پیداست این نرم افزار امنیتی ESET  قابلیت حفاظت در برابر نفوذ های اینترنتی را دارد. این نرم افزار تمامی ویژگی های نسخه ساده یعنی ESET NOD32 Antivirus  را دارد.

برخی ابزار های مهمی که در نسخه ESET Internet Security  در دسترس می باشد شامل:

  • آنتی ویروس قدرتمند و آنتی اسپم
  • ضد سرقت دستگاه
  • ضد فیشینگ
  • کنترل والدین
  • مرورگر امن برای بانکداری
  • حفاظت از جاسوس افزار ها، بد افزار ها ، باج افزار ها
  • دیوار آتش و محافظ شبکه خانگی
  • اسکنر پیشرفته UEFI
  • محافظت از وبکم و دوربین

معرفی ESET Smart Security Premium

این نسخه کاملترین نسخه خانگی محصول ESET  می باشد. این نسخه تمامی ویژگی های نسخه نود 32 و نسخه اینترنت سکیوریتی را دارد. علاوه بر تمامی ویژگی های نسخه اینترنت سکیوریتی دو ابزار بیشتر نسبت به آن دارد که شامل مدیریت پسورد های وب سایت ها و نرم افزار ها و همچنین رمزنگاری کردن فایل ها و عکس ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد. در سایر موارد هیچ فرقی با نسخه اینترنت سکیوریتی ندارد. و به دلیل گران بودن لایسنس های این محصول خرید آن برای کاربران مقرون به صرفه نیست!

نحوه خرید لایسنس نود 32 چگونه است؟

لایسنس نود 32 معمولا به دو روش فروخته می شود.

  • ارائه لایسنس نود 32 به صورت پک CD و لایسنس
  • ارائه لایسنس نود 32 به صورت کد

ارائه لایسنس نود 32 به صورت پک CD و کد

در این نوع سرویس که معمولا در مغازه ها بیشتر دیده می شود، لایسنس ها به صورت یک پک در اختیار مشتری قرار می گیرد.

معمولا در این پک ها یک دفترچه راهنما، یک CD و یک کد لایسنس ارائه می شوند.این نوع سرویس ها بر خلاف تصور عموم افراد اورجینال نیستند و شما باید حتما از CD که داخل پک قرار داده شده است نرم افزار را نصب کنید و اگر نرم افزار را از سایت اصلی eset.com به صورت رایگان دانلود کنید ممکن است پس از وارد کردن لایسنس با خطا Invalid license key  مواجه شوید.

در صورتی که فروشنده این پک را در قالب اورجینال به شما ارائه می کند حتما از فروشنده بپرسید که آیا میتوان نرم افزار را از سایت eset.com  دانلود کرد یا اینکه حتما باید از داخل CD نرم افزار نصب شود.

نحوه خرید لایسنس در سایت آی نود چگونه است؟

سایت آی نود  با ارائه لایسنس اورجینال شرکت ESET این اطمینان را به کاربران می دهد که نرم افزار را از سایت اصلی eset.com  دانلود کرده و با تحویل لایسنس که به ایمیل تان ارسال می شود به راحتی برای یک سال آنتی ویروس تان را بروز نگه دارید.

برای خرید لایسنس نود 32 از کجا شروع کنم

برای شروع خرید ابتدا وارد سایت اصلی سایت ما به نشانی  www.inod.site  شوید و با اسکرول کردن موس به بخش سرویس ها ارائه شده بروید. و یکی از محصولات را که نیازتان می باشد را انتخاب کنید.

اعتبار لایسنس های خریداری شده در سایت ها چگونه است؟

شرکت ESET لایسنس های خود را به صورت یک ساله ارائه می دهد. اما اگر لایسنس غیر اورجینال را برای خرید در نظر دارید می توانید از لایسنس 1 ماهه تا حتی 3 ساله را خرید کنید. اما شرکت ESET فقط به صورت یک ساله لایسنس را تحویل خواهد داد.

لایسنس خریداری شده کدام نرم افزار های شرکت ESET  را فعال می کند؟

این موضوع کاملا بسسته به سایتی دارد که چه لایسنسی ارائه میدهد اما اگر لایسنس شما برای ESET Internet Security  باشد تمامی نرم افزار هایی که در زیر لیست کردیم را پشتیبانی می کند.  در نظر داشته باشید که لایسنس های سایت آی نود نیز از نوع Internet Security  می باشد.

ESET NOD32 Antivirus

ESET Cyber Security

ESET NOD32 Antivirus for Linux Desktop

ESET Smart Security

ESET Cyber Security Pro

ESET Internet Security

ESET Mobile Security

ESET Mobile Security for And

پشتیبانی کدام سایت برای خرید لایسنس نود 32 بهتر است؟

هر سایتی که پشتیبانی آنلاین داشته باشد و در کمترین زمان ممکن جواب مشتری را بدهد از نظر ما سایت خوبی برای خرید نود 32 می باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی