ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

افزایش بهره وری یک کسب وکار با یکپارچگی سرویس پهنای باند اختصاصی اینترنت و تلفن سازمانی

اغلب سازمان ها هزینه های زیادی را جهت افزایش بهره وری  داخلی و افزایش رضایت مشتریان خود، صرف می کنند. به ویژه سازمان هایی که بیشترین فعالیت خود را از ارائه خدمات به مشتریان گرفته ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اغلب سازمان ها هزینه های زیادی را جهت افزایش بهره وری  داخلی و افزایش رضایت مشتریان خود، صرف می کنند. به ویژه سازمان هایی که بیشترین فعالیت خود را از ارائه خدمات به مشتریان گرفته تا تمامی فعالیت های داخلی، بر بستر اینترنت انجام می دهند. نمونه های بسیار زیادی می شناسیم  از کسب و کارها که کندی و یا قطعی اینترنت می تواند آسیب بسیار جدی بر کسب و کار و فروش آنها ایجاد کند مانند استارتاپ ها، پلتفرم های ارائه سرویس و خدمات، فروشگاه های اینترنتی و اپلیکیشن های مختلف با فعالیت های متنوع

در دوران کرونا نیز بسیاری از کسب و کارهای سنتی جهت بقا و افزایش فروش به سوی دیجیتالی شدن و راه اندازی فضایی آنلاین برای فروش محصولات و  ارائه خدمات خود روی آورده اند و پذیرفته اند که رفتار مشتریان و کاربران به سوی خرید آنلاین تمایل دارد. به همین دلیل بستر مناسب برای اینترنت و استفاده از سرویس های مناسب با سرعت نامحدود می تواند به افزایش کیفیت کسب و کارتان در ارائه خدمات به مشتریان منجر شده و تجربه یک خرید مناسب، رضایت مشتریان و وفاداری آنها برای آنها رقم بزنید.

داشتن سرویس اختصاصی مناسب کسب و کار، می تواند باعث افزایش بهره وری نیروهای داخلی و رضایت مشتریان تان گردد.

پهنای باند اختصاصی، سرویس ویژه و کاربردی است،  مخصوصا در این زمان که سازمان ها نیاز دارند اطلاعات را با دفاتر و دیگر شرکای تجاری در سراسر ایران و جهان از طریق اینترنت به اشتراک بگذارند و داده ها، ایمیل های داخلی، ترافیک های ایجاد شده در نرم افزار های crm، تمامی جلسات، وبینار و همایش ها  به صورت آنلاین و برخط انجام می پذیرد. همچنین کنفرانس های ویدویی در سازمان ها با دفاتر متعدد، موجب کاهش هزینه و زمان برای برگزاری جلسات می شود که همگی این قابلیت ها نیازمند مسیری امن و با کیفیت، همچون پهنای باند اختصاصی اینترنت است.

پهنای باند اختصاصی این امکان را برای سازمان و کسب و کار شما فراهم می کند که با خیال راحت و بدون دغدغه از 100درصد ظرفیت پهنای باند خریداری شده، یک اتصال یکپارچه به شبکه اینترنت جهانی تجربه کنید .

ما در این مطلب به سوال رایج زیر پاسخ خواهیم داد:

  • چرا  یک کسب و کار  پهنای باند مناسبی لازم دارد؟
  • آیا برای کسب و کار خود نیاز به پهنای باند اختصاصی دارید؟
  • پهنای باند اختصاصی مناسب چه کسانی است ؟

ویژگی برتر شرکت ارائه دهنده پهنای باند اختصاصی چیست؟

برای اینکه بدانیم چه پهنای باندی مناسب است، باید شرکتی را انتخاب نماییم تا پاسخگو سوالات و دغدغه های ما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سرویس باشد.

  • دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت ارائه خدمات در جهت انتخاب مناسب ترین سرویس اینترنت، بیان چالش ها و مشکلات فعلی و دریافت پیشنهادات از مشاور پاسخگو، اولین قدم در انتخاب سرویس متمایز است.
  • شرکتی را انتخاب نمایید که خدمات قبل و پس از فروش خود را به نحو احسن اجرا نماید. سرویس پهنای باند اختصاصی، اهمیت و حساسیت ویژه ای نسبت به دیگر خدمات دارد پس پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته از مزایای قابل ذکر در این زمینه است.
  • در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات دقت نمایید که به شما تضمین عودت وجه پرداختی در صورت عدم رضایت از سرویس را به شما بدهد، زیرا این شرکت از ارائه خدمات خود اطمینان دارد.
  • در سرویس پهنای باند اختصاصی دسترسی بر نرم افزار نظارت و مانیتورینگ میزان مصرف ماهانه از اهمیت بسیاری برخوردار است تا به این ترتیب سرویس دریافتی را مدیریت و بهینه نمود.

پهنای باند اختصاصی، یک راهکار مهم برای افزایش بهره وری

کندی اینترنت بهره وری کارمندان یک سازمان را کاهش می دهد. کارکنان باید زمان بسیاری منتظر بماند تا صفحات وب بارگیری گردد و ممکن است برنامه های میزبان شما پاسخگو نباشد ارتقای پهنای باند و پهنای باند اختصاصی می تواند تمامی این مشکلات رو حل کند.

برای اینکه یک سازمان به حالت ایده ال خود نزدیک شود گام اول برای افزایش بهره وری، بهینه سازی زیرساخت اینترنتی می باشد. قدم اول استفاده از پهنای باند مناسب و قدم بعدی استفاده از زیرساخت مناسب برای ثبت تماس تلفنی تیم فروش با مشتریان در هر مرحله از مکالمه با آنها می باشد.

سرویس تلفن اختصاصی، یک امکان ویژه و امن برای کسب و کارها است که کاملا بر بستر اینترنت است. در مقابل خطوط تلفن مسی قدیمی، تلفن های ثابت اینترنتی قراردارند که با نام های  Trunk, SIP, VOIPشناخته می شوند که قابلیت  رفع محدودیت های مخابراتی، افزایش کیفیت مکالمات، امکان انتخاب شماره دلخواه، برقراری چندین تماس به صورت همزمان بر روی یک شماره، امکان جابجایی شماره تلفن، برقراری ارتباطات تلفنی از یک مسیر اختصاصی و البته ارزان و با کیفیت بالا و امکان بهره برداری از خدمات ارزش افزوده را نیز فراهم می نماید.

اگر با توجه به مطالب فوق به این نتیجه رسیده اید که از هر دو سرویس و مزایای آنها به طور همزمان بهره ببرید، بهتر است که هر دو آن ها را از یک شرکت دریافت نمایید. بر اساس یک نظر سنجی از کاربران اینترنت نتایج زیر بدست آمده است، درصد زیادی از آنها نظرات زیر را اعلام نموده اند که می تواند شما را در انتخاب بهتر یاری رساند:

  1. صرفه جویی در هزینه های سازمان
  2. تضمین کیفیت خدمات
  3. پشتیبانی یکپارچه و عیب یابی در اسرع وقت

با توجه به موارد یاد شده در جهت دریافت خدمات جدید تر، از یک مسیر اختصاصی و با اطمینان کامل از حفظ امینت اطلاعات سازمان و با کمترین تاخیر در ارسال و دریافت اطلاعات، در ابتدا یک شرکت ارائه دهنده مطلوب را انتخاب نمایید .

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در راستای توسعه صنعت IT و گسترش دامنه فعالیت های خود در سراسر کشور با اخذ مجوز FCP در زمینه ارائه خدمات اینترنت مرکزی ویژه برج ها و مجتمع ها، سرویس های خانواده DSL، پهنای باند اختصاصی، سرویس Public WIFI ، مگافون ( نسل جدید تلفن ثابت )، خدمات اینترنت نسل 4 ثابت TD-LTE مشغول به فعالیت است. سرویس پهنای باند اختصاصی پیشگامان سرویسی قابل اعتماد، سازگار، با پشتیبانی فنی VIP و بدون صف انتظار و کاملا تضمین شده می باشد.

اگر به فکر ارتقا سطح اینترنت سازمان خود و افزایش بازدهی کارکنان و کاهش هزینه های جاری  هستید می توانید جهت دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان با  شرکت پیشگامان در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی