ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروشگاه دیدنگار مرجع تخصصی خرید دوربین عکاسی و فیلم برداری

همیشه خرید اینترنتی لوازم گران قیمت مانند دوربین عکاسی و فیلم برداری نگرانی هایی را به دنبال دارد. فروشگاه اینترنتی دیدنگار اکنون این نگرانی را بطور کامل برای خریداران برطرف کرده است. این مجموعه فعالیت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همیشه خرید اینترنتی لوازم گران قیمت مانند دوربین عکاسی و فیلم برداری نگرانی هایی را به دنبال دارد. فروشگاه اینترنتی دیدنگار اکنون این نگرانی را بطور کامل برای خریداران برطرف کرده است. این مجموعه فعالیت خود را در سال 1389 با کار در بازار دوربین عکاسی و دوربین فیلم برداری شروع نمود. اکنون این مجموعه، به یکی از مراجع تخصصی فروش و انواع خدمات دوربین تبدیل شده است.

دیدنگار، مرجع تخصصی خرید دوربین

مجموعه دیدنگار با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصصین برتر و خدمات با کیفیت، به یکی از مطرح ترین ها تبدیل شده است. شروع راه این مجموعه با فروش انواع دوربین از برند های مختلف مانند کانن و گوپرو به همراه گارانتی بود. با ارائه سرویس های مختلف مانند پشتیبانی فوق العاده قوی و ضمانت بازگشت کالا، این مجموعه اعتماد خریداران را جلب نمود. اکنون این مجموعه با خدمات متنوع خود تبدیل به یک مرجع تخصصی شده است.

تبدیل شدن به یک مرجع صرفا با فروش محصول امکان پذیر نمی باشد. این مجموعه هم اکنون در کنار خدمات فروش دوربین های عکاسی و فیلم برداری، خدمات دیگری نیز ارائه می دهد. از خدمات این برند می توان به آموزشگاه عکاسی، تعمیرگاه دوربین و مجله عکاسی اشاره نمود. دیگر خدمات این مجموعه در راستای تبدیل شدن به یک مرکز تخصصی و رضایت مشتریان نقش بسیار مهمی را ایفا کرد.

محصولات دیدنگار

قدیمی ترین و مهم ترین فعالیت این مجموعه، فروش انواع دوربین عکاسی و دوربین فیلم برداری است. این برند شروع کار خود را بسیار ساده در نظر گرفت و تنها با فروش دوربین های عکاسی مانند دوربین کانن راه خود را آغاز کرد. اکنون این مجموعه تنوع بسیاری از تجهیزات و لوازم دیجیتال با یک قیمت به صرفه ارائه می کند.

امروزه فیلم برداری و عکس برداری ورزشی بسیار در بین خبرنگاران و یا جوانان علاقه مند به عکاسی رایج شده است. برای این منظور شما نیاز دارید که یک دوربین کوچک و سریع مانند گوپرو را در اختیار داشته باشید. این مجموعه، یک مرکز تخصصی خرید گوپرو به حساب می آید. تمامی مدل های این برند محبوب دوربین در فروشگاه جهت خرید موجود می باشد.

همچنین این مجموعه برای علاقه مندان به یادگیری عکاسی و فیلم برداری، دوره های آموزشی نیز تدارک دیده است. این دوره ها به هنرمندان در سطوح مختلف، انواع آموزش ها را برای تبدیل شدن به یک عکاس با تجربه ارائه می کند. تمامی آموزش ها توسط افراد با تجربه و فوق العاده حرفه ای تدارک دیده شده است.

این مجموعه علاوه بر انواع دوربین ها، لوازم جانبی بسیار متنوعی در این زمینه را فراهم کرده است. از جمله این لوازم می توان به انواع پایه ها، تجهیزات نورپردازی و میکروفون های فیلم برداری اشاره نمود.

میکروفون های مخصوص فیلم برداری

یکی از مهم ترین ارکان فیلم برداری علاوه بر دوربین، میکروفون می باشد. در فیلم برداری همیشه میکروفون های نصب شده روی دوربین فیلم برداری نمی تواند صدای فضا را به خوبی دریافت کند. در یک صحنه فیلم برداری در صورتی که صدا بطور مناسبی روی ویدیو ضبط نشود، کیفیت فیلم مورد قبول نخواهد بود. بنابراین یک میکروفون جانبی باید حتما در کنار یک دوربین فیلم برداری مناسب قرار گیرد.

فروشگاه دیدنگار انواع میکروفون ها با کاربرد های مختلف را برای فروش عرضه می کند. از انواع این میکروفون ها می توان به یقه ای، دستی، رو میزی، استودیویی و رو دوربینی (گان) اشاره کرد. تمامی این میکروفون ها نیز همانند دیگر محصولات با قیمت بسیار مناسب عرضه می شوند.

تجهیزات نورپردازی دیدنگار

در یک فیلم برداری و یا عکس برداری، در صورتی که نور فضا کافی نباشد، بطور چشم گیری کیفیت عکس و فیلم کاهش می یابد. عکاس یا فیلم بردار باید توجه ویژه ای به میزان نور موجود و نور مورد نظر خود داشته باشد. در صورتی که نور کافی نباشد حتما باید نسبت به خرید تجهیزات نورپردازی اقدام کند.

یکی دیگر از محصولات عرضه شده توسط دیدنگار، تجهیزات نورپردازی متنوع برای خرید مصرف کنندگان است. این فروشگاه با فروش انواع این تجهیزات مانند فلاش استودیویی انواع فلاش و رینگ لایت و تجهیزات آتلیه سبد محصول خود را تکمیل کرده است. تمام تلاش های مجموعه برای آسودگی خاطر خریدار در جهت تامین تجهیزات و خدمات مورد نیاز عکاس است.

لوازم سفر مخصوص عکاسی

هر سفر با هر قصد و هدفی، نیاز به وسایل مخصوص خود را دارد. سفر های بدون وسایل ضروری، باعث بروز مشکلات و ناقص ماندن هدف می شود. سفر های به منظور عکاسی نیز نیاز به وسایل ضروری عکاسی دارند که توسط دیدنگار می تواند تامین شود. این فروشگاه انواع محصولات و لوازم ضروری سفر های عکاسی را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

لوازم مخصوص سفر عکاسی

تعمیرگاه دوربین

در راستای ارائه خدمات در جهت جلب رضایت مشتریان، اکنون این فروشگاه خدمات تعمیرات انواع دوربین را نیز ارائه می دهد. انواع مصرف کنندگان دوربین های عکاسی و فیلم برداری اکنون می توانند در محلی کاملا مطمئن، انواع اشکالات فنی و خرابی ها را برطرف کنند. این تعمیرگاه با کادری با تجربه و حرفه ای با سابقه طولانی بالا، این اطمینان را می دهد که خدمات با بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن ارائه خواهد شد.

مجله عکاسی دیدنگار

فروشگاه دیدنگار برای تمامی علاقه مندان به این حوزه، رسانه ای برای انتشار مقالات، اخبار و مطالب کاربردی و آموزشی راه اندازی کرده است. در این وبلاگ به شما کمک می کند تا یاد بگیرید، مقایسه کنید و به روز ترین باشید. تمامی مطالب توسط افرادی خبره با سابقه کار طولانی مدت با تجربیات فراوان نوشته شده و رایگان منتشر شده است.

آموزشگاه عکاسی

امروزه علاقه بسیار زیادی به عکاسی و فیلم برداری وجود دارد و بسیار در بین جوانان محبوب شده است. مجموعه دیدنگار در راستای تبدیل خود به  یک مرجع عکاسی و فیلم برداری در سال 1395 اقدام به تاسیس آموزشگاه عکاسی نمود. این آموزشگاه به لطف وجود اساتیدی مجرب و خوش نام، به یک موسسه موفق در جهت پرورش استعداد های عکاسی تبدیل شد.

کمپ ها و ایونت های عکاسی

یکی از برنامه های جذابی که مجموعه دیدنگار برای علاقه مندان برگزار می کند، ایونت های عکاسی گروهی است. در این کمپ علاقه مندان به عکاسی گروهی دور هم جمع می شوند و به مکان های خاص برای عکاسی سفر می کنند.

ایونت عکاسی دیدنگار
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی