ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت TD-LTE
رپورتاژ آگهی

اینترنت td lte ایفینت (بی نهایت)

بسیاری از کاربران به دلیل سرعت کم و نیاز به اتصال خط تلفن در خواست اینترنتی به روزتر، با سرعت بالاتر با امکان جابه جایی مودم را دارند. با پیشرفت تکنولوژی کشورمان هم از این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بسیاری از کاربران به دلیل سرعت کم و نیاز به اتصال خط تلفن در خواست اینترنتی به روزتر، با سرعت بالاتر با امکان جابه جایی مودم را دارند. با پیشرفت تکنولوژی کشورمان هم از این موضوع مستثنی نبود و در سال های گذشته پس از ورود فناوری LTE  خدمتی با نام TDD-LTE که در ذهن عموم جامعه به نام اینترنت td lte معرفی شد، رضایت نسبی را برای کاربران ایجاد کرد.

امروزه برخی ازFCP  ها (اپراتور های ارائه دهنده اینترنت) همراه با مودم با فناوری cat6، سرعتی از 40 تا 100 مگابیت بر ثانیه را در اختیار خریداران قرار می دهند. با خرید این سرویس کابران علاقه مند به فیلم می‌توانند ویدئوهایی با کیفیت بالا را مشاهده نمایند و حتی کاربران بازی‌های آنلاین (گیمرها) با پینگ پایین از گیم خود لذت ببرند. 

 در این مدت تعداد اندکی از اپراتور‌های ارائه دهنده اینترنت  td-lte بسته های خود را به صورت اینترنت نامحدود  td اما با آستانه مصرف منصفانه ارائه کردند. مبنا تلکام به عنوان یکی از شرکت های دارنده مجوز FCP قادر به ارائه اینترنت پر سرعت و با کیفیت بدون محدودیت به مشترکین خود در کل کشور، به منظور تکریم و رفع نیاز مشترکین و کاربران خود همچنین به منظور تحقق اهداف و چشم انداز سازمانی خود، اقدام به ارائه سرویس TD-LTE نامحدود در کل کشور نمود. این سرویس برای اولین بار و تنها توسط این شرکت در کل کشور پیاده سازی و اجرا گردید. شرکت گسترش ارتباطات مبنا با ارائه این سرویس توانست گامی بلند در راستای تحقق شعار خود با عنوان ( اینترنتی که تمام نمی شود ) بردارد.

پیرو دستور اخذ شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص توقف ارائه‌ی سرویس TD-LTE نامحدود واقعی و اعمال محدودیت بر مبنای عدم ارائه سرویس مذکور به مشترکین ، شرکت گسترش ارتباطات مبنا (مبنا تلکام) با احترام و تبعیت از قوانین و دستورات ابلاغ شده و همچنین در جهت تکریم مشترکین خود در کل کشور اقدام به ایجاد راهکارهای جایگزین کرده است. درهمین راستا سرویس جدید شرکت مبنا تلکام با عنوان اینفینت (بی نهایت) (Infinite Internet) برای کاربران علاقه مند طراحی گردیده که این سرویس ها دارای آستانه مصرف 400 گیگ بوده که این میزان ترافیک معادل 3 برابر حد متوسط مصرف کاربران خانگی در کل کشور در نظر گرفته شده است. در زمانی که کاربر بیش از سقف تعیین شده در ماه اینترنت استفاده نماید سرعت اینترنت کاربر کاهش یافته اما ارتباط به هیچ عنوان قطع نمی گردد..

سرویس های اینفینت این شرکت با توجه به کیفیت و قیمت مناسب همچنان در کل کشور بی رقیب بوده و در کنار مزایای اینترنت TD-LTE که شامل، قابلیت جابه­جایی، عدم نیاز به تلفن ثابت، راه اندازی سریع، پایداری بالای سرویس در آپلود و دانلود و پینگ پایین .... از سرعت بسیار بالایی  نسبت به خدمت گذشته برخوردار می باشد.

تعرفه های اینترنت td lte ایفینت ( بی نهایت ) 

با طرح و برنامه ریزی مبنا تلکام سرویس های اینترنت اینفینت به صورت  ماهانه، سه ماهه، شش ماهه، یک ساله و دو ساله می باشد. شما می توانید با کلیک بر روی اینترنت اینفیت (بی نهایت) در کمتر از 24 ساعت کاری از این خدمت بهرمند شوید. سرعت اینترنت در این سرویس ها تا 40 مگابیت بر ثانیه می باشد.

تعرفه های اینترنت td lte حجمی مبنا تلکام

 در این سرویس شرکت ارتباط گسترش مبنا، شما می توانید بر اساس نیاز خود از اینترنت خانگی یا اینترنت سازمانی با بسته های متنوع منتفع شوید. تمامی سرویس های اینترنت td lte حجمی مبنا تلکام پس از خرید در کمتر از 24 ساعت کاری برای کاربران قابل استفاده می باشد و این سرویس قادر خواهد بود تا سرعت 100 مگابیت بر ثانیه و به صورت سالیانه به متقاضیان ارائه گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • مرتضی امیدی
    مرتضی امیدی | ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

    سلام ، توجه کنید توی قرار داد نوشته از سرعت 2 تا 40 مگابیت میدن و من این سرویس رو گرفتن متاسفانه هفته اول خوبه فقط بعد اگه بیشتر از 100 گیگ اگه دانلود کنی سرعتت میاد روی 2 مگابیت ، و پشتیبانی هم میگه توی قرار داد ذکر شده از 2 تا 40 مگابیت سرعت میدم ، یعنی 2 هم قبوله و بیشتر نمی کنیم .

  • مصطفی روحانی
    مصطفی روحانی | ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

    سلام ۲ ساله نامحدود گرفتم ازشون بدون محدودیت در پهنای باند و حجم ، بعد از ۳ ماه پهنای باند رو حداقل یعنی ۲۰۰ کیلو بایت محدود کردن ، بزرگترین اشتباهم اعتماد به مبنا بود

  • مکسی میلیان
    مکسی میلیان | ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

    والا همین شرکت مبناتلکام چند ماه پیش توی زومیت تبلیغ زده بود سرویس نامحدود واقعی بدون آستانه و افت سرعت. من و خیلیای دیگه که خریدیم قبلا، از اواسط بهمن سرعتمون رو محدود کردن روی ۲۵۰ کیلوبایت در ثانیه. هرطوری بگی شکایت کردیم از ۱۹۵ که اصلا ترتیب اثر داده نشد. حالا شرکت سرویس‌هاشو یه عالمه گرون تر هم کرده، میگه باید این مابالتفاوت رو هم بدین سرویس شمارو تبدیل کنیم به نوع آستانه مصرف دار، که سرعتتون رو دوباره باز کنیم!

    رسما از چندین نفر کلاهبرداری کردن و زیر بار هم اصلا نمیرن

  • مصطفی روحانی
    مصطفی روحانی | ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

    3 ماه پیش اینترنت نامحدود ۲ ساله خریدم از این شرکت بدون محدودیت در حجم و پهنای باند. باز تا ۴۰ مگ ، متاسفانه بعد از گذشت ۲ ماه پهنای باند رو روی ۲ مگابیت (۲۰۰ کیلو بایت) محدود کردن ، عملا هیچ استفاده‌ای نمیشه کرد از این سرویس ، تماس هم میگیرم پشتیبانی میگن بیا سرویستو عوض کن حجمی بگیر با قیمت چندین برابر ، بدترین اشتباه عمرم بود اعتماد به این شرکت

  • سیاوش آزاد
    سیاوش آزاد | ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

    آقا نکنید تبلیغ این کلاه برداراو خواهش میکنم تحقیق کنید قبل تبلیغتون،من و خیلیای دیگه از این شرکت دزد نت نامحدود بدون آستانه مصرف گرفتیم و بعد از دو هفته سرعتمون رو 4 مگابیت قفل شده و علنا هیچ استفاده ای نمیشه کرد،پشتیبانشونم در جواب این که ازتون شکایت میکنیم آرزوی موفقیت کرد برامون،اینا با روان ما بازی کردن یه ماهه،2700 پول دادم واسه اینترنتی که با ماهی 50 هزار تومن میشد بگیرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی