ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سری C نوکیا ، طراحی اروپایی ، کارآمد و مقرون به صرفه

در میان برندهای تلفن همراه ، کمتر کسی است که نام نوکیا را نشنیده باشد. تلفن های همراه این این برند با طراحی اروپایی از گذشته تا کنون طرفداران زیادی داشته اند و سری C از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در میان برندهای تلفن همراه ، کمتر کسی است که نام نوکیا را نشنیده باشد. تلفن های همراه این این برند با طراحی اروپایی از گذشته تا کنون طرفداران زیادی داشته اند و سری C از این برند نیز به یکی دیگر از این طراحی های پرطرفدار تبدیل شده است .

در راستای  ماموریت شرکت HMD ( صاحب امتیاز گوشی های نوکیا )  برای اطمینان از امکان برخوردی تمام افراد از گوشی های هوشمند ، گوشی های هوشمند سری C  نوکیا، به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند در ایران عرضه گردیده اند.

گوشی های هوشمند سری C نوکیا شامل 4 مدل C1 2nd edition | C10 | C20 | C30 می شوند که قیمت آن ها از 000,700,1 تومان شروع می شود.

گوشی های هوشمند سری C شامل C10) و (C20 به صفحه نمایش 6.5 اینچی و وضوح HD مجهز هستند .

جدیدترین عضو این خانواده Nokia C30 دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی و باتری 6000 میلی آمپر می باشد که باعث می شود باتری آن تا 3 روز دوام بیاورد . تمامی گوشیهای هوشمند سری C با اندروید 11 Go edition عرضه شده و به روزرسانی های امنیتی و به روز رسانی های سیستم عامل را برای دو سال دریافت خواهند کرد .

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی